|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Styczeń 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Hanna Lis chce odszkodowania od Wydawnictwa Bauer
Hanna Lis w najbliższych dniach złoży w sądzie pozew przeciwko Wydawnictwu Bauer i redaktorom naczelnym jego pism m.in.: "Na Żywo", "Show", "Rewia", "Życie na gorąco", "Twoje imperium", "Świat i ludzie".
więcej
|
|
Dramatyczna sytuacja TVP i Polskiego Radia
Dramatyczna sytuacja, zapaść - tymi słowami prezesi TVP i PR opisywali posłom z sejmowej komisji kultury sytuację mediów publicznych. TVP, która za 2009 r. notuje 200 mln zł straty, zobowiązała swoich pracowników do przedstawienia zaświadczeń o zapłaconym abonamencie. Polskie Radio zapowiada zaś zwolnienia.
więcej
|
|
Dlaczego zapamiętujemy reklamy prasowe?
Nowe informacje, charakterystyczne hasła i zaskoczenie to elementy reklam prasowych w największym stopniu wpływające na to, że je zapamiętujemy - wynika z badania ZenithOptimedia wśród polskich internautów. Natomiast najsłabiej pamiętamy z gazet i czasopism layouty reklamowe wzbudzające wzruszenie i strach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP 1: "Bananowy doktor" wygrywa z konkurencją
Nowy amerykański serial "Bananowy doktor" pokazywany na antenie TVP 1 w środy o 20.25 ma po trzech odcinkach średnio 3,5 mln widzów, czyli więcej niż w tym czasie gromadzą główni konkurenci stacji - pokazują dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Zygmunt Solorz-Żak: najgorsze Polsat ma już za sobą
Telewizja Polsat prognozuje w 2010 roku wzrost przychodów, po ich spadku w 2009 roku o kilkanaście procent - poinformował Zygmunt Solorz-Żak, przewodniczący rady nadzorczej spółki.
więcej |
|
TVN nie chce już organizować Sopot Festivalu
Telewizja TVN wycofała się ze starań o organizację kolejnych edycji Sopot Festivalu, który produkowała i transmitowała przez pięć ostatnich lat. Na razie nie wiadomo, kto podejmie się organizacji tegorocznej edycji imprezy.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Hanna Lis chce odszkodowania od Wydawnictwa Bauer
Hanna Lis w najbliższych dniach złoży w sądzie pozew przeciwko Wydawnictwu Bauer i redaktorom naczelnym jego pism m.in.: "Na Żywo", "Show", "Rewia", "Życie na gorąco", "Twoje imperium", "Świat i ludzie".
więcej
|
|
Dramatyczna sytuacja TVP i Polskiego Radia
Dramatyczna sytuacja, zapaść - tymi słowami prezesi TVP i PR opisywali posłom z sejmowej komisji kultury sytuację mediów publicznych. TVP, która za 2009 r. notuje 200 mln zł straty, zobowiązała swoich pracowników do przedstawienia zaświadczeń o zapłaconym abonamencie. Polskie Radio zapowiada zaś zwolnienia.
więcej
|
|
TVP 1: "Bananowy doktor" wygrywa z konkurencją
Nowy amerykański serial "Bananowy doktor" pokazywany na antenie TVP 1 w środy o 20.25 ma po trzech odcinkach średnio 3,5 mln widzów, czyli więcej niż w tym czasie gromadzą główni konkurenci stacji - pokazują dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak: najgorsze Polsat ma już za sobą
Telewizja Polsat prognozuje w 2010 roku wzrost przychodów, po ich spadku w 2009 roku o kilkanaście procent - poinformował Zygmunt Solorz-Żak, przewodniczący rady nadzorczej spółki.
więcej
|
|
TVN nie chce już organizować Sopot Festivalu
Telewizja TVN wycofała się ze starań o organizację kolejnych edycji Sopot Festivalu, który produkowała i transmitowała przez pięć ostatnich lat. Na razie nie wiadomo, kto podejmie się organizacji tegorocznej edycji imprezy.
