|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Środa, 3 Luty 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni
Nowy magazyn kulturalny TVP 2 „Wstęp wolny” ma mniej widzów niż pozycje, które w tym samym paśmie Dwójka pokazywała rok temu. Stacja w czasie emisji programu przegrywa też z konkurencją.
więcej |
|
Grupa RMF wyprzedziła w 2009 r. Eurozet na rynku reklamowym
W ubiegłym roku polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach nieco ponad 2 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Największe przychody reklamowe osiągnęła Grupa RMF, wyprzedzając pod tym względem Eurozet. więcej |
|
Krzysztof Skórzyński reporterem ,,Faktów"
Krzysztof Skórzyński od lutego br. dołączył na stałe do zespołu reporterów „Faktów” TVN. Dotychczas dziennikarz przygotowywał materiały dla tego programu okazjonalnie jako reporter TVN 24.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prezes UPC: nie boimy się konkurencji
- Nie boimy się konkurencji, bo to oznacza, że musimy oferować takie usługi, by klienci byli zadowoleni i nie decydowali się na zmianę operatora – mówi prezes UPC Polska Simon Boyd. W tym roku sieć planuje postawić na rozwój wprowadzonych ostatnio usług.
więcej
|
|
Słaby styczeń AXN - zyskuje Eurosport, Polsat News i Kino Polska
W styczniu TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni
Nowy magazyn kulturalny TVP 2 „Wstęp wolny” ma mniej widzów niż pozycje, które w tym samym paśmie Dwójka pokazywała rok temu. Stacja w czasie emisji programu przegrywa też z konkurencją.
więcej
|
|
Krzysztof Skórzyński reporterem ,,Faktów"
Krzysztof Skórzyński od lutego br. dołączył na stałe do zespołu reporterów „Faktów” TVN. Dotychczas dziennikarz przygotowywał materiały dla tego programu okazjonalnie jako reporter TVN 24.
więcej
|
|
Śledztwo ws. nieprawidłowości w TVP
Gdańska prokuratura okręgowa wszczęła śledztwo w sprawie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Oddziału Terenowego TVP Gdańsk. Dwie kontrole przeprowadzone w ośrodku wykazały, że w latach 2006-2009 w oddziale mogło dojść do nadużyć finansowych.
więcej
|
|
TVP 2 : gwiazdy skomentują wydarzenia w kraju
Wiosną TVP 2 wprowadzi na antenę program publicystyczny „Punkt widzenia”, w którym osoby niezwiązane z polityką – celebryci czy naukowcy komentować będą bieżące wydarzenia w kraju.
więcej
|
|
Zamiast restauracji i kina wybieramy internet i telewizję
43 procent Polaków przyznaje, że poświęcanie uwagi kryzysowi w programach telewizyjnych tylko pogorszyło istniejącą sytuację a temat kryzysu został wyolbrzymiony – wynika z badania Research International.
więcej
|
|
SLD protestuje ws. filmu w TVP
Sojusz Lewicy Demokratycznej jest oburzony filmem "Towarzysz generał" wyemitowanym w poniedziałek w TVP1. W liście skierowanym do prezesa TVP Romualda Orła SLD podkreśla, że film jest skrajnie jednostronny, nieobiektywnie skonstruowany, odbiegający znacząco od standardów, jakimi kierować się powinna telewizja publiczna.
więcej
|
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
|
Marek Wojciechowski dyrektorem handlowym TV Puls
Telewizja Puls utworzyła stanowisko dyrektora ds. handlowych, które objął Marek Wojciechowski.
więcej
|
|
Losowanie grup eliminacyjnych Euro 2012 w TVP
7 lutego o godzinie12.00 w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie rozlosowane zostaną grupy eliminacyjne do mających się odbyć za dwa lata w Polsce i na Ukrainie finałów Euro 2012.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Grupa RMF wyprzedziła w 2009 r. Eurozet na rynku reklamowym
W ubiegłym roku polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach nieco ponad 2 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Największe przychody reklamowe osiągnęła Grupa RMF, wyprzedzając pod tym względem Eurozet. więcej
|
|
Andrzej Descours w Radiu Eska
Z początkiem lutego br. do Grupy Time dołączył Andrzej Descours, który objął nowo utworzone stanowisko brand managera Radia Eska. Będzie on odpowiedzialny za strategię marketingową tej sieci radiowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Grupa RMF wyprzedziła w 2009 r. Eurozet na rynku reklamowym
W ubiegłym roku polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach nieco ponad 2 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Największe przychody reklamowe osiągnęła Grupa RMF, wyprzedzając pod tym względem Eurozet. więcej
|
|
LOT wybrał nową agencję reklamową
W wyniku dwuetapowego przetargu na agencję reklamową Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB. Do przetargu na obsługę full-service (ATL, BTL oraz wsparcie strategiczne) zaproszono pięć agencji.
więcej
|
|
Roszady personalne w ZenithOptimedia
ZenithOptimedia Poland zreorganizawała strukturę kadry zarządzającej. Jakuba Potrzebowskiego - prezesa ZenithOptimedia Poland – wspomagać będzie kilku menadżerów z dotychczasowej kadry ZOG.
więcej
|
|
'Tyskie. Łączy!
