|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet zadowolony z VoD, ostrożnie szacuje wzrost reklamy internetowej
Grupa Onet jest zadowolona z pierwszych wyników swojej usługi VoD, w pierwszych trzech dniach od jej uruchomienia pięć najbardziej popularnych materiałów wygenerowało łącznie 500 tys. streamów (czyli tyle razy zostały obejrzane), poinformował prezes Onet i wiceprezes grupy TVN Łukasz Wejchert.
więcej |
|
Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem
Od marca nastąpią duże zmiany na stanowiskach kierowniczych w wydawnictwie Burda w Polsce.
więcej |
|
Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN
W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grupa TVN miała dobry rok i planuje inwestycje
Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok, w którym wzrosły jej przychody i zysk netto. W tym roku spółka dalej planuje inwestować w platformę N, poszerzać ilość kontentu w HD i uruchomić nowy kanał.
więcej
|
|
Artur Orzech współgospodarzem ,,Śpiewaj i walcz" w TVP 1
Artur Orzech zostanie współgospodarzem nowego talent-show TVP 1 „Śpiewaj i walcz”. Zastąpi Wojtka Łozowskiego z zespołu Afromental, który jeszcze przed startem formatu wycofał się z projektu.
więcej
|
|
Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN
W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”.
więcej
|
|
TVN CNBC Biznes ciągle przynosi straty
TVN oczekuje, że kanał TVN CNBC Biznes osiągnie pozytywny wynik EBITDA na koniec 2010 r.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: ponad 179 mln zł za emisję programów Polsatu
Platforma Cyfrowy Polsat przedłużyła umowę na rozprowadzanie programów Telewizji Polsat. Spółka oszacowała, że z tytułu opłaty licencyjnej zapłaci telewizji łączną kwotę nie niższą niż 179,6 mln zł.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,GW" pomówili Przemysława Orcholskiego
Dziennikarz-przestępca traci wiarygodność w oczach opinii publiczne, niezależnie od ujemnej oceny jakiej doznaje tak jak każdy inny człowiek pomówiony o przestępstwo – stwierdził sąd uzasadniając wyrok w sprawie wytoczonej dziennikarzom „Gazety Wyborczej” przez Przemysława Orcholskiego. więcej
|
|
Ponad 4 mln widzów śledziło zmagania Justyny Kowalczyk
Średnio 3,75 mln widzów oglądało w środę na antenie TVP 1 i TVP 2 relacje z zawodów w biegach narciarskich podczas których srebro zdobyła Justyna Kowalczyk.
więcej
|
|
Nowa promocja UPC Polska
„Dobry wybór” to nowa promocja UPC, w której pakiety dwóch usług – telewizja cyfrowa i internet – oferowane są w abonamencie niższym o 50 zł, a z usługi telefonicznej w pakiecie z internetem można korzystać do 60 zł taniej. więcej
|
|
Przychody platformy 'n' wzrosły do 445 mln zł w 2009 r.
Przychody platformy cyfrowej ‘n' wyniosły w 2009 r. 445 mln zł wobec 255 mln zł rok wcześniej, podała grupa medialna TVN w prezentacji. Strata na poziomie EBITDA wyniosła 157 mln zł (z wyłączeniem wpływu zmiany kursów walutowych strata wyniosłaby 102 mln zł) wobec 200 mln zł straty EBITDA rok wcześniej. więcej
|
|
Platforma 'n': 692 tys. abonentów w 2009 r., w 2010 r. 870 tys.
Platforma cyfrowa ‘n' miała 692 tys. aktywnych abonentów na koniec 2009 r., poinformował właściciel spółki grupa TVN w czwartek. Jednocześnie obniżono prognozę liczby abonentów na koniec 2010 r. do ok. 870 tys. wobec 1017 tys. zakładanych poprzednio.
więcej
|
|
Rekordowy zysk TVN w 2009 r. - ponad 420 mln zł
Grupa medialna TVN miała 242,66 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 87,63 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. To wyniki znacznie przekraczające oczekiwania rynkowe.
więcej
|
|
4fun.tv szuka prezentera
Stacja muzyczna 4fun.tv rozpoczyna poszukiwania nowego prezentera. Akcja “Casting” kierowana jest do młodych mężczyzn.
więcej
|
|
Wydatki inwestycyjne Grupy TVN wyniosą 260 mln zł
Wydatki inwestycyjne Grupy TVN w 2010 r. wyniosą w 2010 r. ok. 260 mln zł, z czego 150 mln zł przypada na platformę cyfrową ‘n', poinformowała spółka w opublikowanej w czwartek prognozie. Spółka obniżyła też cele wyznaczone dla platformy ‘n'.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN
W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”.
