|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP 1 liderem - rośnie rynek reklamy telewizyjnej
W lutym 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVP 1. Stacja zarobiła cennikowo 171 mln zł, drugie miejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej |
|
,,Firma" Romana Młodkowskiego wraca w nowej formule
Na antenę TVN CNBC Biznes wraca magazyn „Firma” Romana Młodkowskiego. Program zmieni jednak swoją formułę i tytuł. – „Firma 2.0 Pierwsze miliony” będzie miała formę bardziej inspiracji niż instruktażu, jak poprzednia seria – tłumaczy Młodkowski.
więcej |
|
,,Ona" - nowe pismo dla przedsiębiorczych pań
„Ona - Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” - to nowe pismo o biznesie dla kobiet i zarazem pierwszy tytuł, który na rynek wprowadza wydawnictwo Ona Media. W sprzedaży zadebiutuje on 8 marca br..
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Najwięcej reklam na godzinę emituje Czwórka
Najwięcej reklam w ciągu godziny pokazywała w lutym br. TV 4. Najwyższy wzrost wypełnienia bloków reklamowych odnotowały kanały tematyczne TVP, a spadek dotknął jedynie TVN 7.
więcej
|
|
TVP 1 liderem - rośnie rynek reklamy telewizyjnej
W lutym 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVP 1. Stacja zarobiła cennikowo 171 mln zł, drugie miejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
,,Firma" Romana Młodkowskiego wraca w nowej formule
Na antenę TVN CNBC Biznes wraca magazyn „Firma” Romana Młodkowskiego. Program zmieni jednak swoją formułę i tytuł. – „Firma 2.0 Pierwsze miliony” będzie miała formę bardziej inspiracji niż instruktażu, jak poprzednia seria – tłumaczy Młodkowski.
więcej
|
|
UOKiK: Cyfrowy Polsat może przejąć mPunkt
Prezes Urzędu Konkurencji i Konsumenta wydała zgodę na przejęcie przez platformę Cyfrowy Polsat spółki mPunkt Holdings, prowadzącej sieć sprzedaży produktów i usług związanych z telefonią komórkowej pod szyldem mPunkt.
więcej
|
|
,,Pacyfik" w HBO Polska dzień po premierze w USA
Kanał HBO w marcu rozpocznie swojej antenie emisję miniserialu wojennego „Pacyfik”. Po raz pierwszy w historii premiera serialu w Polsce nastąpi już dzień po premierze w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
ABI: prawie 846 mln subskrybentów płatnej telewizji w 2014 r.
Do końca 2014 roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji zwiększy się do blisko 846 milionów.
więcej
|
|
Program kulinarny braci Kuroniów wspierać ma kampania
Stacja Kuchnia.tv pod koniec marca rozpocznie emisję programu kulinarnego „Kuroniowe rozgryzają” prowadzonego przez Jana i Jakuba Kuroniów, synów Macieja Kuronia. Pojawianie się magazynu wspierać będzie kampania.
więcej
|
|
Polsat: ,,Wzór" w nowym paśmie
Nowe odcinki trzeciego sezonu serialu „Wzór” będą emitowane od 6 marca w Polsacie. Stacja nada produkcję w nowym paśmie – w soboty o godzinie 17.45.
więcej
|
|
Igrzyska w Eurosporcie przyciągnęły 120 mln widzów
120 milionów widzów oglądało relacje z zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver na antenie stacji Eurosport i Eurosport HD.
więcej
|
|
Rekordowy Tomasz Lis w TVP2
Nadawany w telewizyjnej Dwójce program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo" w poniedziałek, gdy gościem była m.in. Justyna Kowalczyk, zanotował rekordowe wyniki oglądalności.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Milion za Justynę Kowalczyk
Od 300 tys. do nawet 1 mln zł będzie musiał wyłożyć sponsor, który zechce wykorzystać wizerunek Justyny Kowalczyk do działań marketingowych – twierdzą eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Najwięcej reklam na godzinę emituje Czwórka
Najwięcej reklam w ciągu godziny pokazywała w lutym br. TV 4. Najwyższy wzrost wypełnienia bloków reklamowych odnotowały kanały tematyczne TVP, a spadek dotknął jedynie TVN 7.
więcej
|
|
TVP 1 liderem - rośnie rynek reklamy telewizyjnej
W lutym 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVP 1. Stacja zarobiła cennikowo 171 mln zł, drugie miejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Skandaliczna reklama w prokuraturze
Komenda Główna Policji skierowała do prokuratury Warszawa-Mokotów zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez właścicieli pisma skateboardowego, w którym zamieszczono reklamę przedstawiającą mężczyznę celującego w głowę klęczącego policjanta.
więcej
|
|
Agnieszka Muszyńska: z Agory do IDMnet
Agnieszka Muszyńska objęła stanowisko szefa sprzedaży ds. kluczowych klientów w sieci reklamowej IDMnet. Wcześniej pracowała w Grupie Radiowej Agory.
