|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Co dalej z naziemną telewizją cyfrową (DVB-T)?
Anna Streżyńska (prezes UKE): pozwolenie na nadawanie przez TP Emitel programów TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TV4, TV Puls w naziemnej telewizji cyfrowej (tzw. DVB-T) przedłużono do końca lutego.
więcej
|
|
Jacek Żakowski podnosi widownię TVP Info
Nadawany w TVP Info w niedziele o 20.00 program publicystyczny „Tydzień Jacka Żakowskiego” ogląda 460 tys. widzów, czyli niemal dwa razy więcej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok temu.
więcej
|
|
,,Pani Domu" znów będzie się ukazywać co tydzień
Edipresse Polska wprowadza zmiany w tygodniku „Pani Domu”. Tytuł, który ostatnio ukazywał się co dwa tygodnie w formie wydań łączonych, znów będzie pojawiać się w sprzedaży co tydzień. Zmiany zajdą też w jego zawartości, szacie graficznej i cenie. więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika Olejnik lepsza od Bogdana Rymanowskiego
Program Moniki Olejnik “Kropka nad i” ogląda w TVN24 więcej widzów niż codzienną rozmowę Bogdana Rymanowskiego, emitowaną przez stację półtorej godziny później. Magazyn Olejnik ma też lepsze udziały w rynku.
więcej |
|
TVP 1 przenosi "Modę na sukces"
Od marca opera mydlana “Moda na sukces” będzie emitowana w nowym paśmie. TVP 1 przenosi amerykański serial z godziny 16.05 na 14.30 – wynika z ramówki stacji.
więcej |
|
Mariusz Woźniczka: z ZPR do Eurozet
Mariusz Woźniczka dołączył w poniedziałek do Grupy Eurozet, gdzie objął stanowisko dyrektora komunikacji produktów. Poprzednio pracował w grupie medialnej ZPR.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Co dalej z naziemną telewizją cyfrową (DVB-T)?
Anna Streżyńska (prezes UKE): pozwolenie na nadawanie przez TP Emitel programów TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TV4, TV Puls w naziemnej telewizji cyfrowej (tzw. DVB-T) przedłużono do końca lutego.
więcej
|
|
Jacek Żakowski podnosi widownię TVP Info
Nadawany w TVP Info w niedziele o 20.00 program publicystyczny „Tydzień Jacka Żakowskiego” ogląda 460 tys. widzów, czyli niemal dwa razy więcej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok temu.
więcej
|
|
Monika Olejnik lepsza od Bogdana Rymanowskiego
Program Moniki Olejnik “Kropka nad i” ogląda w TVN24 więcej widzów niż codzienną rozmowę Bogdana Rymanowskiego, emitowaną przez stację półtorej godziny później. Magazyn Olejnik ma też lepsze udziały w rynku.
więcej
|
|
TVP 1 przenosi "Modę na sukces"
Od marca opera mydlana “Moda na sukces” będzie emitowana w nowym paśmie. TVP 1 przenosi amerykański serial z godziny 16.05 na 14.30 – wynika z ramówki stacji.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Prokop słyszy i pada (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej
|
|
E! Entertainment chce wrócić do Cyfrowego Polsatu
Po wyłączeniu kanału E! Entertainment z oferty Cyfrowego Polsatu na forach internetowych pojawiły się liczne wpisy niezadowolonych z tej decyzji abonentów platformy. Nadawca stacji w komunikacie zapewnia, że podejmie wszelkie starania, by wrócić do oferty operatora. więcej
|
|
Znikome zainteresowanie Super Bowl w Polsce, duża widownia Adamka
Finał ligi futbolu amerykańskiego NFL oglądało w Stanach Zjednoczonych ponad 106 milionów osób, ustanawiając rekord oglądalności. W Polsce mecz zainteresował w Polsacie Sport niespełna siedem tysięcy osób. Zdecydowanie wyższą widownię miał nocny pojedynek Tomasza Adamka.
więcej
|
|
Zyskuje TVP Info i TVN, traci Polsat
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 - w dół Polsat. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
,,Moment prawdy" wraca do Polsatu
Teleturniej „Moment prawdy” wraca na antenę Polsatu. Drugi sezon programu będzie emitowany wiosną w czwartki o 22.00, czyli godzinę później niż w zeszłym roku, bo pasmo o 21.00 zajmie nowy serial obyczajowy „Hotel 52”.
więcej
|
|
JimJam zyska nową oprawą graficzną
Kanał dziecięcy JimJam od 15 lutego br. będzie mieć nową oprawę graficzną, która nawiązywać będzie do programów i seriali emitowanych na antenie stacji. Zmiana obejmie także kanał Polsat JimJam, który posiada identyczną ramówkę jak JimJam.
