|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Piątek, 12 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek reklamowy zmniejszył o 11,4 proc.
Wartość polskiego rynku reklamowego była w ubiegłym roku o 11,4 proc. mniejsza niż w 2008 – wynika z danych domu mediowego Starlink. Obroty reklamowe zwiększyły się jedynie w internecie i kinach, a najbardziej spadły w dziennikach i na outdoorze.
więcej |
|
"Jerry Springer Show" i wrestling wiosną w TV Puls
Wiosną TV Puls będzie rozwijać swoją ofertę rozrywkową. Pojawią się “Jerry Springer Show”, cotygodniowy program wrestlingowy oraz nowe formaty z ukrytą kamerą – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes stacji. więcej |
|
Interia.pl ma 10 lat (wideo)
Portal Interia.pl działa od 10 lat. O jego przeszłość i planach rozwoju opowiada Tomasz Jażdżyński.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na odważne seriale i rozrywkę
Wiosną na antenie TVN pojawią się trzy nowości. Kanał pokaże odważne, pełne śmiałych scen seriale “Klub Szalonych Dziewic” i “Usta, usta” oraz rozrywkowy program Magdy Gessler.
więcej
|
|
Doda, Santor i Karolak w jury nowego show Polsatu
Doda, Irena Santor i Tomasz Karolak zasiądą w jury nowego muzycznego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us”, w którym o zwycięstwo rywalizować będzie 10 gwiazdorskich śpiewających par złożonych z profesjonalistów i amatorów.
więcej
|
|
"Jerry Springer Show" i wrestling wiosną w TV Puls
Wiosną TV Puls będzie rozwijać swoją ofertę rozrywkową. Pojawią się “Jerry Springer Show”, cotygodniowy program wrestlingowy oraz nowe formaty z ukrytą kamerą – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes stacji. więcej
|
|
Sekielski i Kolenda-Zaleska dokumentalistami TVN
TVN pokaże filmy dokumentalne “Chwilami życia bywa nieznośne” oraz “Władcy marionetek” przygotowane przez Katarzynę Kolendę- Zaleską oraz Tomasza Sekielskiego. - To oferta dla najbardziej wymagających widzów – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Trzy seriale ,,z życia wzięte" w Polsacie
Wiosną Polsat pokaże aż trzy seriale oparte o prawdziwe historiach ludzi. Widzowie stacji zobaczą paradokumentalną serię „Dlaczego ja?”, serial mystery crime „Przeznaczenie” oraz cykl dokumentów „Zabić z miłości”.
więcej
|
|
8 zł opłaty zamiast abonamentu - losowanie do władz mediów?
Zamiast kilkunastu złotych abonamentu - 8 zł opłaty audiowizualnej, odebranie KRRiT kompetencji wyboru władz mediów publicznych, a w zamian wyłanianie ich w losowaniu - to niektóre założenia projektu ustawy medialnej, którą przygotowują środowiska twórcze.
więcej
|
|
Igor Janke nowym gospodarzem ,,Minęła 20ta"
Igor Janke dołączył do grona prowadzących program publicystyczny „Minęła 20ta” nadawany w TVP Info.
więcej
|
|
Sport okiem modelki w Eurosporcie
W okresie Igrzysk Olimpijskich w Vanocuver Eurosport pokazywać będzie kilkuminutowy program „Sport okiem Victorii”, w którym modelka Victoria Silvstedt przestawiać będzie swój punkt widzenia na różne dyscypliny sportowe i oceniać będzie je według własnych kryteriów, np. uroku.
więcej
|
|
Info-TV-FM przedstawiło nową ofertę hurtową TV mobilnej
Operator telewizji mobilnej, spółka Info-TV-FM, przedstawiła w czwartek nową ofertę hurtową dla operatorów detalicznych, poinformowała firma w komunikacie. Oferta uwzględnia negocjacje z operatorami oraz wyniki przeprowadzonego pilotażu.
więcej
|
|
TVP likwiduje ,,Teleranek" i zawiesza programy dziecięce
Znajdująca się w trudnej sytuacji finansowej Telewizja Polska szuka kolejnych cięć. Tym razem dostało się redakcji dziecięcej. „Gazeta Wyborcza” podała, że zawieszona została produkcja programów dla najmłodszych.
więcej
|
|
Disney: wyniki finansowe lepsze od oczekiwań
W swoim I kwartale fisklanym Walt Disney Co. zanotował podobne wyniki do uzyskanych rok wcześniej.
więcej
|
|
Radio |
|
|
8 zł opłaty zamiast abonamentu - losowanie do władz mediów?
Zamiast kilkunastu złotych abonamentu - 8 zł opłaty audiowizualnej, odebranie KRRiT kompetencji wyboru władz mediów publicznych, a w zamian wyłanianie ich w losowaniu - to niektóre założenia projektu ustawy medialnej, którą przygotowują środowiska twórcze.
więcej
|
|
Piosenka olimpijska Radia ZET
Tomasz Szczepanik (Pectus), Kasia Wilk i Andrzej Krzywy nagrali dla Radia ZET „piosenkę olimpijską”. Piosenka będzie prezentem dla polskich sportowców rywalizujących na Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver.
więcej
|
|
Minister Skarbu chce powrotu Jethon
Szef resortu skarbu Aleksander Grad zapowiedział na antenie radiowej „Trójki”, że chce, aby w fotelu szefa rozgłośni ponownie zasiadła Magda Jethon.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polski rynek reklamowy zmniejszył o 11,4 proc.
