|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Najwyższy w historii wynik Trójki
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był udany dla "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio ZET i "Jedynka".
więcej
|
|
Protest ośrodka regionalnego TVP
Rada Programowa TVP Gdańsk zaprotestowała przeciwko drastycznemu zmniejszeniu środków finansowych dla ośrodków regionalnych. Rzecznik TVP tłumaczy, że powodem trudnej sytuacji jest spadek wpływów z abonamentu. więcej
|
|
Koniec ,,Teraz My!" w TVN
Talk-show Andrzeja Morozowskiego i Tomasza Sekielskiego „Teraz My!” zniknie z ramówki TVN. Program będzie emitowany tylko do wakacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanał Crime & Investigation Network wkracza do Polski
Kanał dokumentalny Crime & Investigation Network 1 marca br. oficjalnie rozpocznie nadawanie w Polsce. Pierwszym operatorem, w którego ofercie znajdzie się stacja, będzie platforma Cyfra+.
więcej |
|
Spot z chłopcami ,,prześwietlającymi" dziewczyny wprowadza w błąd i narusza dobre obyczaje (wideo)
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do skargi zarzucającej spotowi telewizyjnemu aplikacji komórkowej Strip RTG wprowadzanie odbiorców w błąd i naruszanie dobrych obyczajów. W animowanej reklamie chłopcy „prześwietlają” swoimi telefonami przechodzące dziewczyny i wystawiają im oceny.
więcej |
|
,,Przekrój" z nowym sekretarzem redakcji
Piotr Witek został nowym sekretarzem tygodnika „Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój). Zastąpił na tym stanowisku Marcina Pieszczyka, który w styczniu br. zrezygnował z tej funkcji.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Protest ośrodka regionalnego TVP
Rada Programowa TVP Gdańsk zaprotestowała przeciwko drastycznemu zmniejszeniu środków finansowych dla ośrodków regionalnych. Rzecznik TVP tłumaczy, że powodem trudnej sytuacji jest spadek wpływów z abonamentu. więcej
|
|
Koniec ,,Teraz My!" w TVN
Talk-show Andrzeja Morozowskiego i Tomasza Sekielskiego „Teraz My!” zniknie z ramówki TVN. Program będzie emitowany tylko do wakacji.
więcej
|
|
Kanał Crime & Investigation Network wkracza do Polski
Kanał dokumentalny Crime & Investigation Network 1 marca br. oficjalnie rozpocznie nadawanie w Polsce. Pierwszym operatorem, w którego ofercie znajdzie się stacja, będzie platforma Cyfra+.
więcej
|
|
Aster: sześć kanałów z analogu do oferty cyfrowej
Sieć kablowa Aster poszerzyła swoją ofertę cyfrową o sześć stacji, dostępnych dotychczas tylko w analogu, i wprowadziła w niej nową numerację, dzieląc kanały na kategorie tematyczne.
więcej
|
|
Walentynkowa promocja w VOD Cyfry+
W dniach 12-14 lutego br. wszystkie filmy fabularne oferowane w serwisie Cyfra+ VOD, w tym premiery w rozdzielczości HD, będą dostępne promocyjnej w cenie 5 zł.
więcej
|
|
Nowe reality-show w Czwórce
Czwórka w marcu wprowadzi na antenę kanadyjskie reality-show „Dragons’ Den czyli Jak zostać milionerem?” w którym ludzie z pomysłami na biznes będą zabiegać o pieniądze na rozkręcenie swojej działalności.
więcej
|
|
Kanały porno w ofercie Dialogmedia
Cztery kanały z filmami porno Blue Hustler, HUSTLER TV, XXX Xtreme i Redlight Premium pojawiły się od lutego w ofercie programowej telewizji cyfrowej Dialogu.
więcej
|
|
Bohaterowie ,,South Park" ponownie w Canal+
Canal+ jako pierwsza telewizja w Polsce pokaże najnowszy, 13. już sezon kultowej animacji dla dorosłych „South Park”. Nowe przygody mieszkańców małego miasteczka w stanie Kolorado widzowie będą mogli śledzić od 3 marca, w każdą środę po 23:00.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Najwyższy w historii wynik Trójki
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był udany dla "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio ZET i "Jedynka".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spot z chłopcami ,,prześwietlającymi" dziewczyny wprowadza w błąd i narusza dobre obyczaje (wideo)
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do skargi zarzucającej spotowi telewizyjnemu aplikacji komórkowej Strip RTG wprowadzanie odbiorców w błąd i naruszanie dobrych obyczajów. W animowanej reklamie chłopcy „prześwietlają” swoimi telefonami przechodzące dziewczyny i wystawiają im oceny.
więcej
|
|
Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm z udziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i BTL.
więcej
|
|
BNP Paribas Fortis: 2 miliardy złotych na kredyty dla firm
W prasie, radiu i BTL-u ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „2 miliardy złotych na kredyty dla firm” przygotowały agencja reklamowa Communication Unlimited i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Rebel.tv w ofercie At Media od marca, sprzedaż reklam w E! zawieszona
Od marca br. dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym Rebel.tv. Natomiast od tego tygodnia broker zawiesił sprzedaż reklam w stacji E! Entertainment.
więcej
|
|
Play Fresh wprowadza ,,Stan darmowy" (wideo)
W taryfie Play Fresh zostają wprowadzone darmowe połączenia w ramach całej sieci Play. Ofertę pod hasłem „Stan darmowy” wspiera kampania reklamowa obejmująca najważniejsze media.
więcej
|
|
Nasodren reklamuje się ,,na zatoki" (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa preparatu Nasodren. Akcja pod hasłem „Na zatoki” jest prowadzona jednocześnie w Polsce, Bułgarii i Rumunii.
więcej
|
|
ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku
Coca-Cola i Kasia to pierwsze marki reklamowane w polskiej wersji Facebooka przez ARBOinteractive. Jednocześnie firma w czeskiej wersji serwisu prowadzi kampanie Opla Astry i Nike Football.
więcej
|
|
,,Pocałunek wszechczasów" w internetowej promocji Philips
W sklepach internetowych i serwisie Facebook trwa kampania promocyjna marki Philips. Akcję pod hasłem „Pocałunek wszechczasów” przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka.
więcej
|
|
,,Walentynkowy bukiet" reklamuje E-kwiaty.pl
W internecie trwa kampania reklamowa serwisu E-kwiaty.pl. Akcję przebiegającą pod hasłem „Walentynkowy bukiet” przygotowały agencja Sparta Interactive i dom mediowy mconnection.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|