|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coraz więcej kanałów o łowiectwie i wędkarstwie w Polsce
Spółka Top Content zaoferowała operatorom w Polsce poświęcony łowiectwu i wędkarstwu kanadyjski kanał Wild TV HD. Plany wprowadzenia stacji Fishing & Hunting Channel o tej tematyce do Polski podtrzymuje również cały czas węgierska Iko Media Group.
więcej |
|
Wpadki telewizyjne: Cegielska odkrywa marchewkę (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej |
|
,,Hotel 52" hitem Polsatu
Nowy serial telewizji Polsat „Hotel 52” ogląda średnio 3,4 mln widzów, zapewniając stacji pozycję lidera. Przed rokiem - w tym paśmie - Polsat wybierało mniej o milion osób.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Rośnie słuchalność RMF FM i Trójki
|
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był też udany dla PR III i PR I, na przeciwnym biegunie Radio ZET.
|
|
Nasza-Klasa nie boi się Facebooka
|
W 2009 roku przekroczyliśmy nasze plany przychodowe i jednocześnie był to wynik lepszy od tego, który osiągnęliśmy w 2008 roku - mówi powściągliwie w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Pernal, prezes Naszej-Klasy.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Licencja na wychowanie" nie przyciąga widzów
Nowy serial Dwójki „Licencja na wychowanie” ogląda znacznie mniej widzów niż nadawane w tym czasie pozycje konkurentów stacji.
więcej
|
|
Coraz więcej kanałów o łowiectwie i wędkarstwie w Polsce
Spółka Top Content zaoferowała operatorom w Polsce poświęcony łowiectwu i wędkarstwu kanadyjski kanał Wild TV HD. Plany wprowadzenia stacji Fishing & Hunting Channel o tej tematyce do Polski podtrzymuje również cały czas węgierska Iko Media Group.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Cegielska odkrywa marchewkę (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Hotel 52" hitem Polsatu
Nowy serial telewizji Polsat „Hotel 52” ogląda średnio 3,4 mln widzów, zapewniając stacji pozycję lidera. Przed rokiem - w tym paśmie - Polsat wybierało mniej o milion osób.
więcej
|
|
Jacek Karnowski ma zostać dyrektorem TVP1
Kierujący „Wiadomościami” Jacek Karnowski ma zostać dyrektorem TVP1 – wynika z nieoficjalnych informacji Newsweeka. Obecnie to stanowisko zajmuje Wojciech Hoflik.
więcej
|
|
Mandaryna, Jacyków i Kupicha wybiorą nową twarz stacji Viva Polska
Kanał Viva Polska w kwietniu br. rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Hot or Not”. W jury show zasiądą tym razem: wokalistka i tancerka Marta „Mandaryna” Wiśniewska, stylista Tomasz Jacyków oraz lider zespołu Feel Piotr Kupicha.
więcej
|
|
Rząd prosi TVP o relacje z Katynia
Rzecznik rządu Paweł Graś zwrócił się do zarządu TVP o transmisję uroczystości w Katyniu 7 kwietnia. Wezmą w nich udział premier Donald Tusk oraz szef rosyjskiego rządu Władimir Putin. - Wóz transmisyjny będzie w Katyniu od 7 do 10 kwietnia - zapewnia rzecznik TVP Stanisław Wojtera.
więcej
|
|
Polsat: ,,Moment prawdy" liderem pasma
Drugą edycję programu „Moment prawdy” ogląda średnio 2,24 mln widzów, zapewniając telewizji Polsat, emitującej format, pozycję lidera rynku. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła mniej o 600 tys. osób.
więcej
|
|
Witold Laskowski dyrektorem TV Polonia
Zarząd Telewizji Polskiej powołał w piątek Witolda Laskowskiego na stanowisko dyrektora TV Polonia.
więcej
|
|
Inea włączy HBO HD i Canal+ Sport 2
Od wtorku 16 marca br. do oferty cyfrowej wielkopolskiego operatora kablowego Inea dołączą kanały HBO HD i Canal+ Sport 2.