więcej
|
|
Gala wręczenia Cezarów w Canal+
W tym roku Canal+ jako jedyna polska stacja transmituje ceremonie wręczenia najbardziej prestiżowych nagród w świecie filmu. 18 stycznia kanał relacjonował galę Złotych Globów. Z kolei w sobotę 27 lutego stacja przeprowadzi bezpośrednią transmisję z rozdania francuskich nagród filmowych – Cezarów.
więcej
|
|
Nowe logo kanału MGM HD
W poniedziałek 8 lutego br. kanał filmowy MGM HD, po ponad trzech latach funkcjonowania w Polsce, otrzymał nowe, odświeżone logo.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Mariusz Woźniczka: z ZPR do Eurozet
Mariusz Woźniczka dołączył w poniedziałek do Grupy Eurozet, gdzie objął stanowisko dyrektora komunikacji produktów. Poprzednio pracował w grupie medialnej ZPR.
więcej
|
|
Polskie Radio prosto z Vancouver
W najbliższy piątek 12 lipca oczy całego sportowego świata zwrócone będą na kanadyjskie miasto Vancouver. Tego dnia rozpoczynają się tam XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Jedyną rozgłośnią radiową w Polsce mającą prawa do transmisji zmagań sportowców jest Polskie Radio.
więcej
|
|
Chylińska, Górniak i Sugababes na gali RMF FM
Na gali z okazji 20. urodzin radia RMF FM wystąpią między innymi Agnieszka Chylińska, Feel, Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, Kasia Kowalska, Łukasz Zagrobelny, Feel, Sugababes i Aleksander Burke. Transmisję 27 lutego przeprowadzi telewizja Polsat.
więcej
|
|
KBR i PBI nie zbadają radia w internecie wspólnie z GG Network
Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network w ramach prac nad standardem badania radia internetowego. Organizacje uzasadniają, że firma zarządzająca serwisem Open.fm forsowała nieprecyzyjną formułę badawczą.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mumio reklamuje umowę minutową w Plusie (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa oferty „Umowa Minutowa” w Plusie. W akcji występuje kabaret Mumio.
więcej
|
|
Komisja Etyki Reklamy potępiła świąteczny spot Allegro (audio)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy Allegro oparty na przeróbce tekstu kolędy obraża uczucia religijne odbiorców. Wcześniej emisję reklamy, trwającą przez krótki okres przed Bożym Narodzeniem, wstrzymała KRRiT.
więcej
|
|
Duże zmiany w Universal McCann
Dom mediowy Universal McCann wyodrębnia działy social media i leads, a likwiduje zespół digital. Firma tworzy też niezależną jednostkę new businessową i zwalnia pięć osób.
więcej
|
|
Zmiany w biurze reklamy G+J Polska
Anna Niewodzka, dotychczas dyrektor reklamy miesięcznika „Glamour”, rozstaje się z wydawnictwem G+J Polska. Jej obowiązki przejmuje Agnieszka Całka, która dotychczas byłem szefem reklamy pism „Moje Gotowanie”, „Rodzice” i „Mój Przepis”.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje konto z pakietem ,,Pomocni Fachowcy" (wideo)
W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa pakietu „Pomocni Fachowcy” wprowadzonego do oferty kont osobistych w Alior Banku. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus. więcej
|
|
Anna Bucoń kierownikiem marketingu w polskim Trader.com
Anna Bucoń objęła nowoutworzone stanowisko kierownika marketingu w Trader.com (Polska). Zastąpiła w tej funkcji Beatę Sitkowską.
więcej
|
|
Google w Super Bowl (wideo)
Google zapłaciło około 5 milionów dolarów za emisję swojej reklamy w trakcie niedzielnego Super Bowl.
więcej
|
|
5 zł w chińskiej kampanii Simplusa (wideo)
Startuje druga odsłona kampanii Simplusa reklamującej darmowe rozmowy i SMS-y z wybranymi osobami w sieci Plus za 5 zł. Przekaz jest utrzymany w konwencji chińskiego kina akcji. więcej
|
|
BZ WBK Partner: Po prostu, po sąsiedzku
Pod hasłem „Po prostu, po sąsiedzku” rozpoczynają się lokalne kampanie reklamowe BZ WBK Partner. Wykorzystywaną w nich kreację przygotowała agencja Ostecx Créative.
więcej
|
|
Nowy spot w ,,górskiej" kampanii Gripexu (wideo)
Rusza kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej Gripexu. W nowym spocie występuje pilotka helikoptera pogotowia górskiego.