więcej
|
|
Zmiany personalne i strukturalne w Grupie TVN
Grupa TVN przeprowadziła zmiany w strukturze jednostek odpowiedzialnych za komunikację. Utworzony został dział relacji zewnętrznych TVN, którego szefem jest Karol Smoląg. Natomiast nowym dyrektorem działu korporacyjnego została Anna Czerniejewska.
więcej
|
|
Solorz-Żak zadowolony z testów internetu, dynamiczna rozbudowa sieci
Zygmunt Solorz-Żak jest zadowolony z testów radiowego internetu przeprowadzanych przez Cyfrowy Polsat na sieci Sferii oraz Aero 2 i planuje dalsze wielomilionowe inwestycje w dynamiczny rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej.
więcej
|
|
Dwugodzinne wydanie "Szkła kontaktowego" z okazji 5. urodzin
Nadawane w TVN 24 "Szkło kontaktowe" obchodzi w tym miesiącu piąte urodziny. Z tej okazji w poniedziałek 25 stycznia br. o 22.00 stacja pokaże specjalne dwugodzinne wydanie audycji.
więcej
|
|
100 tys. abonentów cyfrowej telewizji Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska ma już 100 tys. abonentów telewizji cyfrowej - poinformowała spółka w komunikacie. To o 40 proc. więcej niż na koniec 2008 roku.
więcej
|
|
Nowe odcinki "Kiepskich" wiosną w Polsacie
Telewizja Polsat nie rezygnuje z serialu komediowego "Świat według Kiepskich". Trwają właśnie zdjęcia do nowych odcinków sitcomu, które stacja pokaże w ramówce wiosennej.
więcej
|
|
Solorz-Żak: rynek platform cyfrowych powoli się nasyca
Zygmunt Solorz-Żak, największy akcjonariusz Cyfrowego Polsatu spodziewa się, że w 2010 roku utrzymanie równie wysokiego, co w 2009 roku tempa pozyskiwania nowych abonentów przez największą cyfrową platformę nie będzie łatwym zadaniem z powodu kurczącego się potencjału wzrostu rynku.
więcej
|
|
"Agenci NCIS: Los Angeles" od 17 lutego w AXN
AXN rozpocznie 17 lutego emisję serialu kryminalnego "Agenci NCIS: Los Angeles". Produkcja opowiada o zespole śledczych tropiących zbrodnie związane ze światem marynarki.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Dramatyczna sytuacja TVP i Polskiego Radia
Dramatyczna sytuacja, zapaść - tymi słowami prezesi TVP i PR opisywali posłom z sejmowej komisji kultury sytuację mediów publicznych. TVP, która za 2009 r. notuje 200 mln zł straty, zobowiązała swoich pracowników do przedstawienia zaświadczeń o zapłaconym abonamencie. Polskie Radio zapowiada zaś zwolnienia.
więcej
|
|
Polskie Radio otwiera drzwi w Warszawie i Zakopanem
W sobotę 23 stycznia Polskie Radio organizuje dzień otwartych drzwi dla swoich słuchaczy. Dziennikarze Jedynki będą gościć zainteresowane osoby w studiu plenerowym w Zakopanem, a pracownicy Polskiego Radia Euro - w swojej warszawskiej siedzibie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dlaczego zapamiętujemy reklamy prasowe?
Nowe informacje, charakterystyczne hasła i zaskoczenie to elementy reklam prasowych w największym stopniu wpływające na to, że je zapamiętujemy - wynika z badania ZenithOptimedia wśród polskich internautów. Natomiast najsłabiej pamiętamy z gazet i czasopism layouty reklamowe wzbudzające wzruszenie i strach.
więcej
|
|
Mindshare dalej dla Hoop Polska
Mindshare będzie nadal obsługiwał budżet mediowy Hoop Polska. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od 2008 roku.
więcej
|
|
Mariusz Nycz dyrektorem marketingu i PR Volvo Auto Polska
Mariusz Nycz obejmuje stanowisko dyrektora marketingu i PR Volvo Auto Polska. Zastępuje w tej funkcji Marcina Klimczewskiego.
