|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Bardzo słaby luty TVP 1 i Polsatu
Liderem rynku telewizyjnego w luty była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej największy udział miała również TVP1, wyprzedzając Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP 'zarobiła' na Igrzyskach ponad 33 mln złotych
Wpływy reklamowe wokół zakończonych w niedzielę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver wyniosły 33,7 mln złotych. Transmisje w TVP oglądało średnio 1,49 mln osób.
więcej
|
|
,,Wiadomości" zyskują, a ,,Fakty" tracą
W lutym br. największą oglądalność wśród programów informacyjnych miał „Teleexpress”, którego widownia spadła najbardziej. Straciły też „Fakty”, a zyskały „Wiadomości” i „Wydarzenia”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roszady w Wydawnictwie Zwierciadło
Zmiany w Wydawnictwie Zwierciadło. Z kierowania spółką zrezygnowała dotychczasowa prezes Wioletta Skawińska, a do spółki dołączyli: była szefowa wydawnicza „Gali” i były wiceprezes Bauera.
więcej |
|
Cyfra+ pozyskała w ub.r. 160 tys. abonentów
Platforma Cyfra+, należąca do spółki Canal+ Cyfrowy, pozyskała w 2009 roku netto 160 tys. abonentów, tym samym na koniec roku miała ok 1,54 mln klientów.
więcej |
|
Bieg Kowalczyk po złoto śledziło 6,7 mln widzów
6,7 mln widzów oglądało sobotnie zawody w biegu masowym techniką klasyczną na dystansie 30 km, które zakończyły się zwycięstwem Justyny Kowalczyk.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Bardzo słaby luty TVP 1 i Polsatu
Liderem rynku telewizyjnego w luty była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej największy udział miała również TVP1, wyprzedzając Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP 'zarobiła' na Igrzyskach ponad 33 mln złotych
Wpływy reklamowe wokół zakończonych w niedzielę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver wyniosły 33,7 mln złotych. Transmisje w TVP oglądało średnio 1,49 mln osób.
więcej
|
|
,,Wiadomości" zyskują, a ,,Fakty" tracą
W lutym br. największą oglądalność wśród programów informacyjnych miał „Teleexpress”, którego widownia spadła najbardziej. Straciły też „Fakty”, a zyskały „Wiadomości” i „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Cyfra+ pozyskała w ub.r. 160 tys. abonentów
Platforma Cyfra+, należąca do spółki Canal+ Cyfrowy, pozyskała w 2009 roku netto 160 tys. abonentów, tym samym na koniec roku miała ok 1,54 mln klientów.
więcej
|
|
Bieg Kowalczyk po złoto śledziło 6,7 mln widzów
6,7 mln widzów oglądało sobotnie zawody w biegu masowym techniką klasyczną na dystansie 30 km, które zakończyły się zwycięstwem Justyny Kowalczyk.
więcej
|
|
Canal+ tworzy fundację
Spółka Canal+ Cyfrowy zdecydowała się na powołanie fundacji, która skupi wszystkie działania społeczne dotychczas przez nadawcę.
więcej
|
|
Nowi dyrektorzy ośrodków TVP w Katowicach, Krakowie i Łodzi
Rada Nadzorcza TVP zaakceptowała w poniedziałek nowych dyrektorów w ośrodkach TVP - Katowice, Kraków, Łódź. Decyzję poprzedziły rozmowy z kandydatami.
więcej
|
|
TVP1: ,,Blondynka" zastąpi ,,Ranczo"
Wiosną w ramówce TVP1 pojawi się nowy serial „Blondynka”. Produkcja zastąpi w niedzielnym paśmie „Ranczo”.
więcej
|
|
Grażyna Strzelczak-Batkowska szefem marketingu w TVP
Grażyna Strzelczak-Batkowska została od 1 marca br. dyrektorem biura marketingu TVP. Od lutego jako pełnomocnik zarządu Telewizji Polskiej zajmowała się utworzeniem tej jednostki.
