|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Piątek, 26 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ryszard Pieńkowski i TurboDymoMan wśród laueratów Impactorów
Ryszard Pieńkowski, DDB Warszawa, Ciszewski Public Relations, TEQUILA Polska, Millward Brown SMG/KRC, 180heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann to niektórzy laureaci 12 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagród miało miejsce podczas wczorajszej gali.
więcej |
|
Nowe programy TVN Style
TVN Style wprowadza nową ramówkę. Pierwsze nowości pojawią się na antenie jeszcze w marcu m.in. nowy talk-show dla rodziców, serial „Singielki” oraz amerykański magazyn plotkarski „Splash”.
więcej |
|
Coraz mniej programów dla dzieci w TVP
Rzecznik praw dziecka Marek Michalak jest zaniepokojony coraz uboższą - jego zdaniem - ofertą programową Telewizji Polskiej dla najmłodszych widzów. Napisał w tej sprawie do prezesa TVP, który zapewniał, że liczba programów dla dzieci będzie się zwiększać.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
UPC ma w Polsce ponad milion abonentów
Na koniec 2009 roku sieć UPC miała w Polsce 1,09 mln abonentów. Prawie 790 tys. z nich korzystało z telewizji analogowej, 230 tys. – z telewizji cyfrowej, a 460 tys. – z internetu.
więcej
|
|
Nowe programy TVN Style
TVN Style wprowadza nową ramówkę. Pierwsze nowości pojawią się na antenie jeszcze w marcu m.in. nowy talk-show dla rodziców, serial „Singielki” oraz amerykański magazyn plotkarski „Splash”.
więcej
|
|
Coraz mniej programów dla dzieci w TVP
Rzecznik praw dziecka Marek Michalak jest zaniepokojony coraz uboższą - jego zdaniem - ofertą programową Telewizji Polskiej dla najmłodszych widzów. Napisał w tej sprawie do prezesa TVP, który zapewniał, że liczba programów dla dzieci będzie się zwiększać.
więcej
|
|
Apel do PiS o zerwanie w mediach "niejawnej i parszywej koalicji" z SLD
Przedstawiciele Polski Plus chcą, by zarząd TVP przedstawił informację o planowanych emisjach programów na temat historii PRL - poinformowali liderzy ugrupowania. Przedstawili projekt dezyderatu sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu w tej sprawie.
więcej
|
|
30 osób protestowało w obronie Anity Gargas
Ok. 30 minut trwał protest w czwartek przed siedzibą SLD przy ul. Rozbrat w Warszawie; wzięło w nim udział ok. 30 osób. Protest - pod hasłem walki z cenzurą w mediach - został zorganizowany przeciw odwołaniu z funkcji wiceszefowej telewizyjnej Jedynki Anity Gargas.
więcej
|
|
Czwórka: będzie nowy sezon ,,Chłopaków z taśmy"
Telewizyjna Czwórka zamówiła nowe odcinki show „Chłopaki z taśmy”. Realizacja programu rozpocznie się prawdopodobnie w marcu, a format ponownie pojawi się w ramówce w kwietniu – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nickelodeon zmienia logo i oprawę graficzną
Od 1 marca br. kanał dziecięcy Nickelodeon Polska, należący do MTV Networks Polska, zyska nowe logo i oprawę graficzną.
więcej
|
|
AXN promuje ,,CSI: Kryminalne zagadki" (foto)
Kanał AXN 2 marca br. rusza z kampanią reklamową najnowszych sezonów seriali „CSI: Kryminalne zagadek Las Vegas, Miami i Nowego Jorku”. Działania obejmą prasę, radio i internet.
więcej
|
|
Talent show i 'Hop na glob' wiosną w TVS
TVS wprowadza wiosenną ramówkę. W ofercie znajdą się talent show „Czarna perła”, nowy program o tematyce turystycznej „Hop na glob” oraz „Olimpiada kabaretowa”.
więcej
|
|
ale kino! reklamuje cykl filmów z Godzillą i serial ,,Stan gry"
W internecie trwa kampania reklamowa cyklu filmów z Godzillą w ale kino!. Natomiast na początku marca w prasie ruszy akcja reklamująca nadawany w tym kanale serial „Stan gry".
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Maryja padło ofiarą oszustów
Radio Maryja i powiązana z nim fundacja padły ofiarą oszustów wyłudzających datki od słuchaczy. Nieznany sprawca rozprowadza w kraju blankiety wpłat na rozgłośnię z numerem konta bankowego nienależącym do radia.
więcej
|
|
Które radiowe serwisy internetowe są najpopularniejsze?
