|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzieci straszone "Wiadomościami"
Drastyczne wydarzenia relacjonowane w telewizyjnych "Wiadomościach" nie powinny być zapowiadane przed dobranocką - uważa rzecznik praw dziecka Marek Michalak, który wystąpił w tej sprawie do przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego.
więcej |
|
SAR zmienia strategię, Anna Lubowska nadal prezesem
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nową strategię swojej działalności i plany konkretnych działań. Prezesem organizacji na kolejną kadencję została wybrana Anna Lubowska. więcej |
|
Badania opinii i rynku - kiedy warto je robić?
Badania marketingowe są naturalnym elementem planowania strategii dla każdego kto chce efektywnie planować swój biznes. Jednak kiedy stajemy przed problemem zamówienia i skorzystania z badań po raz pierwszy, może okazać się to dosyć stresujące. Badania to świat, w którym biegle poruszają się socjologowie, ale który dla osób nie wtajemniczonych jest mało zrozumiały. Jak zatem poradzić sobie z problemem właściwego zamówienia badań?
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy
Reklamy tworzone tylko na potrzeby konkursów pokazują odwagę tworzących je firm i agencji, a nieraz wyznaczają nowe trendy na rynku – uważa Paweł Kowalewski, prezes IAA.
więcej
|
|
SAR zmienia strategię, Anna Lubowska nadal prezesem
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nową strategię swojej działalności i plany konkretnych działań. Prezesem organizacji na kolejną kadencję została wybrana Anna Lubowska. więcej
|
|
Płatki w ,,Klanie", chipsy w ,,Plebanii"
W lutym bieżącego roku marki na zasadzie product placementu pojawiły się w kilku polskich serialach telewizyjnych – wynika z badania Pentagon Research. Promowane w ten sposób były zarówno produkty FMCG, jak i brandy z rynku mediowego.
więcej
|
|
Sąd : PKO BP musi zapłacić 5,7 mln zł kary za nierzetelną reklamę
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, zgodnie z którą PKO Bank Polski ma zapłacić 5,7 mln zł kary za nierzetelną kampanię reklamową "Max Lokaty".
więcej
|
|
Black Red White reklamuje wiosenną promocję (wideo)
W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej promocji mebli Black Red White. Akcję przygotowały agencja Cumulus i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
N-Gine będzie się reklamować przy transmisjach z Formuły 1
W telewizji rozpoczyna się kampania reklamowa napoju N-Gine oparta na billboardach sponsorskich przy transmisjach wyścigów Formuły 1. Akcję przygotowała agencja TBWA\ i dom mediowy Equinox.
więcej
|
|
Dina Evrokatova i Klara Czerkawska-Heil w Atlantic
Dina Evrokatova i Klara Czerkawska-Heil dołączyły do działu marketingu firmy Atlantic. Evrokatova objęła stanowisko junior brand manager export, a Czerkawska-Heil – marketing & PR specialist.
więcej
|
|
Kasztelan ze zmienionym wizerunkiem
Piwo Kasztelan zyskało zmienioną identyfikację wizualną. Przygotowało ją Studio DN Design Group.
więcej
|
|
Mobilna wersja YouTube z reklamami
YouTube zaczyna umieszczać reklamy w mobilnej wersji swojego serwisu.
więcej
|
|
Sony Ericsson nie będzie tytularnym sponsorem WTA
Firma Sony Ericsson o dwa lata przedłużyła współpracę z organizacją Women’s Tennis Association (WTA).
więcej
|
|
'I am' - nowa kampania Mercedesa
Firma Mercedes-Benz uruchamia kampanię marketingową pod hasłem 'I am'.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dwa nowe tytuły społecznościowe Burdy
Wydawnictwo Burda Publishing Polska wprowadza na rynek dwa nowe miesięczniki współtworzone przez czytelników: „Moje Zwierzenia” i „Przepis na Ogród”. Oba kierowane będą do kobiet.
więcej
|
|
G+J powierzy działania PR agencji Network PR
Wydawnictwo G+J Polska rezygnuje z własnego stanowiska PR managera i od kwietnia br. zatrudni do działań public relations agencję Network PR.
więcej
|
|
,,Wróżka" stanie się bardziej lifestylowa
Miesięcznik „Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) od numeru kwietniowego, który ukaże się 18 marca br., poszerzy zawartość o nowe rubryki, a w dalszych planach jest m.in. odświeżenie jego szaty graficznej.
więcej
|
|
,,Polityka" wydaje kolejny ,,Niezbędnik inteligenta plus"
W środę 17 marca br. w sprzedaży pojawi się druga publikacja z cyklu „Niezbędnik Inteligenta Plus” („Polityka Spółdzielnia Pracy) zatytułowana „10 najważniejszych pytań świata”.
więcej
|
|
Serial "Dr House" - sezon trzeci z "Gazetą Wyborczą"
Od piątku razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będą ukazywać się płyty DVD z kolejnymi odcinkami trzeciego sezonu serialu "Dr House". więcej
|
|
Lista 100 najbogatszych Polaków w magazynie Forbes
W czwartek na rynku ukaże się najnowsze wydanie magazynu Forbes (Axel Springer) z listą 100 najbogatszych Polaków 2010.
więcej
|
|
Rekorda sprzedaż ,,Tiny"
Ostatni, piąty numer dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer) sprzedał się w rekordowym w tym roku w nakładzie.
więcej
|
|
Ukazała się "trójwymiarowa" gazeta
Ukazujący się w Belgii francuskojęzyczny dziennik zaoferował swoim czytelnikom trójwymiarowe (3D) wydanie. więcej
|
|
Skivak przygotuje czasopisma PKO - ,,Nasz bank" i ,,Poradnik bankowy"
Skivak Custom Publishing wygrał przetarg na realizację czasopism banku PKO BP SA - „Nasz bank” i „Poradnik bankowy”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Badania opinii i rynku - kiedy warto je robić?
Badania marketingowe są naturalnym elementem planowania strategii dla każdego kto chce efektywnie planować swój biznes. Jednak kiedy stajemy przed problemem zamówienia i skorzystania z badań po raz pierwszy, może okazać się to dosyć stresujące. Badania to świat, w którym biegle poruszają się socjologowie, ale który dla osób nie wtajemniczonych jest mało zrozumiały. Jak zatem poradzić sobie z problemem właściwego zamówienia badań?
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej"
- W Polskapresse nie miałem wpływu na kształt merytoryczny „Polski”. Teraz znów jestem na stanowisku naczelnego i wierzę w sukces DGP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Tomasz Wróblewski.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|