|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Amelia" ma konkurować ze ,,Zwierciadłem"
Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło dziś na rynek nowy miesięcznik zatytułowany „Amelia”. Tytuł pozycjonowany jest w segmencie pism luksusowych dla kobiet, a głównym konkurentem ma być „Zwierciadło”.
więcej
|
|
Które tytuły prasowe czytają najchętniej Polacy?
„Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco”, „Newsweek Polska”, „Przyjaciółka”, „Viva!”i „Twój Styl” to najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fuzja Gadu-Gadu i Naszej-Klasy niewiele zmieni na rynku reklamowym (opinie)
Przedstawiciele branży reklamowej uważają, że ewentualne połączenie Gadu-Gadu i Naszej-Klasy w jeden podmiot nie wpłynie mocno na polski rynek reklamowy. Niektórzy z nich oceniają zresztą tę fuzję jako mało realną.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET zyskuje w stolicy, RMF FM w Krakowie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 – styczeń 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej.
więcej |
|
TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)
Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji.
więcej |
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)
Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji.
więcej
|
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej
|
|
Telewizja TVN wyprzedziła Polsat, zyskuje TVP 2
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 – ostro w dół Polsat. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Adamowi Małyszowi kibicowało ponad 8,3 mln widzów
Ponad 8,3 mln widzów oglądało odbywający się w ramach igrzysk w Vancouver sobotni konkurs w skokach narciarskich, w którym Adam Małysz zdobył srebrny medal. Najwięcej widzów – 7,51 mln wybrało transmisję na antenie TVP 1.
więcej
|
|
,,Szafa" nowym wizerunkowym spotem Canal+ (wideo)
Trwa nowa kampania wizerunkowa Canal+, w której wykorzystano adaptację zabawnego spotu promującego stację we Francji.
więcej
|
|
'Dr House' powraca do AXN
Kanał AXN pokaże V sezon serialu „Dr House”. Produkcja będzie nadawana od 2 marca w każdy wtorek o 21.00.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET zyskuje w stolicy, RMF FM w Krakowie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 – styczeń 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej.
więcej
|
|
Gemius pokazał KBR i PBI, jak chce badać radio w internecie
Gemius zaprezentował przedstawicielom KBR i PBI swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów radiowych w internecie. Organizacje w najbliższym czasie zapoznają się z takimi propozycjami innych firm badawczych, m.in. MillwardBrown SMG/KRC i AGB Nielsen Media Research.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)
Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji.
więcej
|
|
,,Szafa" nowym wizerunkowym spotem Canal+ (wideo)
Trwa nowa kampania wizerunkowa Canal+, w której wykorzystano adaptację zabawnego spotu promującego stację we Francji.
więcej
|
|
ING Bank Śląski reklamuje kredyt hipoteczny bez prowizji (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim. Akcja wspiera promocję „0% prowizji”.
więcej
|
|
,,Bezcenne chwile" w kampanii Lufthansy
W radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania Lufthansy reklamująca tanie przeloty w Europie. Akcja – przygotowana przez McCann Ericsson i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”.
więcej
|
|
EM Lab przejmuje za 0,5 mln zł Scholz and Friends Warszawa
Firma EM Lab przejęła trzy czwarte udziałów agencji Scholz and Friends Warszawa. Zapłaciła za to 0,5 mln zł pozyskane z emisji własnych akcji.
więcej
|
|
Avon szuka konsultantek w reklamie (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Avon. Akcja zachęca do pracy jako konsultantka tej firmy.
więcej
|
|
Jupik Shake: Tak jak Ty! (wideo)
W telewizji i internecie rusza launchowa kampania reklamowa napoju Jupik Shake. Akcja – przygotowana przez firmy PND Futura, OS3 multimedia i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Tak jak Ty!”.
więcej
|
|
BBH będzie reklamować Desperados
Londyńska agencja BBH wygrała przetarg na obsługę kreatywną piwa Desperados. Współpraca ma charakter projektowy.
więcej
|
|
Aviva reklamuje ubezpieczenia z GoClever (wideo)
Aviva rozpoczyna promocję ubezpieczeń komunikacyjnych przygotowaną wspólnie z firmą GoClever. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i radiu.
więcej
|
|
Vigor Plus: ... bo lubię żyć bardziej! (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa preparatów Vigor Plus i Vigor Gold Plus. Akcję – przebiegającą pod hasłem „… bo lubię żyć bardziej!” – przygotowały agencja reklamowa S4 i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Comedy Central z kampanią reklamową
Rozpoczęła się kampania reklamowa Comedy Central Polska. Kampania wykorzystuje szeroki wachlarz form dostępnych w TV guide’ach – okienka na okładkach, junior page, bannery na stronach z programem, edytoriale.
więcej
|
|
,,Podróże kosmiczne" promują Cinema Park
Cinema Park w Poznaniu rozpoczyna edukacyjno-rozrywkowy program „Podróże kosmiczne”. Wspiera go kampania reklamowa w prasie, ambiencie i na outdoorze.
więcej
|
|
Emirates na koszulkach AC Milan
AC Milan podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z liniami lotniczymi Emirates.
więcej
|
|
Marcin Misztal członkiem IAA Polska
Marcin Misztal, założyciel i prezes firm Tro Media i Prociv Investment, dołączył do polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
więcej
|
|
WebRadio w ofercie reklamowej GG Network
GG Network wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet WebRadio. Łączy on reklamy w Open FM i Polskiej Stacji.
więcej
|
|
Polsat Media rozbudowuje dział sprzedaży sponsoringu
Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Ewa Kochanowska, która objęła kolejne, nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Amelia" ma konkurować ze ,,Zwierciadłem"
Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło dziś na rynek nowy miesięcznik zatytułowany „Amelia”. Tytuł pozycjonowany jest w segmencie pism luksusowych dla kobiet, a głównym konkurentem ma być „Zwierciadło”.
więcej
|
|
Które tytuły prasowe czytają najchętniej Polacy?
„Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco”, „Newsweek Polska”, „Przyjaciółka”, „Viva!”i „Twój Styl” to najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prasa wycofa się z internetu?
Kilka dni temu przemknęła tu i ówdzie wiadomość o pewnej amerykańskiej gazecie, która ogłosiła, że wycofuje się z internetu.
więcej
|
|
Kolekcja z filmami o przygodach Scooby-Doo od Bauera
Dzisiaj ma swoją premierę pierwsza część dziesięciotomowej kolekcji filmów animowanych o przygodach psa Scooby-Doo. Seria ukazała się nakładem Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
|
Film o Irenie Sendler w ,,Gazecie Wyborczej"
15 lutego minęła setna rocznica urodzin wybitnej działaczki społecznej, Ireny Sendler. Z tej okazji do części nakładu dzisiejszego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora SA) dołączona jest płyta DVD z filmem „W imię ich matek – historia Ireny Sendlerowej”.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński: to nadużycie ze strony dziennikarzy
Prezes PiS Jarosław Kaczyński powiedział w poniedziałek dziennikarzom w Radomiu, że nikt nie zbiera "haków" na Radosława Sikorskiego. Użycie tego terminu uznał za nadużycie dziennikarzy "Newsweeka", którzy przeprowadzali z nim wywiad.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa
Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|