|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siedem polskich nowości wiosną w Polsat Play
Kanał Polsat Play ruszył w poniedziałek z wiosenną ramówką. Znalazło się w niej siedem polskich nowości, w tym pozycje prowadzone przez nowe twarze stacji - Mariusza Kałamagę i Bożydara Iwanowa. więcej |
|
Muzyka zajmuje połowę czasu antenowego w Polskim Radiu
269 mln zł wyniosły koszty działalności Polskiego Radia w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 172 mln zł.
więcej |
|
RMF umacnia się w Krakowie i na Śląsku a Trójka w Warszawie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień 2009 – luty 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Rośnie słuchalność RMF FM i Trójki
|
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był też udany dla PR III i PR I, na przeciwnym biegunie Radio ZET.
|
|
Nasza-Klasa nie boi się Facebooka
|
W 2009 roku przekroczyliśmy nasze plany przychodowe i jednocześnie był to wynik lepszy od tego, który osiągnęliśmy w 2008 roku - mówi powściągliwie w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Pernal, prezes Naszej-Klasy.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Reklama współfinansuje misję w TVP
1 mld 730 mln zł wyniosły koszty misji publicznej TVP w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 300 mln zł - z przychodów komercyjnych (głównie reklamy i sponsoringu) spółka uzyskała 1 mld 214 mln zł. Na co wydała pieniądze?
więcej
|
|
Siedem polskich nowości wiosną w Polsat Play
Kanał Polsat Play ruszył w poniedziałek z wiosenną ramówką. Znalazło się w niej siedem polskich nowości, w tym pozycje prowadzone przez nowe twarze stacji - Mariusza Kałamagę i Bożydara Iwanowa. więcej
|
|
,,Tylko nas dwoje" przegrało z ,,Tańcem z gwiazdami"
Pierwszy odcinek nowego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us” zobaczyło 3,6 mln widzów. To mniej niż drugi odcinek XI edycji „Tańca z gwiazdami”, nadany dzień później przez TVN.
więcej
|
|
Zyskuje TVP 1 - w dół TVP 2, Polsat, TVP Info i TVN24
Bez zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w dół TVP 2, TVN 24 i TVP Info. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Polsat: ,,Zabić z miłości" przegrywa z konkurencją
Serię dokumentów „Zabić z miłości”,emitowaną przez Polsat w niedziele o 19.30, ogląda średnio 1,84 mln widzów. Stacja podczas ich emisji zajmuje czwartą pozycję na rynku.
więcej
|
|
CNN najbardziej obawia się Facebooka
CNN bardziej obawia się konkurencji ze strony serwisów społecznościowych niż innych telewizji informacyjnych.
więcej
|
|
Nowe kanały HD w sieci Inea
Sieć kablowa Inea w najbliższych dniach włączy do oferty kanał Nat Geo Wild HD, który nadawany będzie w sieci testowo. Natomiast w kwietniu na stałe w ofercie operatora mają się pojawić stacje Eurosport HD i Eurosport 2 HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Żakowski, Paradowska i Kolenda-Zaleska w kampanii ,,Kultura się liczy"
W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania społeczna „Kultura się liczy”. W akcję – prowadzoną przez Narodowe Centrum Kultury – zaangażowali się dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska.
więcej
|
|
Chilli ZET: Nastaw się na chill out
W prasie i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Chilli Zet. Akcję pod hasłem „Nastaw się na chill out” przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Ostra w gębie" kampania Burger King nie zachęca do agresji słownej
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła protest przeciwko kampanii restauracji Burger King prowadzonej pod hasłem „Ostry w gębie”. Autor skargi zarzucał przekazowi promowanie agresji werbalnej.
więcej
|
|
Hanna Ladachowska w strukturach działu sprzedaży Grupy TIME
Do zespołu działu sprzedaży Grupy TIME dołączyła Hanna Ladachowska.
więcej
|
|
MPG obronił budżet mediowy Liberty Direct
MPG zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Liberty Direct. Z firmą współpracuje w tym zakresie od 2007 roku.
więcej
|
|
Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik w Walk&Talk
Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik rozpoczęli pracę jako junior account managerowie w agencji Walk&Talk. Lesiewska wcześniej pracowała w Publicis Consultants Rowland, a Smolnik w Partner of Promotion.
więcej
|
|
Ryanair wprowadza reklamy na kartach pokładowych
Linie lotnicze Ryanair od poniedziałku umieszczają na kartach pokładowych reklamy innych firm.
więcej
|
|
Rusza kampania promująca Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach
W telewizji, prasie, internecie i na outdorze rozpoczyna się kampania promocyjna Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Akcję przygotowała organizująca to wydarzenie Grupa PTWP.
więcej
|
|
Prawie połowa marketerów wykorzystuje społeczne media
Prawie połowa marketerów w swoich marketingowych działaniach wykorzystuje społeczne media. więcej
|
|
Joanna Hurda szefem Scholz & Friends Warszawa
Joanna Hurda objęła stanowisko szefa Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
|
Avestus Real Estate zastąpi Quinlan Private Golub
Grupa inwestycyjna i deweloperska Quinlan Private Golub wznowi działalność pod nazwą Avestus Real Estate. Firma zamierza wykorzystać przewidywaną poprawę sytuacji na rynku nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Zysk grupy PZU w tym roku będzie niższy od wypracowanego w 2009 r.
|
|
Cinema City może dokonać akwizycji lub wejść na nowy rynek
|
|
GUS: Inflacja w lutym wyniosła 2,9 proc., poniżej oczekiwań
|
|
TVN miał 242,66 mln zł zysku netto w IV kw. 2009 r., wzrost o 176,9 proc.
|
|
Coraz mniej samochodów na kredyt
|
|
GUS podał koszyk inflacyjny na 2010 r.
|
|
PKO BP spodziewa się co najmniej 10-proc. wzrostu zysku netto w 2010 r.
|
|
UOKiK: nie będzie zgody na przejęcie Energi przez PGE
|
|
BIEC: w drugiej połowie roku inflacja będzie wyższa
|
|
Dom Development może rozpocząć łącznie 11 projektów w 2010 r.
|
|
Kredyty mieszkaniowe: Najszybciej i najwięcej pożyczy Pekao SA
|
|
MFW nie widzi potrzeby podnoszenia stóp i zagrożenia wzrostem inflacji
|
|
MinFin: Deficyt budżetu wyniósł 16,75 mld zł po lutym, tj. 32,1 proc. planu
|
|
Spadek inflacji pomógł posiadaczom lokat
|
|
Berling chce sprzedać w ofercie publicznej akcje za łącznie 43,1-58,4 mln zł
|
|
IDMSA kupi 45 proc. akcji WestLB Bank Polska za ok. 112,5 mln zł, debiut na GPW
|
|
Spółki Biotonu mają umowę z Anglo Gulf na dokończenie budowy fabryki w Indiach
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy
Reklamy tworzone tylko na potrzeby konkursów pokazują odwagę tworzących je firm i agencji, a nieraz wyznaczają nowe trendy na rynku – uważa Paweł Kowalewski, prezes IAA.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Sławomir Komiński: brzydzę się obłudą i lizusostwem
Na pytania odpowiada Sławomir Komiński, Wiceprezes Zarządu One-2-One S.A.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|