więcej
|
|
Ciepło Systemowe reklamuje się w telewizji (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa marki Ciepło Systemowe. Zaplanowana na kilka miesięcy akcja obejmie też radio i internet.
więcej
|
|
Halszka Tornyos-Glasser, Anna Bończak i Justyna Szwed w Endorfina Events
Halszka Tornyos-Glasser, Anna Bończak i Justyna Szwed rozpoczęły pracę w Endorfina Events. Tornyos-Glasser objęła stanowisko event managera, Bończak - junior event managera, a Szwed - event coordinatora.
więcej
|
|
Stolica promuje Fryderyka Chopina jako warszawiaka
54 proc. warszawiaków mylnie uważa, że Fryderyk Chopin spędził dzieciństwo oraz dorastał w Żelazowej Woli, a nie w Warszawie. Dziesiątki wydarzeń kulturalnych, przypominających związki Chopina z Warszawą organizuje miasto st. Warszawa w obchodzonym właśnie Roku Chopina.
więcej
|
|
Beckham i Snoop Dogg w nowej reklamie Adidasa (wideo)
Adidas zaprezentował nową reklamę z udziałem popularnego piłkarza Davida Beckhama i gwiazdy rapu Snoop Dogga.
więcej
|
|
OOH MPG przejmuje sprzedaż reklam w Mc Donald's i Deutsche Banku
OOH Media Point Group została brokerem reklamowym sieci digital signage w restauracjach McDonald's, oddziałach Deutsche Banku oraz na uczelniach wyższych i dworach. Firma porozumiała się w tej kwestii z Mebi Group i POL TV.
więcej
|
|
"Bo lepiej jak jest więcej" - Kia reklamuje 7 lat gwarancji
W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Kia Motors Polska. Akcja przebiega pod hasłem "Bo lepiej jak jest więcej".
więcej
|
|
"Śmignij po nagrodę" w kampanii karty Visa Vancouver
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa karty kredytowej Visa Vancouver wydanej przez PKO BP. Akcję pod hasłem "Śmignij po nagrodę" przygotowały firmy A linea, Hypermedia i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hanna Lis chce odszkodowania od Wydawnictwa Bauer
Hanna Lis w najbliższych dniach złoży w sądzie pozew przeciwko Wydawnictwu Bauer i redaktorom naczelnym jego pism m.in.: "Na Żywo", "Show", "Rewia", "Życie na gorąco", "Twoje imperium", "Świat i ludzie".
więcej
|
|
Dlaczego zapamiętujemy reklamy prasowe?
Nowe informacje, charakterystyczne hasła i zaskoczenie to elementy reklam prasowych w największym stopniu wpływające na to, że je zapamiętujemy - wynika z badania ZenithOptimedia wśród polskich internautów. Natomiast najsłabiej pamiętamy z gazet i czasopism layouty reklamowe wzbudzające wzruszenie i strach.
więcej
|
|
"NG Traveler" stanie się miesięcznikiem
Magazyn podróżniczy "NG Traveler" (G+J Polska) od kwietnia br. przekształcony zostanie z dwumiesięcznika w miesięcznik. - Zwiększenie liczby wydań wynika z dużego potencjału magazynu - tłumaczy Agata Materkowska, wydawca pisma.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" znów dołącza płytę do PIT-ów
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) po raz drugi dołączy do części nakładu płytę CD z programem do rocznego rozliczenia podatków za 2009 rok. Wydanie z dodatkiem ukaże się w poniedziałek 25 stycznia br. w cenie 5,99 zł.
więcej
|
|
Rusza Quki.pl - zbiorczy serwis Egmontu
Wydawnictwo Egmont uruchomiło stronę Quki.pl zawierającą treści z jego innych serwisów internetowych. Witryna jest podzielona na sekcje skierowane do odbiorców w różnym wieku.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
NetSprint: Agora i Infor potrafią zarabiać na kontencie
Treści publikowane w Social Media mają wpływ na marki - twierdzą przedstawiciele NetSprint w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Katarzyna Warzecha: czytanie gazety zaczynam od reklam
Na pytania odpowiada Katarzyna Warzecha, dyrektor marketingu Avon Cosmetics Polska.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|