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska w kampanii PZU ,,Życie na 100 proc."
Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną „Życie na 100 proc.” zachęcającą Polaków do aktywnego zarządzania pieniędzmi. Pierwszą twarzą akcji wykorzystującej specjalny serwis internetowy jest Martyna Wojciechowska.
więcej
|
|
Barbara Berkan szefem marketingu GG Network
Barbara Berkan objęła stanowisko szefa marketingu w GG Network. Do firmy przeszła z agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa.
więcej
|
|
TVN: rynek reklamy TV skurczył się o 15 proc. w 2009 r., nasz udział wzrósł
Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2009 r. spadła do 3,37 mld zł wobec 3,96 mld zł przed rokiem, poinformowała w czwartek grupa medialna TVN powołując się na własne szacunki.
więcej
|
|
Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos
Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej San Markos, obejmuje w niej stanowisko partnera. Będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji.
więcej
|
|
Swiift i Scholz & Friends będą reklamować Mercedes-Benz w Polsce
Agencje Swiift i Scholz & Friends Warszawa wygrały przetarg na obsługę reklamową Mercedes-Benz Polska. Będą przygotowywać kampanie samochodów użytkowych tej firmy. więcej
|
|
Mirosław Szymkowiak ambasadorem Castrol 5s
Mirosław Szymkowiak został ambasadorem cyklu turniejów piłkarskich Castrol 5s. Będzie promował imprezę rozgrywaną równolegle do mistrzostw świata w RPA.
więcej
|
|
What odświeża komunikację Telepizzy
Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacyjnej marki Telepizza w Polsce. Ponadto będzie przygotowywać dla firmy działania B2B.
więcej
|
|
TVN ocenia, że rynek reklamowy umocni się na początku 2010 r.
Grupa TVN ocenia, że polski rynek reklamowy umocni się na początku tego roku, wynika z raportu kwartalnego spółki. TVN zapowiada, że w 2010 r. będzie się koncentrować na monetyzacji swojego udziału w oglądalności.
więcej
|
|
TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.
Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie. więcej
|
|
Europejski budżet medialny Hondy dla Starcom
Starcom MediaVest Group będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla firmy Honda w Europie.
więcej
|
|
Santander zatrudnia Grey
Agencja Grey Group wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego OpenBank na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) - ujednoliconej usługi internetowej banku Santander.
więcej
|
|
Casio kontynuuje współpracę z Red Bull Racing Formuły 1
Na początku lutego firma Casio przedłużyło umowę zawartą w ubiegłym roku ze stajnią Formuły 1 Red Bull Racing.
więcej
|
|
David Shing szefem ds. mediów i marketingu w AOL Europe
Firma internetowa AOL awansowała Davida Shinga na stanowisko szefa ds. mediów i marketingu w AOL Europe.
więcej
|
|
,,Odlotowy konkurs" promuje płatki Nestlé w sieci Real
W hipermarketach Real trwa „Odlotowy konkurs” promujący płatki śniadaniowe Nestlé. Akcję – wspieraną przez materiały POS – przygotowała i prowadzi agencja L-E-M.
więcej
|
|
Pro Studio Series 2010 w Warszawie
Event firmy Apple i partnerów już 25 lutego w Multikinie Ursynów.
więcej
|
|
ARBOvision dalej dla Oticon Polska
Firma Oticon po raz trzeci z rzędu podpisała umowę z agencją ARBOvision na na roczne działania marketingowo-promocyjne.
więcej
|
|
Krystian Skumiał w zespole Dilemmas Magazine
Do zespołu Dilemmas Magazine dołączył Krystian Skumiał, obejmując stanowisko advertising managera.
. więcej
|
|
Lech Kaczoń (wywiad)
– Nowa metodologia badania reklamy zewnętrznej, Postar, zmieni sposób zakupu kampanii outdoorowych – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet zadowolony z VoD, ostrożnie szacuje wzrost reklamy internetowej
Grupa Onet jest zadowolona z pierwszych wyników swojej usługi VoD, w pierwszych trzech dniach od jej uruchomienia pięć najbardziej popularnych materiałów wygenerowało łącznie 500 tys. streamów (czyli tyle razy zostały obejrzane), poinformował prezes Onet i wiceprezes grupy TVN Łukasz Wejchert.
więcej
|
|
Donald Tusk posłuchał głosu internautów, będzie nowa ustawa
Rząd przygotował propozycję współpracy z internautami. Centrum Informacyjne Rządu zapowiada, że resort finansów zaprezentuje nową wersję projektu noweli ustawy o grach hazardowych, z której mają być usunięte zapisy ws. rejestru stron i usług niedozwolonych.
