|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamach na wolność słowa - chcą interwencji RPO ws. odwołania wiceszefowej TVP1
O interwencję w sprawie odwołania z funkcji wiceszefowej TVP1 Anity Gargas zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich szefowie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Krystyna Mokrosińska i Wiktor Świetlik. Ich zdaniem, reguły polityki kadrowej w mediach publicznych są niejasne. więcej |
|
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu
Telewizja Polsat rozpoczęła w poniedziałek zdjęcia do nowego serialu komediowo-obyczajowego „Szpilki na Giewoncie” z udziałem Magdy Schejbal. Produkcja realizowana jest przez Paisa Films, studio filmowe Macieja Ślesickiego.
więcej |
|
Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy
Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP zarobiła na Igrzyskach dotąd 21 mln zł
Średnia oglądalność relacji z XXI Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver - po dziewięciu dniach zmagań sportowców - wyniosła 1,74 mln widzów w TVP i 156 tys. w Eurosporcie.
więcej
|
|
Nowe kanały od SPI International
Spółka SPI International planuje uruchomić w tym roku trzy nowe kanały tematyczne: ActionBox, FashionBox i FightBox.
więcej
|
|
Zamach na wolność słowa - chcą interwencji RPO ws. odwołania wiceszefowej TVP1
O interwencję w sprawie odwołania z funkcji wiceszefowej TVP1 Anity Gargas zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich szefowie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Krystyna Mokrosińska i Wiktor Świetlik. Ich zdaniem, reguły polityki kadrowej w mediach publicznych są niejasne. więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu
Telewizja Polsat rozpoczęła w poniedziałek zdjęcia do nowego serialu komediowo-obyczajowego „Szpilki na Giewoncie” z udziałem Magdy Schejbal. Produkcja realizowana jest przez Paisa Films, studio filmowe Macieja Ślesickiego.
więcej
|
|
10 mln widzów Małysza, 6 mln Kowalczyk
Sobotni konkurs w skokach narciarskich, podczas którego Adam Małysz zdobył srebrny medal, oglądało 10 mln widzów. O 4 miliony mniej zgromadziły piątkowe zawody w biegach narciarskich, które zakończyły się brązem dla Justyny Kowalczyk.
więcej
|
|
Igrzyska poprawią wyniki TVP, słabo TVN i Polsat
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 – w dół TVN i Polsat. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Netia 'zdeterminowana' wprowadzić usługę TV w 2010 r.
Spółka telekomunikacyjna Netia jest "zdeterminowana" rozpocząć oferowanie usług IPTV w tym roku, poinformował prezes Mirosław Godlewski w poniedziałek. Netia może renegocjować warunki handlowe z telewizją ‘n', lub szukać innego partnera.
więcej
|
|
Powstała nowa spółka zajmująca się produkcją telewizyjną
Working Title Television (WTTV) – to nowa spółka joint venture utworzona przez firmę NBC Universal, właściciela stacji telewizyjnych oraz wytwórnię filmową Working Title Films. Będzie się ona zajmować produkcją seriali i filmów telewizyjnych.
więcej
|
|
Trzecia seria ,,Detektywa Monka" w Universal Channel
Kanał Universal Channel od marca rozpocznie emisję trzeciego sezonu kryminalnego serialu „Detektyw Monk”. Opowiada on o byłym policjancie, cierpiącym na nerwicę natręctw Adrianie Monku, który rozwiązuje zagadki kryminalne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy
Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów.
więcej
|
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
,,Radio Maryja" i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje
Na outdoorze trwa wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. Pierwszy layout wykorzystywany w tej akcji opiera się na żartobliwej aluzji do Radia Maryja.
więcej
|
|
,,Żyje się lepiej" w piłkarskiej kampanii Visa (wideo)
W telewizji i internecie rusza piłkarska kampania reklamowa kart Visa związana ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w RPA. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Samsung zwraca kasę za telewizory
Rusza promocja telewizorów Samsung pod nazwą „System Zwrotu Kasy”. Akcję wspiera kampania reklamowa w radiu, internecie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Wawel na 100-lecie promuje Michałki (wideo)
Z okazji 100-lecia firmy Wawel rusza promocja produkowanych przez nią słodyczy Michałki. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i radiu.