więcej
|
|
Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku
Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku w zakresie kreacji reklam ATL i BTL oraz doradztwa marketingowego. Agencja pozyskała to zlecenie w ramach przetargu.
więcej
|
|
Tymbark zmienia logo i opakowania
Do sprzedaży trafiają soki Tymbark w nowych opakowaniach i ze zmienionym logo. Redesign obejmuje nie tylko Polskę, lecz także całą Europę Centralną.
więcej
|
|
Rusza kolejna odsłona kampanii ,,Dziecko - świadek szczególnej troski"
Pod hasłem „Będę przesłuchany/a” rozpoczyna się nowy etap kampanii społecznej „Dziecko – świadek szczególnej troski”. Akcja jest skierowana zarówno do środowiska sądowniczego, jak i rodziców.
więcej
|
|
Kredyt Bank: Lokuj, nie blokuj
Kredyt Banku rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Lokuj, nie blokuj”. Wspiera ona ofertę depozytową opartą na 6-miesięcznej lokacie Progres o stałym oprocentowaniu od 5 do 7%.
więcej
|
|
,,Pokaż jaką bestią jesteś" w promocji Big King XXL
W internecie pod hasłem „Pokaż jaką bestią jesteś” rusza kampania promująca zestawy Big King XXL w restauracjach Burger King. Akcja obejmuje specjalny serwis nakarmbestie.com.pl oraz fanpage na Facebooku.
więcej
|
|
Komputronik: Odpowiadamy za udany zakup
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów Komputronik. Akcja promuje niektóre z dostępnych w nich urządzeń, m.in. notebook Acer Aspire 5740G.
więcej
|
|
Optimum Media OMD dla HBO Polska
Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg zorganizowany przez HBO Polska na zaplanowanie i zakup mediów do kampanii serialu „Pacyfik”, który emitowany będzie od połowy marca br. na antenie HBO.
więcej
|
|
originalsi.pl wspierają promocję Adidasa w sklepach Sizeer
W sklepach Sizeer trwa promocja butów Adidas związana z serwisem internetowym originalsi.pl. Akcji towarzyszą materiały BTL i działania reklamowe w sieci.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Ona" - nowe pismo dla przedsiębiorczych pań
„Ona - Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” - to nowe pismo o biznesie dla kobiet i zarazem pierwszy tytuł, który na rynek wprowadza wydawnictwo Ona Media. W sprzedaży zadebiutuje on 8 marca br..
więcej
|
|
Skandaliczna reklama w prokuraturze
Komenda Główna Policji skierowała do prokuratury Warszawa-Mokotów zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez właścicieli pisma skateboardowego, w którym zamieszczono reklamę przedstawiającą mężczyznę celującego w głowę klęczącego policjanta.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wejchert: przychody serwisu Moto wzrosły o 30 proc.
Łukasz Wejchert, prezes Onet.pl, twierdzi że ubiegłoroczny wynik finansowy grupy jest sukcesem. Dodaje, że cały czas prowadzone są negocjacje w celu przejęcia kolejnych serwisów internetowych.
więcej
|
|
Maciej Żak wiceprezesem Grupy Onet.pl
Maciej Żak objął stanowisko wiceprezesa zarządu Grupy Onet.pl odpowiedzialnego za portal i społeczności. W zarządzie spółki zasiada od 2006 roku.
więcej
|
|
Streżyńska: decyzje ws. internetu jako usługi powszechnej w 2013
Dopiero w 2013 roku Polska powinna zdecydować, czy internet szerokopasmowy powinien być usługą powszechną - uważa prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska. Jej zdaniem, teraz jest na to za wcześnie.
więcej
|
|
Polacy najaktywniejszymi użytkownikami mobilnego internetu Europie
71 milionów Europejczyków regularnie korzysta z mobilnego internetu, przeznaczając na to średnio 6,4 godziny tygodniowo.
więcej
|
|
Oszukiwał na Allegro.pl - zatrzymany przez policję
Policjanci zwalczający przestępczość gospodarczą ze Szczecina zatrzymali mężczyznę, któremu zarzuca się popełnienie, za pośrednictwem internetu, szeregu oszustw.
więcej
|
|
Net Applications: tylko Chrome w górę
Przeglądarka internetowa Chrome firmy Google jako jedyna zwiększyła w lutym swój udział w światowym rynku tego typu aplikacji.
więcej
|
|
MTV w internecie na nowej platformie
Z początkiem marca MTV Networks Polska rozpoczęła proces przenoszenia witryn internetowych ze swojego portfolio na nową, międzynarodową platformę technologiczną Scenic. Do końca 2010 roku wszystkie strony kanałów telewizyjnych znajdą się na nowej platformie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy
Firmy bronią się przed dopuszczeniem do siebie myśli, że znajdują się na „łasce klienta”. Chowanie głowy w piasek i udawanie, że nie słyszymy co konsumenci mówią to ślepa uliczka - twierdzi Arkadiusz Szulczyński.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|