więcej
|
|
Rebel.tv ma już koncesję
Spółka 4fun Media otrzymała od KRRiT koncesję satelitarną dla kanału muzycznego Rebel.tv, którą Rada przyznała na posiedzeniu 12 lutego br. Stacja wystartowała 14 grudnia ub.r., ale dotychczas nadawała testowo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ksiądz w kampanii ekologicznej "Nie zaśmiecaj swojego sumienia" (wideo)
O ekologicznych grzechach - spalaniu śmieci, wywożeniu ich do lasu, niesegregowaniu ich - opowiada nowa kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska "Nie zaśmiecaj swojego sumienia", która ruszy od wtorku w telewizji, radiu i internecie. więcej
|
|
Kierowca rozmawiający przez komórkę w spocie mBanku nie promuje złych wzorców (wideo)
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła protest oskarżający spot telewizyjny mBanku o promowanie niewłaściwych wzorców. W reklamie mężczyzna prowadzący samochód rozmawia przez telefon komórkowy.
więcej
|
|
Grażyna Strzelczak-Batkowska szefem marketingu w TVP
Grażyna Strzelczak-Batkowska została od 1 marca br. dyrektorem biura marketingu TVP. Od lutego jako pełnomocnik zarządu Telewizji Polskiej zajmowała się utworzeniem tej jednostki.
więcej
|
|
Vectra: szybko, szybciej ... Flashnet
Pierwszego marca ruszyła nowa kampania reklamowo wizerunkowa Vectry. Hasło kampanii „Szybko, szybciej… Flashnet” odnosi się do nowej prędkość internetu, który w Vectrze przyśpieszył do 64 Mb/s.
więcej
|
|
Grandes Kochonos i Brain z Play
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, zakończyła przegląd agencji reklamowych.
więcej
|
|
Initiative dla BMW
Dom mediowy Initiative będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w Polsce dla firmy BMW.
więcej
|
|
Enea: Potęga wiatru. Siła wody. Czyta energia. Czysty biznes.
Pod hasłem “Potęga wiatru. Siła wody. Czyta energia. Czysty biznes” ruszyła w poniedziałek kampania promująca nowy wizerunek spółki Enea. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku firmy jako producenta i dostawcy czystej energii.
więcej
|
|
Wiosenna odsłona kampanii ,,Wolni od stresu" (foto)
Ruszyła tegoroczna, wiosenna odsłona kampanii społecznej „Wolni od stresu” organizowanej przez miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Potrwa ona do końca marca.
więcej
|
|
Dwa nowe pakiety reklamowe w ofercie Mediów Regionalnych
Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło od marca br. do oferty nowe dwa pakiety reklamowe złożone z bezpłatnych tygodników.
więcej
|
|
Aleksandra Mątkiewicz i Marcin Godlewski dołączyli do BTL Point Group
Aleksandra Mątkiewicz i Marcin Godlewski dołączyli do zespołu agencji BTL Point Group. Mątkiewicz objęła stanowisko COO, a Godlewski client service director.
więcej
|
|
Joanna Biernacka w S4
Do zespołu kreacji agencji reklamowej S4 dołączyła Joanna Biernacka, zajmując stanowisko creative group head.
więcej
|
|
Microsoft czołową biznesową marką
Microsoft odebrał Google pozycję lidera w corocznym rankingu Top 500 Business Superbrands.
więcej
|
|
Tomasz Czudowski odszedł z mBanku
Tomasz Czudowski zrezygnował ze stanowiska dyrektora marketingu mBanku. W najbliższym czasie działania marketingowe prowadzić będzie Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i marketingu bankowości detalicznej.
więcej
|
|
Wool Star sponsorem serialu ,,Apetyt na życie"
Firma Wool Star została sponsorem nowego serialu obyczajowego „Apetyt na Życie” emitowanego w TVP2 od marca 2010, w środy i czwartki o godzinie 18.45.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|