więcej
|
|
Bosman i Piast promowane w loterii z nagrodą 100 000 zł
Rozpoczyna się loteria promująca piwo Bosman i Piast. Akcję – w której główna wygrana wynosi 100 tys. zł – wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży i internecie.
więcej
|
|
,,Siedzenie nie boli" - pupy reklamują Posterisan (wideo)
Pod hasłem „Siedzenie nie boli” rozpoczęła się kampania reklamowa leku na hemoroidy Posterisan. Akcję obejmującą telewizję i internet przygotowały agencja reklamowa Image Art i dom mediowy Effective Media.
więcej
|
|
Communication Unlimited przejmuje od Xandu budżet reklamowy Galerii Jurajskiej
Communication Unlimited wygrała przetarg na obsługę reklamową Galerii Jurajskiej. W ubiegłym roku zajmowała się tym agencja Xandu.
więcej
|
|
Peter Sherman dyrektorem zarządzającym BBDO na region EMEA
Agencja reklamowa BBDO zatrudniła Petera Shermana na stanowisko dyrektora zarządzającego na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
|
Wal-Mart najbardziej wartościową marką świata
Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Mart znalazła się na czele opracowanego przez firmę Brand Finance rankingu 500 najbardziej wartościowych marek świata.
więcej
|
|
Bloomberg stawia na JWT
Należąca do holdingu WPP Group agencja reklamowa JWT zdobyła budżet firmy Bloomberg.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ponad 15 mln Polaków korzysta z internetu
50,2 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację ponad 15,1 mln osób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack (październik - grudzień 2009). Jak często korzystamy z internetu?
więcej
|
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
Microsoft zaproponuje internautom inne przeglądarki niż Internet Explorer
Na początku marca Microsoft wyśle użytkownikom systemów Windows możliwość wyboru przeglądarki internetowej. Ten ruch koncernu wynika z postawionych mu przez Komisję Europejską oskarżeń o działania monopolistyczne.
więcej
|
|
Radio Eska z serwisem internetowym FabrykaMuzy.pl
Startuje FabrykaMuzy.pl – serwis Radia Eska z tematycznymi kanałami radiowymi i nowościami muzycznymi. Stronę będzie wspierać kampania reklamowa.
więcej
|
|
E-maile popularniejsze w firmach niż telefony stacjonarne
Więcej polskich firm korzysta z poczty e-mailowej niż z telefonów stacjonarnych – wynika z badania PBS DGA. Z drugiej strony telefony stacjonarne są używane częściej i przez większą część pracowników niż e-maile.
więcej
|
|
Interia uruchomiła serwis e-commerce z polską sztuką współczesną
Ruszył serwis obrazy.interia.pl prezentujący twórczość graficzną polskich artystów. W witrynie – uruchomionej przez portal Interia.pl i galerię artpower.pl – można również kupić wybrane prace.
więcej
|
|
Ufamy informacjom o kosmetykach zamieszczonych w internecie
Ponad 80 proc. polskich internautów kupujących kosmetyki ufa informacjom o tych produktach znalezionym w sieci – wynika z badania IAB Polska. Najczęściej w internecie są poszukiwane wiadomości na temat perfum.
więcej
|
|
RMF Maxxx i ,,CD Action" o e-gamingu w serwisie i audycji
Startuje serwis internetowy RMF Maxxx i „CD Action” poświęcony rynkowi e-gaminowemu. Jednocześnie w ramówce stacji pojawia się cotygodniowa audycja dotycząca tej tematyki.
więcej
|
|
Netia szacuje swój udział w rynku internetu szerokopasmowego na 10 proc.
Spółka telekomunikacyjna Netia szacuje, że na koniec 2009 r. jej udział w rynku usługi dostępu szerokopasmowego do internetu wyniósł ok. 10,0% (wobec 8,1% rok wcześniej), a usług głosowych ok. 11,5% (wobec 10,1%), poinformował dyrektor finansowy Jonathan Eastick w poniedziałek.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania
Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|