|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Środa, 17 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet.pl uruchomił serwis z serialami i programami TVN oraz filmami Warner Bros.
Ruszył serwis vod.onet.pl zawierający filmy, seriale i programy stacji Grupy TVN oraz wytwórni Warner Bros. W witrynie dostępne są produkcje nowe i archiwalne – niektóre za darmo, a inne odpłatnie.
więcej |
|
Zapaść mediów publicznych. Co dalej?
O wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej i zapewnienie środków na funkcjonowanie TVP i PR zwróciła się do premiera Donalda Tuska prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich Krystyna Mokrosińska.
więcej |
|
Eska zyskała we Wrocławiu, RMF FM w Poznaniu i Łodzi
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 - styczeń 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wiosna w TVP 1 z nowymi serialami, ale bez ,,Teleranka"
Mimo oszczędności Jedynka umieściła w wiosennej ramówce cztery nowe polskie seriale oraz talent-show, z ramówki wypadło zaś część pozycji misyjnych. Na TVP 1 obok TVP 2 ma spoczywać teraz utrzymanie całej TVP.
więcej
|
|
Wiosna w TVP 2: nowe seriale i programowe rozrywkowe
W wiosennej ramówce Dwójki znajdą się trzy nowe seriale oraz kilka premierowych programów rozrywkowych i publicystycznych. Zmieni się także pora emisji „Panoramy”.
więcej
|
|
Zapaść mediów publicznych. Co dalej?
O wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej i zapewnienie środków na funkcjonowanie TVP i PR zwróciła się do premiera Donalda Tuska prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich Krystyna Mokrosińska.
więcej
|
|
Aster chce osiągnąć 180 mln zł przychodów z klientów biznesowych w 2015 r.
Dostawca usług telekomunikacyjnych i TV kablowej, spółka Aster chce osiągnąć w 2015 roku roczne przychody rzędu 180 mln zł z usług dla klientów korporacyjnych, poinformował dyrektor Aster Biznes Robert Sababady.
więcej
|
|
Aster miał ponad 400 mln zł przychodów w 2009 roku
Dostawca usług telekomunikacyjnych i TV kablowej, spółka Aster miała ponad 400 mln zł przychodów i 250-260 mln zł zysku EBITDA w 2009 roku, poinformował prezes Janusz Arciszewski. Spółka liczy, że w tym roku zbliży się do 500 mln zł przychodów.
więcej
|
|
Discovery: 46-proc. wzrost zysku
Firma medialna Discovery Communications zanotowała w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku znaczący wzrost zysku.
więcej
|
|
Były szef Comedy Central uruchomi studio na Bliskim Wschodzie
Od lutego br. kierownictwo nad kanałem Comedy Central Polska (MTV Networks Polska) objął Gergely Litkai, który jest jednocześnie szefem węgierskiej wersji tej stacji. Zastąpił on Derricka Ogrody'ego, który zajmie się utworzeniem studia produkcyjnego na Bliskim Wschodzie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT nałoży karę na TOK FM
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji upoważniła przewodniczącego rady Witolda Kołodziejskiego do nałożenia kary na radio TOK FM. Chodzi o audycję z udziałem Andrzeja Czeczota, podczas której rysownik żartował, nawiązując do informacji o pedofilii wśród księży.
więcej
|
|
Zapaść mediów publicznych. Co dalej?
O wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej i zapewnienie środków na funkcjonowanie TVP i PR zwróciła się do premiera Donalda Tuska prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich Krystyna Mokrosińska.
więcej
|
|
Eska zyskała we Wrocławiu, RMF FM w Poznaniu i Łodzi
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 - styczeń 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie.
więcej
|
|
Cieślak i Klawiter o poranku w Radiu Kolor
Radio Kolor wprowadza nowy program poranny „Dzień dobry z Kolorem!”. Audycji będzie można słuchać od poniedziałku do piątku między 6:00 a 10:00. Gospodarzami pasma będą Olga Cieślak i nowy głos Radia Kolor – Kuba Klawiter.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Plany optymalne w kampanii Orange dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa planów optymalnych w Orange dla Firm. Akcja – przygotowana przez Euro RSCG 4D i Mediaedge:cia – obejmuje telewizję, prasę, outdoor, radio oraz internet.
więcej
|
|
,,Amelia": magazyn jak ulubiona książka zawsze z tobą (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek czasopismo „Amelia”. Akcja przebiega pod hasłem „‘Amelia’ to magazyn jak ulubiona książka zawsze z tobą”.
więcej
|
|
Artur Dudek dyrektorem biura reklamy Businessman.pl
Artur Dudek objął stanowisko dyrektora biura reklamy „Businessman.pl”. Natomiast jako key account manager pracę rozpoczął Michał Garbaczuk.