Pierwszego lutego rozpoczęła się zimowa kampania marki Tyskie związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver.
więcej
|
|
Roman Jędrkowiak doradza sieci Play
Roman Jędrkowiak - ostatnio dyrektor marketingu banku ING - w ramach nowej działalności firmy CMO of the Year, od lutego współpracuje z siecią komórkową Play. więcej
|
|
Paweł Świerżewski chief growth officerem w McCann Worldgroup Polska
Paweł Świerżewski objął funkcję chief growth oficera w McCann Worldgroup Polska. więcej
|
|
Gwiazdy sportu pomagają Nike w walce z AIDS i HIV (wideo)
Gwiazdy piłki nożnej, tenisa i koszykówki wystąpiły w najnowszym filmiku firmy Nike, mającym pomóc w walce z AIDS i HIV w Afryce. więcej
|
|
Andrzej Descours w Radiu Eska
Z początkiem lutego br. do Grupy Time dołączył Andrzej Descours, który objął nowo utworzone stanowisko brand managera Radia Eska. Będzie on odpowiedzialny za strategię marketingową tej sieci radiowej.
więcej
|
|
IDMnet wprowadził sieć budowlaną Budowia
Pierwszego lutego na rynku reklamowy internetowej zadebiutowała sieć budowlana Budowia. W ramach sieci zrzeszone są 43 serwisy internetowe, wyspecjalizowane w tematyce budowlanej. więcej
|
|
Regionalna kampania Link4
Ruszyła regionalna kampania Link4. Od 1 lutego w Lublinie i Bydgoszczy ubezpieczyciel promuje specjalne oferty dla kierowców z tych miast. Akcja potrwa do 21 lutego br.
więcej
|
|
Kinga Durlik w biurze reklamy InnovaWeb
Do biura reklamy InnovaWeb, wydawcy serwisów kobiecych m.in. stylistka.pl, magazyndomowy.pl, fitnessonline.pl, dołączyła Kinga Durlik, obejmując stanowisko internet account executive.
więcej
|
|
Marek Łapczyński: z Artegence do FireFly
Do agencji FireFly, na stanowisko senior account aanagera, dołączył Marek Łapczyński.
więcej
|
|
Media Evolutions dla Belgravii
Media Evolutions podpisała umowę o współpracy z firmą deweloperską Belgravia, specjalizującą się w budowie apartamentowców.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internet kandydatem do pokojowego Nobla
Wśród kandydatów do tegorocznej Pokojowej Nagrody Nobla znalazł się internet. Świat dowiedział się też o kilku innych kandydaturach, choć Komitet Noblowski od dziesięcioleci konsekwentnie nie wypowiada się na ten temat. Właśnie upłynął termin zgłaszania kandydatów do tego zaszczytnego wyróżnienia.
więcej
|
|
Zamiast restauracji i kina wybieramy internet i telewizję
43 procent Polaków przyznaje, że poświęcanie uwagi kryzysowi w programach telewizyjnych tylko pogorszyło istniejącą sytuację a temat kryzysu został wyolbrzymiony – wynika z badania Research International.
więcej
|
|
Artykuły z ,,Financial Times" tylko w serwisach internetowych Infor Biznes
Spółka Infor Biznes została wyłącznym partnerem dziennika „Financial Times” w polskim internecie. Od 1 lutego br. prawa do przedruków tekstów z tej gazety mają tylko witryny internetowej tego wydawnictwa, czyli Forsal.pl, Gazetaprawna.pl i Dziennik.pl.
więcej
|
|
Nowa minister powołana dzięki Facebooki
Posłanka Ludowej Partii Liberałów (FP) Brigitta Ohlsson będzie nową minister ds. europejskich w rządzie Szwecji - poinformowano na konferencji w Sztokholmie. W powołaniu na to stanowisko pomogli jej internauci, którzy poprzez portale społecznościowe wywarli presję na szefa partii oraz premiera.
więcej
|
|
Google porzuca IE6
Google zamierza zrezygnować ze wsparcia dla przeglądarki Internet Explorer 6. więcej
|
|
Brytyjczycy wydają w Europie najwięcej na zakupy online
Brytyjczycy wydają w internecie więcej pieniędzy niż mieszkańcy jakiegokolwiek innego europejskiego kraju. więcej
|
|
Rosyjski rynek reklamy online wart 261 mln USD
Wartość rosyjskiego rynku internetowej reklamy graficznej wyniosła w 2009 roku 8,3 miliarda rubli (261 milionów dolarów).
więcej
|
|
Kreatywnybazar.pl od Adobe
Ruszył Kreatywnybazar.pl – serwis dla grafików, fotografów i twórców wideo i animacji, firmowany przez polski oddział Adobe.
więcej
|
|
Iwona Skrzęta odpowiada za rozwój internetu w pkt.pl
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne powołały na stanowisko dyrektora działu rozwoju internetu Iwonę Skrzętę.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska
O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech
Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|