|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poczta może domagać się egzekucji abonamentu
Obecne przepisy dotyczące kontroli opłacania abonamentu rtv i jego egzekucji w przypadku zaległości nie naruszają konstytucji - orzekł Trybunał Konstytucyjny. Skargę na Ustawę o opłatach abonamentowych złożył Rzecznik Praw Obywatelskich.
więcej |
|
Szymon Majewski Show traci widzów
Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.
więcej |
|
Będzie konkurencja dla Nat Geo Wild i Animal Planet
Skandynawski koncern Viasat wprowadzi na polski rynek kanał dokumentalny Viasat Nature, poświęcony zwierzętom i dzikiej przyrodzie – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Poczta może domagać się egzekucji abonamentu
Obecne przepisy dotyczące kontroli opłacania abonamentu rtv i jego egzekucji w przypadku zaległości nie naruszają konstytucji - orzekł Trybunał Konstytucyjny. Skargę na Ustawę o opłatach abonamentowych złożył Rzecznik Praw Obywatelskich.
więcej
|
|
Szymon Majewski Show traci widzów
Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.
więcej
|
|
Będzie konkurencja dla Nat Geo Wild i Animal Planet
Skandynawski koncern Viasat wprowadzi na polski rynek kanał dokumentalny Viasat Nature, poświęcony zwierzętom i dzikiej przyrodzie – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
MTV szykuje polskie wersje dwóch zagranicznych formatów
Kanał MTV Polska planuje wyprodukować i wyemitować polskie wersje dwóch zagranicznych programów rozrywkowych znanych z anteny stacji. Będą to pozycje zatytułowane „Moje własna gwiazda” oraz „Moje supersłodkie urodziny”.
więcej
|
|
WWF Polska krytykuje Wojciecha Cejrowskiego
Organizacja ekologiczna WWF Polska w liście otwartym do Wojciecha Cejrowskiego skrytykowała ostatni odcinek jego programu „Boso przez świat”. Przedstawicielom WWF nie spodobały się wypowiedzi Cejrowskiego na temat gatunków zagrożonych wyginięciem, m.in. wilków.
więcej
|
|
Cyfra+ reklamuje wiosenną promocję (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rusza wiosenna kampania reklamowa Cyfry+. Akcja wspiera obecną ofertę promocyjną platformy.
więcej
|
|
Toya reklamuje ,,Ćwirniętą promocję"
Sieć kablowa Toya wprowadza wiosenną „Ćwirniętą promocję”. Ofertę wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze.
więcej
|
|
Piotr Ostaszewski jurorem w konkursie 360 Content
Piotr Ostaszewski, dyrektor działu Nowe Media w telewizji Polsat, został jedynym polskim jurorem w międzynarodowym konkursie 360 Content. Towarzyszy on targom branży telewizyjnej MIPTV 2010, odbywającym się w kwietniu w Cannes.
więcej
|
|
,,Razem z wami od niemowlaka do pierwszaka" - BBC reklamuje CBeebies
W telewizji i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa CBeebies, dziecięcego kanału BBC Worldwide Channles. Akcję pod hasłem „CBeebies – razem z wami od niemowlaka do pierwszaka” stacja przygotowała we współpracy z Emarketing Experts i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cyfra+ reklamuje wiosenną promocję (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rusza wiosenna kampania reklamowa Cyfry+. Akcja wspiera obecną ofertę promocyjną platformy.
więcej
|
|
Roszady w biurze reklamy Grupy Burda
Zmiany w biurze reklamy Grupy Burda. W jednostce awansowały Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak i Rafał Szymański, a dołączyły do niej Anna Muczyńska i Katarzyna Zawadzka.
więcej
|
|
Marionetki w nowej kampanii Diet Coke (wideo)
Rusza nowa telewizyjna kampania reklamowa należącej do Coca-Coli marki napojów Diet Coke.
więcej
|
|
Marciniszyn, Petryna i Mąka w Grupie RMF
Radosław Marciniszyn, Paweł Petryna i Tomasz Mąka dołączyli do działu planowania Grupy RMF. Podlegają w nim Błażejowi Gałkiewiczowi.
więcej
|
|
Toya reklamuje ,,Ćwirniętą promocję"
Sieć kablowa Toya wprowadza wiosenną „Ćwirniętą promocję”. Ofertę wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze.
więcej
|
|
Interdoor: Wysoki połysk znowu modny...
