|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Canal+ spodziewa się wzrostu przychodów i klientów
Canal+ Cyfrowy ogłosił wyniki finansowe za ub.r. Przychody spółki wzrosły, ale zmalała dynamika przyrostu klientów Cyfry+ - abonenci wydają jednak więcej i wiążą się dłuższymi umowami.
więcej
|
|
Ponad 100 mln zł na promocję Polski
Obchody 200. rocznicy urodzin Chopina, prezydencja Polski w Unii Europejskiej oraz Euro 2012 to wydarzenia, które Polska Organizacja Turystyczna chce wykorzystać do promocji naszego kraju.
więcej
|
|
Rekordowy luty Eurosportu
W lutym TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Janowski zwolniony z RMF FM
Radio RMF FM zdecydowało się we wtorek na zakończenie współpracy z dziennikarzem muzycznym Robertem Janowskim, prowadzących dotychczas w stacji sobotni program „Wasza muzyka”.
więcej |
|
665 tys. abonentów Multimedia Polska, największy wzrost TV cyfrowej
Sieć Multimedia Polska na koniec ub.r. miała 665,3 tys. abonentów usługi telewizyjnej, w tym 99,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej i 7,1 tys. telewizji IPTV – podała spółka w komunikacie.
więcej |
|
Trzy polskie nowości wiosną w TVN Turbo
TVN Turbo rusza z wiosenną ramówką, w której znajdą się trzy polskie nowości: cykl o ludziach wykonujących niebezpieczne zawody, magazyn o wyścigach „z piskiem opon” i nowy program Irka Bieleninika. Wśród nowości z zagranicy będzie m.in. show męża Sandry Bullock.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Canal+ spodziewa się wzrostu przychodów i klientów
Canal+ Cyfrowy ogłosił wyniki finansowe za ub.r. Przychody spółki wzrosły, ale zmalała dynamika przyrostu klientów Cyfry+ - abonenci wydają jednak więcej i wiążą się dłuższymi umowami.
więcej
|
|
Rekordowy luty Eurosportu
W lutym TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
665 tys. abonentów Multimedia Polska, największy wzrost TV cyfrowej
Sieć Multimedia Polska na koniec ub.r. miała 665,3 tys. abonentów usługi telewizyjnej, w tym 99,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej i 7,1 tys. telewizji IPTV – podała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
Trzy polskie nowości wiosną w TVN Turbo
TVN Turbo rusza z wiosenną ramówką, w której znajdą się trzy polskie nowości: cykl o ludziach wykonujących niebezpieczne zawody, magazyn o wyścigach „z piskiem opon” i nowy program Irka Bieleninika. Wśród nowości z zagranicy będzie m.in. show męża Sandry Bullock.
więcej
|
|
Korupcja w TVP - firma musiała płacić kierownikowi redakcji
Przed Sądem Rejonowym w Suwałkach (podlaskie) zeznawała we wtorek Agnieszka T., główny świadek w procesie dotyczącym korupcji związanej m.in. z działalnością telewizji publicznej. Ujawniła, że za umowę producencką z TVP musiała płacić kierownikowi redakcji.
więcej
|
|
Multimedia Polska planuje akwizycje w 2010 r.
Dostawca telewizji kablowej, internetu oraz usług głosowych Multimedia Polska rozmawia o akwizycjach i może je sfinalizować jeszcze w tym roku, wynika z wypowiedzi prezesa Andrzeja Rogowskiego. Prezes zapowiedział też obniżenie poziomu inwestycji w stosunku do stanu z 2009 r.
więcej
|
|
Chopin przegrał z kretesem z ,,M jak miłość"
Koncert galowy z okazji 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina zgromadził w Jedynce 556 tys. widzów. Transmisja, emitowana w ścisłym prime-time, miała 3,65 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat poszerza ofertę VOD
Cyfrowy Polsat pozyskał drugiego dostawcę zawartości programowej do usługi wideo na żądanie. Wkrótce biblioteka VOD operatora poszerzy się o filmy dystrybuowane przez firmę SPI International Polska. więcej
|
|
Duże cięcia w BBC
Brytyjski nadawca publiczny BBC zamknie dwie stacje radiowe: BBC6 Music oraz Asian Network z końcem 2011 roku, a internetowy dział korporacji - BBC Online - do 2013 roku zostanie zredukowany o 25 proc.
więcej
|
|
TVN Warszawa zaprezentuje domy mediowe
Kanał TVN Warszawa w specjalnym odcinku programu „Odrobina Miasta” pokaże, jak wygląda pracę wybranego przez widzów domu mediowego. więcej
|
|
Multimedia Polska: 22,27 mln zł zysku netto, wzrost o 152 proc.
