|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 15 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze Trójki nie chcą Michała Karnowskiego
Dziennikarze radiowej Trójki protestują przeciwko zatrudnieniu Michała Karnowskiego jako prowadzącego porannego pasma. Zarzucają swojemu dyrektorowi Jackowi Sobale, że wbrew zapewnieniom nie konsultował z nimi tej nominacji, a Karnowski ma wyraziste sympatie polityczne i może na antenie reklamować „Polskę The Times”.
więcej |
|
,,Barista" w spocie Tyskiego nie wprowadza w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę zarzucającą spotowi piwa Tyskie wprowadzanie odbiorców w błąd. W reklamie pada słowo „barista” jako określenie barmana.
więcej |
|
RMF FM najchętniej słuchane również w internecie
RMF FM wybiera 18 proc. polskich internautów słuchających w sieci tradycyjnych stacji radiowych – wynika z badania RadioNet D-Link Technology Trend. Natomiast prawie połowa użytkowników internetowych rozgłośni słucha stacji, które nadają tylko w sieci.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Odważny serial o gejach na antenie nFilmHD
Kanał filmowy nFilmHD zakupił pięć sezonów amerykańskiego serialu obyczajowego o homoseksualistach pt. „Queer as Folk”. Stacja emisję pierwszego z nich rozpocznie 1 marca br.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Rymanowski o Donaldzie Schetynie (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Szminka" obniża oglądalność TVP 1, ale wygrywa z Polsatem
Nadawana w TVP 1 druga seria amerykańskiego serialu „Szminka w wielkim mieście” ma po czterech odcinkach średnio 1,32 mln widzów, czyli o ponad połowę mniej niż Jedynka gromadziła w tym samym paśmie rok temu.
więcej
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy dyrektorką TVP Białystok
Agnieszka Romaszewska-Guzy kieruje oddziałem TVP w Białymstoku; zastąpiła Władysława Prochowicza. Romaszewska pozostanie jednocześnie dyrektorem Biełsatu. Jak mówiła, pracę rozpocznie od poważnej analizy finansów tego ośrodka; chce też nagłośnić problemy lokalnej społeczności.
więcej
|
|
Przeciętny Polak ogląda zimową olimpiadę przez 6 godzin
Relacje telewizyjne z każdej z poprzednich trzech zimowych olimpiad przeciętny Polak oglądał łącznie przez nieco ponad 6 godzin – wynika z danych TNS OBOP. Przynajmniej jedną transmisję widziało w telewizji za każdym razem minimum 32,5 mln osób.
więcej
|
|
Małgorzata Potocka nie jest już dyrektorką TVP Łódź
Popularna aktorka Małgorzata Potocka nie jest już dyrektorką oddziału terenowego Telewizji Polskiej w Łodzi. Informację o jej odwołaniu potwierdził rzecznik TVP Stanisław Wojtera.
więcej
|
|
TVN pokaże zmagania Martyny Wojciechowskiej
Wiosną TVN pokaże dokument „Korona ziemi”, podsumowujący siedmioletni projekt Martyny Wojciechowskiej.
więcej
|
|
Nowe seriale w Czwórce
W wiosennej ramówce TV 4 znajdą się dwa nowe seriale: komediowa produkcja „Poznajcie Karen Taylor” oraz przygodowo-kryminalna opowieść „Przepowiednia z Awinionu”.
więcej
|
|
Sprawa Grupa ITI - Antoni Macierewicz wraca do sądu
Na wokandę wraca sprawa wytoczona Antoniemu Macierewiczowi przez ITI za jego słowa o związkach tej spółki z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej z FOZZ - orzekł Sąd Najwyższy.
