|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spada sprzedaż ,,Party", zyskuje ,,Show"
„Party”, lider segmentu pism people, zanotowało w listopadzie ub.r. spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show - dzięki temu dystans między tymi tytułami zmalał o ponad połowę. Największy, bo aż 24-proc. spadek dotknął jednak „Galę”.
więcej |
|
Których stacji słucha się w Kielcach, Bydgoszczy i Lublinie?
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 – styczeń 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach oraz Lublinie.
więcej |
|
TVP podniosła ceny reklam na marzec o ponad 5 proc
Podwyżka cen reklam w marcowym cenniku Telewizji Polskiej w stosunku do marca ub.r. wyniosła 5,4 proc. Najwięcej zapłacić trzeba za reklamy przed serialem „M jak miłość” emitowanym w TVP 2.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
IPTV dla wymagającego i lojalnego klienta
Telefonia Dialog wyda 56 mln zł na budowę Pasywnej Sieci Optycznej, która obejmie swoim zasięgiem m.in. Wrocław, Zieloną Górę i Łódź – deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.
więcej
|
|
TVP podniosła ceny reklam na marzec o ponad 5 proc
Podwyżka cen reklam w marcowym cenniku Telewizji Polskiej w stosunku do marca ub.r. wyniosła 5,4 proc. Najwięcej zapłacić trzeba za reklamy przed serialem „M jak miłość” emitowanym w TVP 2.
więcej
|
|
TVN: ,,Taniec z gwiazdami" nadal najdroższy
TVN otworzyła sprzedaż reklam na marzec. Koszt reklam w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem wzrósł średnio o 15 proc. Najwięcej trzeba wydać za spot przy „Tańcu z gwiazdami”.
więcej
|
|
,,Sprawiedliwi" - nowy serial TVP1
„Sprawiedliwi” to nowy 7-odcinkowy serial Jedynki w reż. Waldemara Krzystka. Opowiada o bohaterstwie Polaków, działających w ramach Rady Pomocy Żydom „Żegota” podczas II wojny światowej.
więcej
|
|
Trzy godziny z CSI w AXN
Od 4 marca kanał AXN będzie emitował kolejne sezony seriali „CSI:Kryminalne zagadki Miami”, „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas” oraz „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVP podniosła ceny reklam na marzec o ponad 5 proc
Podwyżka cen reklam w marcowym cenniku Telewizji Polskiej w stosunku do marca ub.r. wyniosła 5,4 proc. Najwięcej zapłacić trzeba za reklamy przed serialem „M jak miłość” emitowanym w TVP 2.
więcej
|
|
TVN: ,,Taniec z gwiazdami" nadal najdroższy
TVN otworzyła sprzedaż reklam na marzec. Koszt reklam w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem wzrósł średnio o 15 proc. Najwięcej trzeba wydać za spot przy „Tańcu z gwiazdami”.
więcej
|
|
Chopin w kampanii promującej Polskę - budżet 30 mln euro
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała program promocji Polski za 30 mln euro. Nasz kraj będą reklamowały stoiska na targach oraz spoty radiowe i telewizyjne wykorzystujące wizerunek Fryderyka Chopina. Przetarg na kreację tej kampanii wygrała agencja Young & Rubicam Brands.
więcej
|
|
PZU reklamuje ,,Plan na Życie" (wideo)
W telewizji, prasie i kinach ruszyła kampania oferty „Plan na Życie” w PZU. Akcję – zaplanowaną do końca kwietnia – przygotowały agencje Leo Burnett, K2 i Lighthouse Consultants oraz domy mediowe Starlink i ACR.
więcej
|
|
Netizens i Peppermint BTL-owo dla Nordea Bank
Agencje Netizens i Peppermint wygrały przetarg na adaptację nowej linii materiałów BTL banku Nordea. Będą dla niego pracować w tym zakresie przez rok.
więcej
|
|
Danone Chocho: Orzechowe, że ho, ho! (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek markę Danone Chocho. Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam Brands i dom mediowy MediaCom.
więcej
|
|
Reklama Żywca - do prokuratury!
PARPA kieruje do prokuratury zawiadomienie o złamaniu przepisów Ustawy, zwanej popularnie antyalkoholową, przez ostatni spot Żywca, w którym występuje znany bokser Tomasz Adamek.
więcej
|
|
Miłosna kampania reklamuje FIX-y do pieczenia Dr. Oetker (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa FIX-ów do pieczenia Dr. Oetker. Akcję opartą na motywie miłości przygotowały agencje Grandes Kochonos i Engine oraz dom mediowy Media Direction OMD. więcej
|
|
Schwenk postawił na agencję Martis
Agencja Martis wygrała przetarg na obsługę marki Schwenk. Martis przygotował dla klienta strategię komunikacji, pomysły kreatywne oraz propozycje rozwiązań B2B.
więcej
|
|
Rusza program promocji Polski za 30 mln euro
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała program promocji Polski za 30 mln euro. Nasz kraj będą reklamowały stoiska na targach, spoty radiowe i telewizyjne, a nawet żaglowiec. Program potrwa do czerwca 2012 r. W znacznej części zapłaci za niego Unia.
więcej
|
|
ZooM Advertising będzie reklamować ,,przyjazne innowacje" Candy Polska
Agencja ZooM Advertising wygrała przetarg na przygotowanie i realizację strategię komunikacji Candy Polska. Dla firmy przygotowała już program informacyjny „Candy – Przyjazne Innowacje”.
więcej
|
|
Visa Europe uruchamia kampanię na mundial (wideo)
Visa Europe uruchamia kampanię reklamową promującą patronat organizacji nad mistrzostwami świata w piłce nożnej RPA 2010.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
W Łódzkiem i Małopolsce nowi liderzy czytelnictwa dzienników
W II półroczu 2009 roku w województwie łódzkim i małopolskim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem 2008 roku – najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły są liderami w poszczególnych województwach? Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spada sprzedaż ,,Party", zyskuje ,,Show"
„Party”, lider segmentu pism people, zanotowało w listopadzie ub.r. spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show - dzięki temu dystans między tymi tytułami zmalał o ponad połowę. Największy, bo aż 24-proc. spadek dotknął jednak „Galę”.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" z nowym dodatkiem diecezjalnym
„Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitarnej „Gość Niedzielny”) od dziś ukazuje się z dodatkiem na terenie Archidiecezji Warmińskiej zatytułowanym „Posłaniec Warmiński”.
więcej
|
|
,,Polityka" wydaje czwarty poradnik psychologiczny
„Polityka” Spółdzielnia Pracy zdecydowała się na wydanie czwartej publikacji z psychologicznej serii „Ja, my, oni”. W środę 24 lutego w sprzedaży pojawi się tom zatytułowany „Jak sobie radzić z emocjami”.
więcej
|
|
"Upadek" Lecha Wałęsy zdjęciem roku
Zdjęcie Lecha Wałęsy z ceremonii odsłonięcia pomnika Wrota Wolności w Kobylanach autorstwa fotoreportera PAP Tomasza Gzella zdobyło Grand Prix w konkursie "Prasowe zdjęcie roku". Organizatorem konkursku jest Klub Fotografii Prasowej przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudą, chamstwem i cwaniactem
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|