Spółka Multimedia Polska, dostawca telewizji kablowej, usług głosowych oraz dostępu do internetu, miała 22,27 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 8,84 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Zysk ATM Grupa spadł o 70 proc.
Producent telewizyjny spółka ATM Grupa miała 1,03 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 3,51 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Robert Janowski zwolniony z RMF FM
Radio RMF FM zdecydowało się we wtorek na zakończenie współpracy z dziennikarzem muzycznym Robertem Janowskim, prowadzących dotychczas w stacji sobotni program „Wasza muzyka”.
więcej
|
|
Zmiany kadrowe w Eurozet
Eurozet rozbudowuje dział komunikacji produktów. Do zespołu dołączyli Cezary Fortuna oraz Anna Horodecka i Beata Grzegorska. Dział rozwoju sprzedaży zasiliła zaś Paulina Zadrożna, a Marcin Kuś awansował na stanowisko starszego doradcy ds. reklamy.
więcej
|
|
Oskarowy weekend w Radiu Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje przygotowało atrakcje dla słuchaczy w związku ze zbliżającą się galą rozdania Oskarów. Impreza odbędzie się w nocy z niedzieli na poniedziałek (7-8 marca).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ponad 100 mln zł na promocję Polski
Obchody 200. rocznicy urodzin Chopina, prezydencja Polski w Unii Europejskiej oraz Euro 2012 to wydarzenia, które Polska Organizacja Turystyczna chce wykorzystać do promocji naszego kraju.
więcej
|
|
Małgorzata Socha w kampanii lekkiego kredytu w eurobanku (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego w eurobanku. Pierwszą twarzą akcji – przygotowanej przez agencje DDB i MindChili oraz dom mediowy Starcom – jest aktorka Małgorzata Socha.
więcej
|
|
Egipt promuje swoją turystykę w Polsce
Po kryzysie ekonomicznym, który spowodował spadek turystów, Egipt chce ich z powrotem przyciągnąć. Polska jest pierwszym europejskim krajem, w którym rozpoczęto międzynarodową kampanię promocyjną - poinformował ambasador Egiptu w Polsce Fahmy Fayed.
więcej
|
|
Link4 reklamuje OC i AC z GPS lub DVD (wideo)
Link4 rozpoczyna promocję ubezpieczenia OC i AC, w której można otrzymać nawigację GPS lub przenośny odtwarzacz DVD. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Filmy Ridleya Scotta promują telewizory Philips
Pięć filmów krótkometrażowych przygotowanych przez firmę Ridley Scott Associates będzie wykorzystywanych w nowej kampanii telewizorów Philips. Filmy, których premiera jest planowana na początek kwietnia, ukazują kinowe możliwości tych urządzeń.
więcej
|
|
Jacek Izrailewski i Anna Łoskiewicz odchodzą z Brain
Duet kreatywny Jacek Izrailewski – Anna Łoskiewicz zakończył pracę w agencji reklamowej Brain. Jednocześnie razem założyli oni team reżyserski Soyuzapollo
więcej
|
|
Ustawa hazardowa utrudnia loterie promocyjne - SMB i SAR protestują
Organizacje marketingowe SMB i SAR postulują o zmiany w obowiązującej od początku roku ustawie o grach hazardowych. Uzasadniają, że utrudnia ona przeprowadzanie loterii promocyjnych.
więcej
|
|
San Markos projektuje nowe marki LOT Catering
Agencja reklamowa San Markos przygotowuje identyfikację wizualną nowych marek LOT Catering. Firma zdobyła to zlecenie po złożeniu oferty.
więcej
|
|
Agnieszka Palmowska: z Euro RSCG do Red8
Agnieszka Palmowska dołącza do agencji reklamowej Red8. Przez ostatnich 5 lat była związana z Grupą Euro RSCG.
więcej
|
|
TVN Warszawa zaprezentuje domy mediowe
Kanał TVN Warszawa w specjalnym odcinku programu „Odrobina Miasta” pokaże, jak wygląda pracę wybranego przez widzów domu mediowego. więcej
|
|
CNN International reklamuje się w Lotus Racing
CNN International rozpoczyna współpracę reklamową z zespołem Lotus Racing startującym w Formule 1. Stacja chce w ten sposób podkreślać swój globalny i prestiżowy wizerunek.