więcej
|
|
TVN jedynym właścicielem platformy "n"
TVN sfinalizował transakcję nabycia od ITI pozostałych 49% udziałów Neovision Holding, operatora platformy cyfrowej 'n', za 188 mln euro, poinformowała spółka w komunikacie. Realizacja podpisanej w grudniu ub.r. umowy w tej sprawie oznacza, że TVN stał się 100-proc. właścicielem operatora.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Łowcy.B w muzycznej kampanii Media Markt (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Media Markt z udziałem kabaretu Łowcy.B. Akcja opiera się na parodii różnych konwencji muzycznych. więcej
|
|
Wesoły Kostek znów reklamuje Alpen Gold (wideo)
W telewizji rusza druga kampania Alpen Gold wykorzystująca wizerunek Wesołego Kostka. Tym razem animowany bohater reklamuje czekoladę Nussbeisser.
więcej
|
|
Ofensywa reklamowa Radia PiN
Pod hasłem „Muzyka i Biznes” rusza kampania reklamowa Radia PiN. Akcja – przygotowana przez agencje Afekt i Walk Group – jest prowadzona w prasie i na outdoorze.
więcej
|
|
Nordea reklamuje kredyt hipoteczny (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rozpoczyna się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w Nordea Banku. Akcję przygotowały agencje Hand Made i Genero, dom produkcyjny Papaya – Films oraz domy mediowe MPG i Media Contacts.
więcej
|
|
175 projektów powalczy o ,,Złote Formaty"
Do tegorocznej edycji konkursu „Złote Formaty” odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów samorządy zgłosiły 175 projektów promocyjnych.
więcej
|
|
Makro Cash & Carry: Ja tu pilnuję najniższej ceny
Pod hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny” trwa kampania reklamowa sieci Makro Cash & Carry. Akcję – obejmującą radio, prasę, internet i outdoor – przygotowały firmy JWT i Metro Group Advertising.
więcej
|
|
AVT reklamuje ,,Czas na Wnętrze", ,,T3" i ,,Budujemy Dom" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wydawanych przez AVT czasopism „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom”. Akcję przygotował dział produkcji tej firmy i dom mediowy Mediaedge:cia. więcej
|
|
Przepisy reklamują warzywa d'aucy
W prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa dwóch produktów warzywnych firmy d’aucy Polska. Akcję – opartą na przepisach kulinarnych – przygotowały dom mediowy Optimum Media OMD i agencja Effective Public Relations.
więcej
|
|
Paweł Lewicki wiceprezesem zarządu El Padre
Zarząd spółki El Padre powołał na stanowisko wiceprezesa zarządu Pawła Lewickiego. Do tej pory Lewicki był członkiem zarządu oraz pełnił funkcję new business & strategic directora.
więcej
|
|
,,Dwa światy - jeden magazyn" w kampanii ,,Existence"
Na outdoorze i w salonach prasowych rusza kampania reklamowa czasopisma „Existence”. Akcję pod hasłem „Dwa światy – jeden magazyn” we własnym zakresie przygotowało wydawnictwo Ginza Media Goup.
więcej
|
|
Kampania wspiera Plusssz Detox
W prasie i radiu rusza kampania reklamująca wprowadzany właśnie do sprzedaży Plusssz Detox. Akcja potrwa do połowy maja.
więcej
|
|
Marek Jankowski odpowiada za sprzedaż w TUI Poland
Stanowisko dyrektora sprzedaży w TUI Poland objął Marek Jankowski.
więcej
|
|
Malibu: wie co lubią kobiety
W najbliższym czasie rozpocznie się kampania reklamowa Malibu. Akcję pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety” przygotowała agencja reklamowa Swiift.
więcej
|
|
Serwisy Marquard Media Polska w IDMnet i 4clover
IDMnet będzie sprzedawał reklamy na stronach internetowych należących do wydawnictwa Marquard Media Polska. Podobną współpracę rozpoczyna z witrynami Wyspagier.pl i KRN.pl.
