|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 5 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.
więcej |
|
Rusza jedenasta edycja ,,Tańca z gwiazdami"
Telewizja TVN zaprezentowała dwanaście par jedenastej edycji „Tańca z gwiazdami”, który startuje w najbliższą niedzielę 7 marca br. Wśród tańczących gwiazd są m.in. Julia Kamińska, Przemysław Saleta, Katarzyna Grochola, Mrozu i Oceana.
więcej |
|
Gwiazda ,,Mody na sukces" będzie reklamować Snickersa w Polsce (wideo)
10 marca w Polsce rozpocznie się kampania reklamowa batonu Snickers z udziałem aktorki Betty White znanej z serialu „Moda na sukces”. Spot emitowano już w USA, m.in. w przerwie transmisji meczu o Super Bowl.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tylko TVP Info i Polsat News zyskały widzów
W lutym br. wśród kanałów newsowych widzów zyskały tylko TVP Info i Polsat News. W dół poszły wyniki TVN 24 i Superstacji oraz stacji biznesowych.
więcej
|
|
Rusza jedenasta edycja ,,Tańca z gwiazdami"
Telewizja TVN zaprezentowała dwanaście par jedenastej edycji „Tańca z gwiazdami”, który startuje w najbliższą niedzielę 7 marca br. Wśród tańczących gwiazd są m.in. Julia Kamińska, Przemysław Saleta, Katarzyna Grochola, Mrozu i Oceana.
więcej
|
|
Dwójka rusza z show "Hit dekady"
TVP 2 startuje z nowym rozrywkowym widowiskiem „Hit dekady”, w którym widzowie przenosić się będą do jednego z minionych dziesięcioleci – od lat przedwojennych do współczesności.
więcej
|
|
Muzyczny ,,Teleexpress" w TVP1
TVP1 wprowadzi od 13 marca do ramówki nowy magazyn poświęcony muzyce rozrywkowej „Gra muzyka”. Gospodarzem piętnastominutowego programu będzie dziennikarz i krytyk muzyczny Marek Wiernik.
więcej
|
|
4fun.tv przechodzi na format 16:9 i zmienia oprawę (foto)
Od 8 marca br. kanał muzyczny 4fun.tv zmieni formę emisji z 4:3 na 16:9. Stacja wprowadzi też zmianę oprawy antenowej.
więcej
|
|
Zmowa w TVP o nieporuszaniu problematyki historii PRL?
Czy środowiska rządzące TVP zawarły niejawną umowę o nieporuszaniu problematyki historii PRL? Takie pytanie chciała zadać sejmowa komisja kultury i planowała zwrócić się w tej sprawie do KRRiT. Po czwartkowej godzinnej debacie posłowie odstąpili od projektu.
więcej
|
|
Widzowie pokażą ,,Wiosenne inspiracje" w Kuchnia.tv
Kuchnia.tv rozpoczyna akcję „Wiosenne inspiracje”, w ramach której widzowie mogą przesyłać swoje nagrania z przepisami kulinarnymi. Najciekawsze zostaną wyemitowane przez stację w kwietniu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Słuchacze w jubileuszowej kampanii RMF FM (wideo)
W telewizji rusza kampania RMF FM związana z 20-leciem istnienia stacji. Reklama pokazuje słuchaczy tego radia.
więcej
|
|
Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.
więcej
|
|
Gwiazda ,,Mody na sukces" będzie reklamować Snickersa w Polsce (wideo)
10 marca w Polsce rozpocznie się kampania reklamowa batonu Snickers z udziałem aktorki Betty White znanej z serialu „Moda na sukces”. Spot emitowano już w USA, m.in. w przerwie transmisji meczu o Super Bowl.
więcej
|
|
Robin Weeks dyrektorem kreatywnym Grupy Ogilvy w Polsce
Robin Weeks, dyrektor kreatywny Grupy Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej, obejmuje takie samo stanowisko w polskim oddziale agencji. Zastąpi Michała Nowosielskiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
SuperEs znów reklamuje 36.6 (wideo)
W telewizji i internecie rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej 36.6 oparta na wizerunku SuperEsa. Akcję przygotowały agencja reklamowa Team One i dom mediowy Media Direction OMD. więcej
|
|
Kolejny raz ,,Harnaś miliony piw rozdaje"
Pod hasłem „Harnaś miliony piw rozdaje” rozpoczęła się kolejna odsłona promocji tego piwa. Akcję wspierają materiały POS.
więcej
|
|
Nowi junior art directorzy i junior copywriter w Kropce Bordo
Katarzyna Wielgołaska i Maja Andrzejewska objęły stanowiska junior art directorów w agencji Kropka Bordo. Natomiast jako junior copywriter pracę w firmie rozpoczęła Katarzyna Pogódź.
więcej
|
|
Trwa promocja ,,Wszyscy kochamy się w Mini"
Pod hasłem „Wszyscy kochamy się w Mini” trwa kampania promująca dni otwarte w salonach samochodów tej marki. Akcja obejmuje media oraz działania ambientowe i eventowe.