więcej
|
|
Bakoma reklamuje Polskie Smaki w promocyjnej cenie (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa jogurtów Polskie Smaki Bakomy. Przekaz podkreśla, że są one obecnie dostępne w promocyjnej cenie.
więcej
|
|
Anna Pilip koordynatorem ds. marketingu & PR w Wittchen
Od marca Anna Pilip została koordynatorem ds. marketingu & PR firmy Wittchen.
więcej
|
|
Jean-Philippe Maheu globalnym CEO Publicis Modem
Jean-Philippe Maheu został zatrudniony na stanowisko globalnego dyrektora wykonawczego agencji Publicis Modem, cyfrowego ramienia sieci Publicis Worldwide.
więcej
|
|
Kobiecy test w internetowej kampanii Herbusi
W internecie trwa skierowana do młodych matek kampania reklamowa herbat Herbusie. Głównym elementem akcji jest test na stronie polki.pl.
więcej
|
|
Victoria Promotion dla słodyczy Wawel
Agencja Victoria Promotion przygotowała szatę graficzną opakowań dwóch produktów firmy Wawel. Będą one dostępne w sprzedaży w najbliższych miesiącach. więcej
|
|
Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy
Firmy bronią się przed dopuszczeniem do siebie myśli, że znajdują się na „łasce klienta”. Chowanie głowy w piasek i udawanie, że nie słyszymy co konsumenci mówią to ślepa uliczka - twierdzi Arkadiusz Szulczyński.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" wprowadza dodatek o finansach
Do dzisiejszego wydania dziennika „Fakt” (Axel Springer Polska) dołączono pierwszy numer nowego dodatku „Fakt Pieniądze”, poświęconego gospodarce i finansom. Będzie się on ukazywać razem z gazetą co dwa tygodnie w środy.
więcej
|
|
Kolporter zakończył restrukturyzację
Dystrybutor prasy Kolporter zakończył restrukturyzację polegającą na podziale na trzy spółki. Obecnie dystrybucja prasy, przesyłki kurierskie i sklep internetowy działają już w ramach odrębnych spółek - poinformował Kolporter w komunikacie prasowym.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ponad 230 mln zł z funduszy UE dla e-przedsiębiorców
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zwiększyło o 100 mln zł pulę środków unijnych dla przedsiębiorców, którzy pod koniec października ub.r. złożyli wnioski o dofinansowanie swoich pomysłów na elektroniczny biznes. Zamiast 135 przyznano im 236 mln zł.
więcej
|
|
Internet trzecim najpopularniejszym źródłem newsów
92 proc. Amerykanów każdego dnia czerpie newsy i informacje z co najmniej dwóch różnych źródeł medialnych.
więcej
|
|
Picnik - nowy zakup Google
Google kupiło Picnik - internetowy serwis pozwalający na edycję zdjęć w oknie przeglądarki.
więcej
|
|
Microsoft oferuje wybór przeglądarki
Użytkownikom systemu operacyjnego Windows w Unii Europejskiej firma Microsoft oferuje wybór przeglądarki internetowej, realizując decyzję Komisji Europejskiej. Dla reszty świata wszystko pozostaje po dawnemu.
więcej
|
|
Internet Group miało 115,44 mln zł straty netto w IV kw. 2009 r.
Spółka Internet Group miała 115,44 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 3,35 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Comarch połączył swoje serwisy internetowe
Comarch uruchomił swój nowy serwis korporacyjny. Witryna – powstała z połączenia dwóch dotychczasowych stron firmy – ma zmienioną strukturę i nawigację.
więcej
|
|
Business Web - nowy produkt dla małego biznesu w ofercie home.pl
home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadza do swojej oferty nowy produkt przeznaczony dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw. Business Web daje firmom możliwość stworzenia własnej strony WWW i skorzystania z nowoczesnej poczty e-mailowej.
więcej
|
|
Internetowe rozstania coraz częstsze
Coraz więcej osób rozstaje się ze swoimi partnerami za pomocą poczty e-mail i serwisów społecznościowych. więcej
|
|
Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy
Firmy bronią się przed dopuszczeniem do siebie myśli, że znajdują się na „łasce klienta”. Chowanie głowy w piasek i udawanie, że nie słyszymy co konsumenci mówią to ślepa uliczka - twierdzi Arkadiusz Szulczyński.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy
Firmy bronią się przed dopuszczeniem do siebie myśli, że znajdują się na „łasce klienta”. Chowanie głowy w piasek i udawanie, że nie słyszymy co konsumenci mówią to ślepa uliczka - twierdzi Arkadiusz Szulczyński.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|