więcej
|
|
Ponad 2 mln Polaków miesięczne odwiedza serwisy religijne
13 proc. polskich internautów odwiedza w miesiącu przynajmniej jeden serwis dotyczący religii – wynika z ostatnich danych PBI. Najpopularniejszą stroną tego typu jest opoka.org.pl.
więcej
|
|
Ericsson uruchomił eStore - serwis z aplikacjami mobilnymi
Startuje sklep internetowy eStore zawierający aplikacje na telefony komórkowe. W witrynie przygotowanej przez Ericsson jest już ponad 30 tys. programów, a niezależni twórcy mogą dodawać własne.
więcej
|
|
National Geographic Channel z odświeżonym serwisem internetowym
Udostępniono nowy serwis internetowy National Geographic Channel. Witryna zawiera informacje i multimedia związane z programami nadawanymi przez tę stację oraz opcje społecznościowe.
więcej
|
|
Polskie dzieci mogą uczyć się przez internet
Internetowe konsultacje z uczniami uruchomił Zespół Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą. System ma być skierowany przede wszystkim do dzieci mieszkających w rejonach, w których nie ma stacjonarnych polskich szkół.
więcej
|
|
Przychody portalu Onet.pl wyniosły 58 mln zł w IV kw. 2009 r.
Przychody grupy medialnej TVN w segmencie online wzrosły w IV kw. 2009 r. o 3,5% r/r do 66,09 mln zł, wynika z raportu firmy. Z tej kwoty 58,64 mln zł to przychody portalu Onet.
więcej
|
|
Umowa Microsoftu z Yahoo wchodzi w życie
Komisja Europejska i amerykański Departament Sprawiedliwości wyraziły zgodę na umowę Microsoftu z Yahoo w kwestii współpracy na polu wyszukiwania w internecie.
więcej
|
|
Twitter zyskuje kolejne miliony użytkowników
73,5 miliona unikalnych użytkowników odwiedziło w styczniu tego roku strony serwisu społecznościowego Twitter.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
W co trzeciej polskiej firmie nie korzysta się z komputerów
Pracownicy ponad 30 proc. polskich firm nie używają komputerów – wynika z badania PBS DGA. Natomiast przedsiębiorstwa wyposażone w taki sprzęt zazwyczaj mają połączenie z internetem.
więcej
|
|
PiS nadal traci poparcie, PO miażdży konkurencję
Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w pierwszej połowie lutego, na kandydatów PO głosowałoby 57 proc. badanych zdecydowanych na wzięcie udziału w głosowaniu. Na poparcie 25 proc. mogłoby liczyć PiS - wynika z sondażu TNS OBOP. Próg wyborczy przekroczyłyby jeszcze SLD i PSL.
więcej
|
|
Fatalne oceny Lecha Kaczyńskiego
65 proc. badanych przez TNS OBOP uważa, że prezydent Lech Kaczyński źle wypełnia swoje obowiązki; z aprobatą wypowiada się o tym 25 proc. badanych. 45 proc. pozytywnie ocenia wypełnianie obowiązków przez premiera Donalda Tuska; 43 proc. ocenia go negatywnie.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.
|
|
Kara za energię dla spółki Enion
|
|
Zarząd TVN zarekomenduje dywidendę z zysku za 2009 r. na poziomie 0,31 zł na akcję
|
|
GUS: Produkcja przemysłowa wzrosła o 8,5 proc., znacznie powyżej oczekiwań
|
|
PGNiG jest zainteresowane akcjami grupy Energa
|
|
Zima dała się bardzo we znaki budownictwu
|
|
Belvedere sprzedało w USA 5,18 mln litrów wódki Sobieski w 2009 r.
|
|
Ceny produkcji przemysłu wzrosły w styczniu, poniżej oczekiwań
|
|
Chojna - Duch z RPP: dynamika PKB Polski w 2010 wyniesie ok. 3 proc.
|
|
LPP miało 83,49 mln zł zysku netto w IV kw. 2009 r., wzrost o 12,9 proc.
|
|
Sprzedaż Belvedere spadła do 873,4 mln euro w 2009 roku
|
|
Zysk netto KGHM wyniósł ok. 2,5 mld zł w 2009 roku, lepiej od prognozy
|
|
Zyta Gilowska: Inflacja spadnie do 2,5-proc. celu w II półroczu
|
|
Gant dostał zgodę budowę mieszkań w Warszawie
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudą, chamstwem i cwaniactem
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|