więcej
|
|
,,Spróbuj bez ryzyka!" w promocji Stock
Pod hasłem „Spróbuj bez ryzyka!” trwa promocja wódki Stock. Akcję wspierają działania i materiały w punktach sprzedaży.
więcej
|
|
,,Wiosenne oczarowanie" w nowej w kampanii Silesia City Center
W radiu, prasie i na outdoorze rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa Silesia City Center. Akcję pod hasłem „Wiosenne oczarowanie” przygotowały firma Plus Communication oraz dział marketingu tego centrum.
więcej
|
|
Nat Geo Wild rozpoczyna sprzedaż reklam
Kanał dokumentalny Nat Geo Wild rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w Polsce. Od kwietnia br. stacja znajdzie się w ofercie domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media.
więcej
|
|
Eyeblaster pomoże Grupie Gazeta.pl zarządzać kampaniami reklamowymi
Grupa Gazeta.pl rozszerza współpracę z firmą Eyeblaster na swoje wszystkie serwisy. Partnerstwo obejmuje korzystanie z narzędzi do zarządzania kampaniami reklamowymi.
więcej
|
|
Baileys: globalny budżet reklamowy do wzięcia
Baileys ogłosiła przetarg na swój globalny budżet reklamowy.
więcej
|
|
The Martin Agency z budżetem reklamowym Morgan Stanley
Bank inwestycyjny Morgan Stanley zatrudnił The Martin Agency do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Claudia" stanie się bardziej luksusowa
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na relaunch magazynu „Claudia”. Od majowego numeru pismo przejdzie sporą metamorfozę zarówno w warstwie merytorycznej jak i graficznej. Wydawca zmniejszy tez ilość mutacji z dodatkami.
więcej
|
|
,,Auto Tuning Świat", ,,Auto Katalog Świat Tuningu" oraz ,,Auto Tydzień" na sprzedaż
Syndyk Masy Upadłości lubelskiej Grupy C2 wystawił na sprzedaż trzy magazyny motoryzacyjne, które były publikowane przez to wydawnictwo od 1997 roku.
więcej
|
|
Wielkie oszustwo podczas konkursu World Press Photo
Stepan Rudik, zdobywca trzeciej nagrody w tegorocznym konkursie World Press Photo, został zdyskwalifikowany. Z komunikatu zamieszczonego na stronie World Press Photo wynika, że ukraiński autor miał manipulować przy jednej z fotografii.
więcej
|
|
,,Avanti" z własnym serwisem internetowym
Agora uruchomiła stronę internetową magazynu shoppingowego „Avanti”. Witryna Avanti24.pl zawiera informacje i multimedia dotyczące zakupów i mody.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Branża chce gruntownych zmian w Megapanelu
Przedstawiciele branży internetowej są zdania, że tylko zasadnicze modyfikacje badania Megapanel mogą sprawić, że będzie ono wiernie odzwierciedlać popularność różnego rodzaju treści w sieci. Chcą także zmiany w samym PBI.
więcej
|
|
Ponad połowa polskich internautów łączy się z siecią bezprzewodowo
56 proc. polskich internautów korzysta z bezprzewodowego dostępu do sieci – wynika z badania YouGov Plc. Tymczasem średnia w dziesięciu europejskich krajach objętych analizą wynosi 64 proc.
więcej
|
|
Łukasz Wejchert (wywiad)
Łukasz Wejchert, prezes Onet.pl, twierdzi że ubiegłoroczny wynik finansowy grupy jest sukcesem. Dodaje, że cały czas prowadzone są negocjacje w celu przejęcia kolejnych serwisów internetowych.
więcej
|
|
Nokia Ovi Store: 1,5 mln pobrań dziennie
Nokia ujawniła, że każdego dnia z serwisu Ovi Store użytkownicy jej urządzeń pobierają 1,5 miliona aplikacji.
więcej
|
|
Facebook zyskuje kolejne miliony użytkowników
Serwis społecznościowy Facebook ma obecnie na całym świecie około 394 miliony aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
,,Avanti" z własnym serwisem internetowym
Agora uruchomiła stronę internetową magazynu shoppingowego „Avanti”. Witryna Avanti24.pl zawiera informacje i multimedia dotyczące zakupów i mody.
więcej
|
|
Eyeblaster pomoże Grupie Gazeta.pl zarządzać kampaniami reklamowymi
Grupa Gazeta.pl rozszerza współpracę z firmą Eyeblaster na swoje wszystkie serwisy. Partnerstwo obejmuje korzystanie z narzędzi do zarządzania kampaniami reklamowymi.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Łukasz Wejchert (wywiad)
Łukasz Wejchert, prezes Onet.pl, twierdzi że ubiegłoroczny wynik finansowy grupy jest sukcesem. Dodaje, że cały czas prowadzone są negocjacje w celu przejęcia kolejnych serwisów internetowych.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|