więcej
|
|
Marta Kaczmarczyk i Daniel Siwiec w ICP Group
Do zespołu ICP Group dołączyły dwie nowe osoby. Marta Kaczmarczyk będzie realizować projekty dla Incentive Concept, a Daniel Siwiec dla Live Marketing Concept. więcej
|
|
'Go Fans' - globalna kampania Visa (wideo)
Visa uruchamia nową globalną kampanię reklamową w ramach promocji swojego sponsoringu mistrzostw świata w piłce nożnej RPA 2010.
więcej
|
|
Axel będzie reklamować Hascovir
Agencja reklamowa Axel przygotuje kreację dla marki farmaceutycznej Hascovir. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie.
więcej
|
|
Maxus z medialnym budżetem Shangri-La Hotels and Resorts
Grupa hotelarska Shangri-La Hotels and Resorts przekazała swój globalny budżet medialny agencji Maxus.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Fakt" ma przeprosić Dodę i zapłacić 30 tys. zł
Wydawca dziennika "Fakt" ma przeprosić Dorotę Rabczewską, znaną jako Doda, i zapłacić jej 30 tys. zł za artykuł z "obraźliwymi i kłamliwymi informacjami" - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
|
,,Show" z dodatkiem ,,Trafy i gafy 2010"
Najnowsze wydanie magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer), które pojawi się na rynku 15 marca, będzie zawierało specjalny dodatek „Trafy i gafy 2010”.
więcej
|
|
Przeboje Anny Jantar z "Gazetą Wyborczą"
W poniedziałek, 15 marca z "Gazetą Wyborczą" ukaże się płyta CD z największymi przebojami Anny Jantar.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" z poradnikiem o spadkach i darowiznach
Do części nakładu dzisiejszego wydania „Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączono poradnik „Testamenty, spadki, darowizny”, zawierający teksty aktów prawnych, porady praz przykłady wniosków i formularzy.
więcej
|
|
Nowa seria edukacyjna "Gazety Wyborczej"
"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna edukacyjną wiosnę płytą dla szóstoklasistów, którzy 8 kwietnia napiszą swój pierwszy poważny egzamin na zakończenie szkoły podstawowej.
więcej
|
|
,,Existence" stał się dwumiesięcznikiem
Luksusowy magazyn „Existence” (Ginza Media Group) od najnowszego numeru, który ukazał się 5 marca br., zmienił cykl wydawniczy na dwumiesięczny.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
TVN jedynym właścicielem platformy "n"
|
|
MinFin: Deficyt budżetowy po lutym ma wynieść 32,3 proc. planu, po marcu 48,7proc.
|
|
Ceny paliw na stacjach będą rosnąć
|
|
Rodzina na Swoim: ostatni taki kwartał
|
|
Stanisław Wedler zrezygnował z funkcji prezesa WSiP
|
|
Wrocławianie najchętniej kupują "wielką płytę", a Poznaniacy kamienice
|
|
Dynamiczne lokaty się nie opłacają
|
|
Fortis Bank Polska spodziewa się zysku netto w 2010 r. po stracie rok wcześniej
|
|
GUS: Wynik netto sektora bankowego spadł o 36,3 proc. do 8,71 mld zł
|
|
Budimex podpisał umowę na rozbudowę węzła w Gdańsku za 152,9 mln zł netto
|
|
Hydrobudowa Gdańsk ma zamówienia warte 200 mln zł, decyzja dot. GPW w kwietniu
|
|
Getin Noble Bank ma zgodę UOKiK na przejęcie GMAC Banku
|
|
NBP: Saldo obrotów bież. wyniosło -710 mln euro w I wobec oczekiwanych -471 mln euro
|
|
NBP: Wolniejszy przyrost depozytów w lutym efektem spadku ich oprocentowania
|
|
Raiffeisen Bank Polska miał 117,7 mln zł zysku netto w 2009 r. , spadek o 62,7 proc.
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy
Reklamy tworzone tylko na potrzeby konkursów pokazują odwagę tworzących je firm i agencji, a nieraz wyznaczają nowe trendy na rynku – uważa Paweł Kowalewski, prezes IAA.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Sławomir Komiński: brzydzę się obłudą i lizusostwem
Na pytania odpowiada Sławomir Komiński, Wiceprezes Zarządu One-2-One S.A.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|