więcej
|
|
Gry wideo a sponsoring
38 proc. konsumentów grających w gry wideo przeznacza na tego typu rozrywkę co najmniej tyle samo czasu co na oglądanie telewizyjnych relacji z rozgrywek w ramach tych samych dyscyplin sportowych.
więcej
|
|
Lukas Bank reklamuje pakiet korzyści kredytowych (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa kredytów w Lukas Banku. Akcja podkreśla korzyści dostępne w tej ofercie.
więcej
|
|
Trzy nowe teamy kreatywne w Saatchi & Saatchi
Do działu kreacji Grupy Saatchi & Saatchi dołączyły cztery osoby, tworząc trzy nowe teamy kreatywne. Michał Desowski i Agnieszka Kamila Kubiak zaczęli pracować razem, a Aleksandra Artymowska i Renata Prandecka dołączyli do osób wcześniej zatrudnionych w firmie.
więcej
|
|
Eska TV w ofercie At Media
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media od marca br. zajmie się sprzedażą reklam w kanale muzycznym Eska TV. Stacja dostępna będzie zarówno w sprzedaży cennikowej jak i w ramach pakietów gwarantowanej widowni.
więcej
|
|
Rząd za umożliwieniem doradcom podatkowym reklamowania usług
Doradcy podatkowi będą mogli się reklamować, prowadzić działalność gospodarczą oraz sprawy celne i z zakresu egzekucji administracyjnej - przewiduje przyjęty we wtorek przez rząd projekt nowelizacji ustawy o doradztwie podatkowym.
więcej
|
|
Work-Room będzie reklamować Grześki
Agencja Work-Room przygotowuje kreację i realizację kampanii reklamowej Grześków. Dla kontrolującej tę markę Jutrzenki pracowała już w ubiegłym roku.
więcej
|
|
Rooney kontra Rooney w reklamie Powerade (wideo)
Powerade uruchamia kampanię reklamową promującą patronat należącej do Coca-Coli marka napojów izotonicznych nad mistrzostwami świata w piłce nożnej, jakie w tym roku odbędą się w RPA.
więcej
|
|
Inspirion i TOPiCO łączą oferty oraz zespoły handlowe
Dostarczające gadżety reklamowe firmy Inspirion i TOPiCO połączyły swoje oferty. Towarzyszy temu integracja zespołów handlowych i komunikacji marketingowej.
więcej
|
|
WCRS dla BMW
Agencja WCRS przygotuje globalną kampanię reklamową wspierającą premierę nowego modelu samochodu BMW serii 6.
więcej
|
|
Zmiany w agencji Locco Event
Z początkiem lutego nastąpiły zmiany w strukturze agencji promocyjnej Locco Event.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zapaść mediów publicznych. Co dalej?
O wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej i zapewnienie środków na funkcjonowanie TVP i PR zwróciła się do premiera Donalda Tuska prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich Krystyna Mokrosińska.
więcej
|
|
Urodzinowe wydanie "Top Gear" promowane za ponad 1 mln zł
Miesięcznik motoryzacyjny „Top Gear” (Burda Communications) obchodzi właśnie dwa lata istnienia na polskim rynku. Dlatego najnowsze, marcowe wydanie pisma, która ukazało się dzisiaj, wsparte zostało kampanią reklamową o wartości ponad 1 mln zł.
więcej
|
|
,,Amelia": magazyn jak ulubiona książka zawsze z tobą (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek czasopismo „Amelia”. Akcja przebiega pod hasłem „‘Amelia’ to magazyn jak ulubiona książka zawsze z tobą”.
więcej
|
|
Artur Dudek dyrektorem biura reklamy Businessman.pl
Artur Dudek objął stanowisko dyrektora biura reklamy „Businessman.pl”. Natomiast jako key account manager pracę rozpoczął Michał Garbaczuk.
więcej
|
|
Marcowy numer ,,Hot Moda & Shopping" wsparty kampanią
Marcowy numer miesięcznika „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska), który ukazał się dzisiaj, ma podwyższony nakład i wsparty jest kampanią reklamową w mediach.
więcej
|
|
Senator Tomasz Misiak pozwał "Rzeczpospolitą"
Przeprosin i wpłaty 100 tys.zł na cel społeczny żąda senator Tomasz Misiak od "Rzeczypospolitej", której zarzuca naruszenie dóbr osobistych przy opisywaniu sprawy szkoleń jego firmy dla zwalnianych stoczniowców. Gazeta wnosi o oddalenie pozwu.
więcej
|
|
Atlas samochodowy z "Gazetą Wyborczą"
W środę w "Gazecie Wyborczej" ukaże się pierwsza część "Samochodowego atlasu Europy" - zeszyt wraz z teczką do zbierania map.
więcej
|
|
Książka "Emerytury i renty 2010" z "Gazetą Wyborczą"
W czwartek razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić książkę „Emerytury i renty 2010”.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|