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa drzwi Interdoor. Akcja przebiega pod hasłem „Wysoki połysk znowu modny…”.
więcej
|
|
Toruń rozpoczyna kampanię ,,Pokochaj Psią Kupę"
W Toruniu rusza nietypowa kampania dotyczącą zwalczania psich nieczystości. Akcja pod hasłem „Pokochaj Psią Kupę” obejmuje internet, radio i outdoor.
więcej
|
|
,,Razem z wami od niemowlaka do pierwszaka" - BBC reklamuje CBeebies
W telewizji i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa CBeebies, dziecięcego kanału BBC Worldwide Channles. Akcję pod hasłem „CBeebies – razem z wami od niemowlaka do pierwszaka” stacja przygotowała we współpracy z Emarketing Experts i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
Paweł Gordon w dziale internetowym Polsat Media
Od marca br. stanowisko kierownika ds. sprzedaży internetu w spółce Polsat Media objął Paweł Gordon.
więcej
|
|
Telekom Malaysia sponsorem Man Utd
Manchester United podpisał umowę sponsorską z firmą Telekom Malaysia. więcej
|
|
Call2Action zainstaluje swoje ekrany w delikatesach Alma
Firma Call2Action zainstaluje monitory swojej sieci POS TV w delikatesach Alma. Ekrany będą działać od połowy bieżącego roku.
więcej
|
|
Łukasz Smoliński i Paweł Halicki w Brainshake
Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji Brainshake. Natomiast Paweł Halicki rozpoczął w firmie pracę jako creative planner.
więcej
|
|
5 mln Polaków korzysta z kart Payback
W ciągu pół roku w Polsce wydano 5 mln kart Payback. Zebrane na nich punkty użytkownicy wymienili już na 330 tys. różnego rodzaju nagród.
więcej
|
|
Marek Kamiński w mailingu Peugeot 5008
Pod hasłem „Wiosenna premiera!” przebiegła kampania reklamowa samochodu Peugeot 5008. Akcję – obejmującą direct mailing – przygotowała i zrealizowała agencja Brand Support.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Po które tytuły Polacy sięgają najchętniej?
Najpopularniejszym tytułem prasowym w Polsce jest niezmiennie „Tele Tydzień”. Kto dominuje wśród dzienników, magazynów poradnikowych czy pism luksusowych? Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dalej spada sprzedaż gazet regionalnych
Styczeń 2010 roku był kolejnym miesiącem w którym spadła sprzedaż większości największych dzienników regionalnych. Które tytuły straciły najwięcej czytelników? - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Iwona Ziętkowska dyrektorem wydawniczym w Burdzie
Iwona Ziętkowska objęła nowoutworzone stanowisko dyrektor wydawniczej tytułów poradnikowych i ogrodniczych Grupy Burda wydawanych we Wrocławiu.
więcej
|
|
Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy broni Tomasza Świderka
Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ) poprosiła France Telekom w oficjalnym liście o wyjaśnienie roli tej firmy w wyrzuceniu z „Dziennika Gazety Prawnej” dziennikarza Tomasza Świderka.
więcej
|
|
Roszady w biurze reklamy Grupy Burda
Zmiany w biurze reklamy Grupy Burda. W jednostce awansowały Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak i Rafał Szymański, a dołączyły do niej Anna Muczyńska i Katarzyna Zawadzka.
więcej
|
|
Majowy ,,Chip" będzie mieć dwa dodatki
W majowym wydaniu miesięcznika „Chip” (Burda Communications) znajdą się dwa dodatki tematyczne.
więcej
|
|
,,Twój Komfort" stał się bardziej shoppingowy
Magazyn custom publishing „Twój Komfort”, wydawany na zlecenie sieci sklepów Komfort, od trzeciego numeru zmienił charakter z pisma prezentującego wnętrzarskie trendy w tytuł poradnikowo-shoppingowy.
więcej
|
|
Zarząd Ruchu uważa, że cena zaoferowana przez Mennicę 'nie odpowiada wartości godziwej'
Zarząd spółki kolporterskiej Ruch ocenia, że cena zaproponowana w wezwaniu ogłoszonym przez Mennicę tj. 8,30 zł za akcję "nie odpowiada wartości godziwej spółki", poinformował Ruch w komunikacie.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|