Last.fm ma najwięcej użytkowników, a z MiastoMuzyki.pl internauci korzystają najdłużej – wynika z grudniowego badania Megapanel/PBI. Poniżej zestawienie najpopularniejszych radiowych serwisów internetowych w Polsce.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gerard Depardieu będzie reklamował BZ WBK
Na początku marca ruszy kampania reklamowa banku BZ WBK z udziałem francuskiego aktora Gerarda Depardieu. Spoty na potrzeby tej akcji zostały nakręcone w ubiegłym tygodniu.
więcej
|
|
Ryszard Pieńkowski i TurboDymoMan wśród laueratów Impactorów
Ryszard Pieńkowski, DDB Warszawa, Ciszewski Public Relations, TEQUILA Polska, Millward Brown SMG/KRC, 180heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann to niektórzy laureaci 12 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagród miało miejsce podczas wczorajszej gali.
więcej
|
|
Paweł Deląg będzie reklamował loterię Milioneria
W marcu rozpocznie się kampania reklamowa loterii Milioneria z udziałem Pawła Deląga. Akcja będzie prowadzona w telewizji, radiu i prasie.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński będzie zarządzał PHD Poland zamiast Bartosza Majewskiego
Jakub Bierzyński, prezes OmnicomMediaGroup, przejmuje bezpośredni nadzór nad należącym do tej grupy domem mediowym PHD Poland. Kierujący nim dotychczas Bartosz Majewski odchodzi ze swojego stanowiska.
więcej
|
|
Zwariowana krówka w kampanii nowego smaku Paula Dr. Oetker (wideo)
W telewizji i kinach trwa kampania reklamowa nowego smaku deseru Paula Dr. Oetker. Akcję – opartą na wizerunku charakterystycznej krówki – przygotowały agencja BBDO Dusseldorf i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Sales Link przygotuje partnerski program biznesowy dla Bridgestone
Sales Link wygrał przetarg na stworzenie dla firmy Bridgestone partnerskiego programu biznesowego. Projekt oparty na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventowych ruszy w pierwszej połowie bieżącego roku. więcej
|
|
Dorota Gardias w kampanii ,,Babski Wieczór? Tylko z Redd's!"
W internecie trwa kampania reklamowa „Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!”. W akcji bierze udział prezenterka Dorota Gardias.
więcej
|
|
Anna Kamińska: z Lowe Activation do Legend Group
Anna Kamińska dołączyła do zespołu kreatywnego Legend Group. Ostatnio pracowała w agencji Lowe Activation.
więcej
|
|
AXN promuje ,,CSI: Kryminalne zagadki" (foto)
Kanał AXN 2 marca br. rusza z kampanią reklamową najnowszych sezonów seriali „CSI: Kryminalne zagadek Las Vegas, Miami i Nowego Jorku”. Działania obejmą prasę, radio i internet.
więcej
|
|
ale kino! reklamuje cykl filmów z Godzillą i serial ,,Stan gry"
W internecie trwa kampania reklamowa cyklu filmów z Godzillą w ale kino!. Natomiast na początku marca w prasie ruszy akcja reklamująca nadawany w tym kanale serial „Stan gry".
więcej
|
|
Przeprowadzkowe samochody reklamują Nordea Bank
Po Warszawie jeżdżą samochody z napisami „Nordea Przeprowadzki”. To ambientowa część obecnej kampanii reklamowej tego banku..
więcej
|
|
Porsche ogłasza przetarg na globalny budżet medialny
Firma Porsche ogłosiła przetarg na globalne planowanie i zakup mediów.
więcej
|
|
AMP dla HTC
Firma HTC zatrudniła agencję AMP do obsługi swojego zintegrowanego paneuropejskiego budżetu reklamowego. więcej
|
|
Axel przygotowuje strategię komunikacyjną leku Viburco
Agencja Axel opracowuje strategię komunikacyjną dla leku Viburco. Zlecenie zdobyła w ramach przetargu zorganizowanego przez koncern Heel.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gość Niedzielny" w sprzedaży dzień wcześniej
Tygodnik „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) od wczoraj ukazuje się dzień wcześniej – w czwartek, a nie w piątek, jak do tej pory.
więcej
|
|
Murator uruchomił e-sklep ogrodniczy
Wydawnictwo Murator uruchomiło internetowy serwis sprzedaży produktów ogrodowych. W witrynie działającej pod adresem zakupy.wymarzonyogrod.pl jest już dostępnych prawie 6 tys. produktów.
więcej
|
|
,,Skarb Kibica" z ,,Przeglądem Sportowym" i ,,Sportem"
Do całego piątkowego nakładu „Przeglądu Sportowego” oraz dziennika „Sport” (oba tytuły Axel Springer Polska) dołączono dodatek „Skarb Kibica – Liga Polska”, w całości poświęcony rozgrywkom Ekstraklasy w rundzie wiosennej. więcej
|
|
Specjalne wydanie Auto Świata z wynikami Narodowego Auto Testu
W poniedziałek 1 marca do kiosków trafi specjalne wydanie Auto Świata (Axel Springer Polska) z wynikami Narodowego Auto Testu 2009. To piąta edycja badania opinii kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|