więcej
|
|
Viacom: czterokrotny wzrost zysku
Grupa medialna Viacom zakończyła IV kwartał ubiegłego roku aż czterokrotnym wzrostem zysku.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Eska traci udział w rynku
Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych, mimo ponad 12 proc. spadku - zyskuje RMF Maxxx i Złote Przeboje. Szczegółowe dane w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze Trójki nie chcą Michała Karnowskiego
Dziennikarze radiowej Trójki protestują przeciwko zatrudnieniu Michała Karnowskiego jako prowadzącego porannego pasma. Zarzucają swojemu dyrektorowi Jackowi Sobale, że wbrew zapewnieniom nie konsultował z nimi tej nominacji, a Karnowski ma wyraziste sympatie polityczne i może na antenie reklamować „Polskę The Times”.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane również w internecie
RMF FM wybiera 18 proc. polskich internautów słuchających w sieci tradycyjnych stacji radiowych – wynika z badania RadioNet D-Link Technology Trend. Natomiast prawie połowa użytkowników internetowych rozgłośni słucha stacji, które nadają tylko w sieci.
więcej
|
|
Polska sekcja RFI przechodzi do historii
Mimo wielomiesięcznej batalii o przetrwanie polska sekcja Radia France Internationale (RFI) definitywnie kończy w poniedziałek swoją działalność. Tym samym zamyka się trwająca blisko 30 lat historia redakcji.
więcej
|
|
Oliver Janiak w Chilli ZET
Oliver Janiak i Andrzej Miękus zostali gospodarzami nowego programu na antenie Chilli ZET – „Making of Malemen”.
więcej
|
|
Vancouver na antenie Radia ZET
Ruszyło olimpijskie studio Radia ZET. Codziennie do 28 lutego br. stacja będzie serwować najnowsze informacje z Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Przygotowano również specjalny muzyczny doping oraz konkurs dla słuchaczy. więcej
|
|
Reklama |
|
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
|
,,Barista" w spocie Tyskiego nie wprowadza w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę zarzucającą spotowi piwa Tyskie wprowadzanie odbiorców w błąd. W reklamie pada słowo „barista” jako określenie barmana.
więcej
|
|
Kampania wprowadza ,,Nową firmę" w Erze Biznes (wideo)
W Erze Biznes pojawiają się taryfy „Nowa firma” skierowane do małych przedsiębiorstw. Nową ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PTC we współpracy z Saatchi&Saatchi i Starcom.
więcej
|
|
Krakuski: Krakowska sztuka dobrego smaku (wideo)
W telewizji startuje wizerunkowa kampania reklamowa ciastek Krakuski. Akcja podkreśla krakowski charakter tej marki.
więcej
|
|
Martis będzie reklamować Tunezję w Polsce
Agencja Martis wygrała przetarg na kampanię reklamującą Tunezję jako atrakcyjne miejsce wakacji. Akcja będzie prowadzona w pięciu krajach europejskich, m.in. w Polsce.
więcej
|
|
,,Pizza i znacznie więcej" w kampanii Pizza Hut (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa restauracji Pizza Hut. Akcja wspiera prowadzoną w nich promocję „Festiwal Pizzy”. więcej
|
|
Euro RSCG 4D dla Auchan
Agencja Euro RSCG 4D wygrała przetarg na obsługę sieci handlowej Auchan w zakresie strategii, ATL i BTL. Firma pracowała już wcześniej dla tej marki.
więcej
|
|
TP pokazuje igrzyska w Orange Sport, na blogach i w kampanii ,,Orzełek dla Polaków"
Pod hasłem „Orzełek dla Polaków” ruszyła kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej nawiązująca do Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Jednocześnie firma relacjonuje przebieg tych zawodów na swoich blogach oraz w kanałach Orange Sport i Orange Sport Info.
więcej
|
|
Spoty i program w TV4 promują maturę z matematyki
W telewizji i radiu rusza kampania promująca obowiązkową maturę z matematyki. W ramach akcji w TV4 emitowany będzie cykl miniprogramów „MAT+MA – zobacz, jakie to proste”.
