|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Środa, 10 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najsłabsza od premiery sprzedaż 'Top Gear', 'Auto Świat' liderem
W listopadzie 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", rekordowy spadek sprzedaży "Top Gear".
więcej |
|
Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych
W listopadzie 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).
więcej |
|
Loginy na Allegro będą widzieć tylko uczestnicy aukcji
Od 23 lutego loginy użytkowników Allegro będą widoczne wyłącznie dla uczestników aukcji. Ma to zwiększyć bezpieczeństwo w serwisie. więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jedynka też chce mieć muzyczne show
TVP1 planuje emisję muzycznego show „Śpiewaj i walcz”. Według projektu ramówki, program ma być emitowany w piątkowe wieczory o 20.15. Format musi jednak jeszcze zatwierdzić zarząd.
więcej
|
|
,,Hotel 52" zmierzy się z ,,Ojcem Mateuszem"
TVP1 przenosi emisję premierowych odcinków „Ojca Mateusza” na czwartki. Tym samym serial cpokryje się z nową produkcją telewizji Polsat – „Hotel 52”. więcej
|
|
Siedemnastolatek poprowadzi ,,Panoramę"
„Panorama” wystawiła na aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy współprowadzenie programu. Dlatego we wtorek, 23 lutego, serwis wraz z Martą Kielczyk poprowadzi siedemnastoletni Czarek Gąsior z Siedlec.
więcej
|
|
Nowy serial w TVN (wideo)
Od 23 lutego telewizja TVN będzie emitowała serial „The Forgotten”. Produkcja opowiada o detektywach, których zadaniem jest ustalenie tożsamości niezidentyfikowanych ofiar zbrodni.
więcej
|
|
TVP 2 reklamuje pasmo serialowe o 18:45
W radiu, kinie i na outdoorze startuje kampania reklamowa nowego pasma reklamowego w TVP2. Będą w nim emitowane seriale „Apetyt na życie” i „Licencja na wychowanie”.
więcej
|
|
Super Bowl: rekord oglądalności i czasu reklamowego
Niedzielną relację z pokazywanego w telewizji CBS finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego obejrzało średnio 106,5 miliona Amerykanów, co jest rekordowym wynikiem w historii relacji z tego wydarzenia - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania ,,freewolnych domen" home.pl nie dyskryminuje kobiet
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę zarzucającą kampanii home.pl pod hasłem „Freewolne domeny” dyskryminowanie kobiet. Kontrowersje wzbudziła pokazana w reklamie modelka z kajdankami.
więcej
|
|
Reklama piwa Żywiec w prokuraturze
Czy najnowsza kampania reklamowa piwa Żywiec łamie przepisy? Wkrótce do prokuratury trafi zawiadomienie w tej sprawie - dowiedział się "Dziennik Polski".
więcej
|
|
Kot Rysiek i pies Winston: W Heyah nie ściemniamy (wideo)
W Heyah rusza promocja umożliwiająca nielimitowane rozmowy z wybranym użytkownikiem tej taryfy nawet przez miesiąc. Ofertę wspiera kampania reklamowa pod hasłem „W Heyah nie ściemniamy” z udziałem kota Rysiek i psa Winston.
więcej
|
|
,,Dopasuj lokatę do swoich potrzeb" w kampanii PKO BP
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa lokaty 6+6 w PKO BP. Akcja – przygotowana przez firmy Testardo Gram, Hypermedia i ZenithOptimedia – przebiega pod hasłem „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb”.
więcej
|
|
Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem
W prasie parentingowej startuje kampania reklamowa mleka Nestlé Junior. Akcja pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” wspiera nowy wariant smakowy tego produktu.
więcej
|
|
Beata Miciałkiewicz: z Harvard Business Review do Valkea Media CP
Beata Miciałkiewicz objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży w Valkea Media Custom Publishing. Wcześniej pracowała w biurach reklamy Harvard Business Review i miesięcznika „Brief”.
więcej
|
|
Goldenline.pl stworzy biuro reklamy dla Pomocni.pl
Serwis Goldenline.pl rozpoczął współpracę z grupą Pomocni.pl. W ramach partnerstwa dotychczasowy dyrektor biura sprzedaży portalu przechodzi do Pomocni.pl, żeby stworzyć i prowadzić tam biuro reklamy.
więcej
|
|
4Frame dla Factory
Agencja 4Frame wygrała przetarg na całościową obsługę marketingową marki Factory w bieżącym roku. Przy zarządzaniu budżetem mediowym będzie współpracować z domem mediowym Maxus.
więcej
|
|
Ruszyła internetowa kampania ArthroStop
Od początku lutego w internecie trwa kampania preparatów ArthroStop. Akcja obejmuje artykuły edukacyjne w serwisach o zdrowiu i dla seniorów oraz linki sponsorowane w Google.
więcej
|
|
Vladimir Malugin dyrektorem marketingu HTC w regionie EMEA
Vladimir Malugin objął stanowisko dyrektora marketingu HTC Corporation w regionie EMEA. Do firmy przeszedł z Polaroid Consumer Electronics.
więcej
|
|
Mediartis z własnym działem reklamy
Sprzedażą powierzchni reklamowej w magazynie 'Dom z pomysłem' firmy Mediartis zajmie się nowo powstały dział reklamy, którym pokieruje Marta Wilk. więcej
|
|
Mindshare nadal dla Unilever
Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej.
więcej
|
|
Konrad Gacki w biurze reklamy Burda Media Polska
Od marca do zespołu reklamy Chip CRN Enter i serwisów internetowych Burdy dołączy Konrad Gacki.
więcej
|
|
Joanna Majewska marketing managerem w Clear Channel Poland
Joanna Majewska awansowała w Clear Channel Poland na stanowisko marketing managera. W firmie pracuje od dwóch lat.
więcej
|
|
Piotr Baczewski specjalistą ds. trade marketingu w Ubisoft Polska
Piotr Baczewski objął stanowisko specjalisty ds. trade marketingu w Ubisoft Polska. Do firmy przechodzi z Cenega Poland.
więcej
|
|
Magda Iwanowska i Kamil Newczyński w Funclub
Z początkiem lutego do biura podróży Funclub dołączyli Magda Iwanowska i Kamil Newczyński, którzy objęli stanowiska specjalisty ds. marketingu internetowego oraz specjalisty ds. e-commerce i PR. więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|