Wartość polskiego rynku reklamowego była w ubiegłym roku o 11,4 proc. mniejsza niż w 2008 – wynika z danych domu mediowego Starlink. Obroty reklamowe zwiększyły się jedynie w internecie i kinach, a najbardziej spadły w dziennikach i na outdoorze.
więcej
|
|
Universal McCann obronił telewizyjny budżet Media Saturn Polska
Universal McCann wygrał przetarg na obsługę telewizyjnego budżetu reklamowego Media Saturn Polska. Tym samym kontynuuje współpracę z tą firmą.
więcej
|
|
Nowy Tak Tak Fon w Erze wsparty kampanią reklamową
W sieci Era wprowadzona została taryfa Nowy Tak Tak Fon. Towarzyszy temu kampania reklamowa w prasie, internecie i na outdoorze.
więcej
|
|
,,Zima mistrzów z górą nagród" w promocji produktów Ferraro (wideo)
Pod hasłem „Zima mistrzów z górą nagród” trwa kampania reklamowa należących do Ferraro marek Kinder, Tic Tac i Nutella. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Awanse w dziale obsługi klienta Tequila\Polska
Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale obsługi klienta agencji Tequila\Polska. Siemieniako objęła stanowisko senior account managera, Wojciechowska – account managera, a Kościelska – account executive. więcej
|
|
,,Mrugające" plakaty i neony na przystankach reklamują 36.6
W trwającej właśnie kampanii reklamowej 36.6 wykorzystywane są niestandardowe nośniki outdoorowe – „mrugające” plakaty i neony na przystankach. Akcję przygotowały firmy Team One, Media Direction i AMS.
więcej
|
|
Leszek Mielczarek: z Novimedia do własnej agencji StoryGroup
Działalność rozpoczyna agencja komunikacyjno-marketingowa StoryGroup. Firmę założył Leszek Mielczarek związany wcześniej z agencją Novimedia.
więcej
|
|
,,Super Wybór" w kampanii Purmo
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa produktów grzewczych Purmo. Akcja – skierowana do profesjonalistów – przebiega pod hasłem „Super Wybór”.
więcej
|
|
Dyrektor marketingu Unilever rezygnuje
W ciągu najbliższych kilku miesięcy Simon Clift odejdzie z funkcji dyrektora marketingu w koncernie Unilever.
więcej
|
|
Maciej Mincer tymczasowo pokieruje czeskim ARBOinteractive
Maciej Mincer, dyrektor zarządzający ARBOvision Polska, będzie tymczasowo zarządzał czeskim oddziałem ARBOinteractive. Pełniący wcześniej tę funkcję Tomáš Jankůj obejmuje bowiem stanowisko doradcy ds. new business development.
więcej
|
|
Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek w Marketing Online
Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek rozpoczęli pracę w agencji Marketing Online. Kalbarczyk objął stanowisko doradcy klienta ds. narketingu w internecie, a Stanek – asystenta SEO.
więcej
|
|
Ebejot reklamuje się jako ,,lojalnie polecany deweloper"
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa warszawskiej firmy deweloperskiej Ebejot. Akcja przebiega pod hasłem „Lojalnie polecany deweloper”.
więcej
|
|
GroupM z medialnym budżetem Bayer
Agencja GroupM będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla firmy Bayer AG w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora wypada z WIG 20
Po sesji 19 marca PGE zastąpi Agorę w składzie WIG-u 20. Do indeksu mWIG 40 wejdą: Agora, Boryszew, MCI, Skotan, a indeks ten opuszczą Alchemia, Bank BPH, Mostostal Zabrze i Stalexport - podała GPW w czwartkowym komunikacie.
więcej
|
|
"Lektury szkolne" ponownie w kolekcji ,,Gazety Wyborczej"
20 filmowych adaptacji dzieł literatury na płytach DVD wraz z omówieniami książek znajdzie się w kolekcji „Lektury szkolne”, która już drugi raz ukaże się ramach Biblioteki Gazety Wyborczej (Agora SA).
więcej
|
|
Marcowa ,,Olivia" z dodatkami i kampania
Marcowe wydanie miesięcznika „Olivia” (Marquard Media Polska) ukazało się wczoraj w czterech mutacjach, z których trzy zawierają dodatki. Numer wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
Olimpijski Skarb Kibica z Przeglądem Sportowym
W piątek 12 lutego wraz z Przeglądem Sportowym (Axel Springer Polska) zamiast Magazynu Sportowego ukaże się Skarb Kibica - Vancouver 2010. Dodatek w całości poświęcony będzie Zimowym Igrzyskom Olimpijskim.
więcej
|
|
Garmond Press na Warmii i Mazurach
Spółka Garmond Press uruchomiła dostawy prasy na terenie województwa warmińsko – mazurskiego, otwierając jednocześnie oddział w Olsztynie.
więcej
|
|
Specjalnie wydanie "Metra" na Walentynki
W najbliższą niedzielę - w Walentynki ukaże się specjalne wydanie dziennika „Metro” poświęcone miłości i zakochaniu. Gazeta będzie rozdawana w centrach największych miast Polski.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|