więcej
|
|
,,Przejrzyste zasady" w kampanii Grupy Aegon (wideo)
W telewizji rusza wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Aegon. Akcja przebiega pod hasłem „Przejrzyste zasady”. więcej
|
|
Launch Nicorette Inhaler wsparty kampanią
W najważniejszych mediach trwa launchowa kampania reklamowa Nicorette Inhaler. Akcja podkreśla, że preparat łagodzi skutki głodu nikotynowego i zapewnia zajęcie dłoniom palacza.
więcej
|
|
Hand Made przygotowała Dulux Kartę Kolorów 2010
Agencja Hand Made przygotowała katalog farb firmy Dulux. Projekt o nazwie Dulux Karta Kolorów 2010 pozyskała w przetargu.
więcej
|
|
Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska
W ARBOinteractive Polska wydzielono zespół do obsługi kampanii reklamowych na serwisie Facebook, którym kieruje Paweł Karaś.
więcej
|
|
Bilet Fioletowy TLK na uczelniach
15 lutego rozpocznie się akcja promująca wśród studentów nową ofertę PKP Intercity – Bilet Fioletowy TLK. Działania prowadzone będą w pobliżu największych uczelni wyższych w Polsce, za ich przygotowanie i realizację odpowiada mTarget.
więcej
|
|
John Lennon i Marilyn Monroe w reklamach Citroëna
Citroën uruchamia w ten weekend telewizyjną kampanię reklamową z udziałem Johna Lennona i Marilyn Monroe.
więcej
|
|
120 mld USD na reklamę w Chinach
W 2009 roku na reklamę w Chinach wydano około 120 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jerzy Wenderlich pozwał ,,Nowości"
Poseł Jerzy Wenderlich (SLD), domaga się od toruńskich „Nowości“ przeprosin i 25 tys. zł zadośćuczynienia na cele charytatywne, za naruszanie czci i podważanie jego autorytetu.
więcej
|
|
Prezydent Sopotu: niech Rada Etyki Mediów zajmie dziennikarzem "Rzeczpospolitej"
Do Rady Etyki Mediów z prośbą o zajęcia stanowiska ws. dziennikarza "Rzeczpospolitej" Piotra Kubiaka, współautora artykułów o tzw. aferze sopockiej, zwrócił się prezydent tego miasta Jacek Karnowski.
więcej
|
|
,,Newsweek" z filmem "Michael Jackson's This is it"
Do części nakładu dzisiejszego wydania tygodnika „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) dołączona została książka i płyta DVD z premierowym filmem "Michael Jackson's This is it", pokazującym kulisy przygotowań do wielkich koncertów króla muzyki pop w zeszłym roku.
więcej
|
|
Wydanie specjalne ,,Rodziców" o ciąży
„Ciąża” - taki tytuł nosi wydanie specjalne miesięcznika „Rodzice” (G+J Polska), które dziś trafiło do sprzedaży.
więcej
|
|
,,Kodeks emerytalny" z ,,Dziennikiem Gazetą Prawną"
Do części nakładu dzisiejszego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączony został „Kodeks emerytalny”.
więcej
|
|
Program antywirusowy ponownie z ,,Rzeczpospolitą"
Do dzisiejszego nakładu „Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączony został program antywirusowy Kaspersky 2010. Jest to już druga edycja płyty.
więcej
|
|
Media Regionalne unowocześniły drukarnię w Zielonej Górze
Nowa maszyna drukująca oraz nowoczesna naświetlarnia CTP – to zmiany, jakie Media Regionalne przeprowadziły w swojej drukarni w Zielonej Górze. Drukowana jest w niej należąca do wydawnictwa „Gazeta Lubuska”, która jednocześnie odświeżyła swoją szatę graficzną.
więcej
|
|
World Press Photo 2009: Eksperci wybrali najlepsze zdjęcie roku
Główną nagrodę konkursu World Press Photo 2009 otrzymał Włoch Pietro Masturzo za zdjęcie z protestu w Iranie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
W reklamie u sportowca liczy się osobowość
Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|