więcej
|
|
Internauci wybrali logo produktów ekologicznych UE
Internauci wybrali znak graficzny, który od połowy bieżącego roku będzie umieszczany na wszystkich paczkowanych produktach ekologicznych wytworzonych w Unii Europejskiej. Zwycięskie logo zaprojektował Dusan Milenkovic. więcej
|
|
Mitsubishi Colt z InStyle: O nim marzą kobiety
W internecie trwa kampania reklamowa Mitsubishi Colt z pakietem InStyle. Akcja pod hasłem „O nim marzą kobiety” wspiera skierowaną do kobiet promocję tego samochodu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Pani Domu" znów będzie się ukazywać co tydzień
Edipresse Polska wprowadza zmiany w tygodniku „Pani Domu”. Tytuł, który ostatnio ukazywał się co dwa tygodnie w formie wydań łączonych, znów będzie pojawiać się w sprzedaży co tydzień. Zmiany zajdą też w jego zawartości, szacie graficznej i cenie. więcej
|
|
Zmiany w biurze reklamy G+J Polska
Anna Niewodzka, dotychczas dyrektor reklamy miesięcznika „Glamour”, rozstaje się z wydawnictwem G+J Polska. Jej obowiązki przejmuje Agnieszka Całka, która dotychczas byłem szefem reklamy pism „Moje Gotowanie”, „Rodzice” i „Mój Przepis”.
więcej
|
|
Film ,,Michael Jackson This Is It" premierowo z ,,Vivą!"
Do części nakładu wydania „Vivy!” (Edipresse Polska), które ukaże się 11 lutego br., dołączony zostanie album książkowy wraz z DVD z filmem „Michael Jackson’s This is it” pokazującym przygotowania do zeszłorocznej trasy koncertowej Króla Popu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Będzie połączenie portalu Nasza-klasa.pl z Gadu-Gadu
Kontrolujący komunikator Gadu-Gadu holding Naspers rozmawia z firmą DST, mającą większościowy pakiet udziałów w serwisie Nasza-klasa.pl, o połączeniu polskich aktywów – poinformował rosyjski dziennik „Kommiersant”.
więcej
|
|
Nowy serwis internetowy PZPN-u
Polski Związek Piłki Nożnej od 1 lutego br. dysponuje nową wersję swojej witryny internetowej. Serwis dostępny pod adresem www.pzpn.pl zmienił szatę graficzną i poszerzony został o nowe funkcjonalności. więcej
|
|
KBR i PBI nie zbadają radia w internecie wspólnie z GG Network
Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network w ramach prac nad standardem badania radia internetowego. Organizacje uzasadniają, że firma zarządzająca serwisem Open.fm forsowała nieprecyzyjną formułę badawczą.
więcej
|
|
Mobilny internet za 3/4 ceny w Orange
Od poniedziałku kupując dowolną opcję mobilnego internetu Orange Free można korzystać z promocji bezterminalowej, w której cena usługi jest niższa o 25 procent przez cały czas trwania umowy.
więcej
|
|
Ruszył OtoTrend.pl - luksusowy serwis poradnikowy PMPG
Platforma Mediowa Point Group uruchomiła serwis OtoTrend.pl z poradami dotyczącymi kupna towarów luksusowych. Redaktor naczelną witryny będzie dziennikarka i blogerka Jagna Jaworowska.
więcej
|
|
Onet.pl zmienił swój serwis sportowy
Ruszyła odświeżona wersja serwisu Sport.Onet.pl. Witryna ma zmienioną szatę graficzną, nawigację i stronę główną.
więcej
|
|
bmp sprzeda udziały w Nokaut.pl za 5,4 mln zł
Fundusz bmp Media Investors, należący do notowanej na warszawskiej giełdzie niemieckiej spółki zarządzającej aktywami bmp AG, zawarł umowę sprzedaży 34,26% udziałów w Nokaut.pl, wynika z komunikatu bmp AG. Wartość umowy to 5,4 mln zł. Kupującym jest Investor LBO FIZ.
więcej
|
|
Facebook królem mobilnego internetu
15,95 miliona Brytyjczyków logowało się W grudniu 2009 roku do internetu z poziomu telefonów komórkowych. więcej
|
|
Większość brytyjskich e-sprzedawców optymistami
Pomimo spowolnienia gospodarczego, 69 proc. internetowych sklepów z Wielkiej Brytanii spodziewa się wzrostu przychodu ze sprzedaży online w 2010 roku.
więcej
|
|
ABI: 106 mln użytkowników światłowodowego internetu w 2014 r.
Globalna liczba subskrybentów stałego szerokopasmowego dostępu do sieci zwiększy się do 501 milionów na koniec 2014 roku. więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|