|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Środa, 20 Styczeń 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Social Media to wciąż edukacja
Treści publikowane w serwisach społecznościowych mają wpływ na marki, ale aktywność polityków w tym obszarze nie przełoży się na wyniki w nadchodzących wyborach - twierdzą przedstawiciele NetSprint w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dlaczego zapamiętujemy reklamy internetowe?
W internecie Polakom najbardziej zapadają w pamięć reklamy z charakterystycznymi hasłami i elementami humorystycznymi - wynika z badania ZenithOptimedia. Co trzeci użytkownik sieci przypomina sobie jakąś reklamę usługi telefonicznej.
więcej
|
|
Deloitte: w 2010 roku więcej tabletów, VoIP i płatnej muzyki w internecie
W bieżącym roku liczba internautów korzystających z płatnych serwisów muzycznych powinna przekroczyć 10 mln - prognozuje firma Deloitte. Na popularności zyska również mobilna technologia VoIP i tablety a pierwsze trójwymiarowe kanały telewizyjne będą miały problemy z zasięgiem i zyskownością.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Skory przestaje kierować informacjami RMF FM
Tomasz Skory zrezygnował z funkcji dyrektora informacji RMF FM. Tymczasowo zastąpi go Tadeusz Sołtys.
więcej |
|
Opera Leśna w remoncie, kto przejmie Sopot Festival?
Ruszył remont Opery Leśnej w Sopocie, który ma się zakończyć przed latem 2011 roku. Jak donosi portal trojmiasto.pl, zmieni się nie tylko sam obiekt, ale również organizator Sopot Festivalu, którym prawdopodobnie ponownie będzie TVP.
więcej |
|
RMF FM zyskało w Białymstoku i Bydgoszczy a Eska w Lublinie
Przedstawiamy najnowszy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, Białymstoku, Kielcach i Lublinie w IV kwartale 2009 roku.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Social Media to wciąż edukacja
Treści publikowane w serwisach społecznościowych mają wpływ na marki, ale aktywność polityków w tym obszarze nie przełoży się na wyniki w nadchodzących wyborach - twierdzą przedstawiciele NetSprint w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dlaczego zapamiętujemy reklamy internetowe?
W internecie Polakom najbardziej zapadają w pamięć reklamy z charakterystycznymi hasłami i elementami humorystycznymi - wynika z badania ZenithOptimedia. Co trzeci użytkownik sieci przypomina sobie jakąś reklamę usługi telefonicznej.
więcej
|
|
"A jednak zaczęło wyciekać?" - mBank komentuje podwyżki w Alior Banku
mBank zachęca do swojego eKonta, pokazując przeciekający melonik kojarzący się z Alior Bankiem, który podniósł ostatnio opłaty dla klientów. Alior protestuje, ale przekonał mBank jedynie do zmiany kolorów w layoucie.
więcej
|
|
Rusza olimpijska kampania Samsung Omnia II
W prasie, internecie i outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa telefonu Samsung Omnia II związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver. Akcja podkreśla, że w urządzeniu można oglądać relację z występów Polaków na tych zawodach.
więcej
|
|
"Złoty sen" reklamuje pieluszki Pampers (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa pieluszek Pampers podkreślająca znaczenie snu dla małych dzieci. Akcja - przygotowana przez Saatchi & Saatchi i Mediacom - pod koniec stycznia obejmie też internet.
więcej
|
|
"Weź to na sen" w kampanii Senomagu (wideo)
Pod hasłem "Weź to na sen" ruszyła kampania reklamowa środka nasennego Senomag. Akcja obejmuje telewizję i prasę.
więcej
|
|
EM Lab oddziela się od Change Integrated i zapowiada przejęcie
Spółka EM Lab przestaje być częścią grupy Change Integrated. Nadal będzie z nią współpracować, ale nie na zasadzie wyłączności.
więcej
|
|
Giorgio Armani i Reebok tworzą wspólna kolekcję ubrań
Giorgio Armani i Reebok podpisały umowę o globalnej współpracy. Firmy razem przygotowują kolekcję nowoczesnych strojów dla aktywnych osób.
więcej
|
|
Piotr Borowski: z Media Concept do MediaOn
Piotr Borowski dołączył do zespołu domu mediowego MediaOn na stanowisko strategic media manager.
więcej
|
|
"Szczyt zniżek" w kampanii Złotych Tarasów
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamująca zimowe wyprzedaże w centrum Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Szczyt zniżek".
więcej
|
|
Humana wybrała agencję Kropka Bordo
Firma Verco, dystrybutor marki Humana na polskim rynku, wybrała agencję Kropka Bordo, która opracuje dla niej bibliotekę materiałów BTL.
więcej
|
|
Najbardziej nie lubiane przez Brytyjczyków marki
Cillit Bang okazuje się być najbardziej nie lubianą przez Brytyjczyków nazwą marki.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Party" liderem, a "Show" traci najwięcej
Liderem sprzedaży w segmencie pism people było w październiku ub. r. "Party", największy spadek zanotowało "Show", a wzrost - "Viva!". Wśród tygodników yellow bez zmian króluje "Życie na Gorąco", a tracą wszystkie tytuły poza "Twoim Imperium".
więcej
|
|
"CD-Action" odświeżony i z szerszą tematyką
Od lutowego wydania miesięcznika "CD-Action" (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek, tematyka pisma poszerzona została o gry na konsole (X Box 360 i PlayStation 3). Odświeżona została również szata graficzna magazynu i część działów, zmienił się także układ treści.
więcej
|
|
AWR "Wprost" sprzedało Królom miesięcznik "Mój Pies"
Spółka AWR "Wprost" sprzedała miesięcznik "Mój Pies" i dwa związanie z nim serwisy internetowe. Nowym właścicielem tytułu została spółka Namirum Investments. kontrolowana przez rodzinę Królów, poprzednich właścicieli AWR "Wprost".
więcej
|
|
"Kurier Polski" dla hiszpańskiej Polonii
"Kurier Polski" to nowa gazeta, która adresowana jest do Polaków mieszkających w Hiszpanii. Pierwszy numer pisma ukazał się w minioną sobotę 16 stycznia br.
więcej
|
|
Jerzy Buzek człowiekiem roku tygodnika "Wprost"
Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek otrzymał we wtorek tytuł Człowiek Roku 2009 przyznawaną przez tygodnik "Wprost".
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Dane z rynku pracy wskazują na powolną, ale widoczną poprawę w gospodarce
|
|
ARR: Szanse na wzrost krajowego popytu na żywność w 2010 r. są znikome
|
|
Wynagrodzenia wzrosły o 6,5 proc., a zatrudnienie spadło o 1,8 proc. w grudniu
|
|
Alma Market, po dużej stracie w 2009 r., zapowiada zysk netto w 2010 r.
|
|
Pengab wzrósł o 3,3 pkt m/m do 30,4 pkt w styczniu
|
|
Szacunkowe saldo wpłat i umorzeń do TFI wyniosło 1,3 mld zł w grudniu
|
|
Avon przeznacza 1 milion dolarów na pomoc dla Haiti
|
|
Liczba pozwoleń na budowę mieszkań spadła o 5,8 proc.
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
NetSprint: Agora i Infor potrafią zarabiać na kontencie
Treści publikowane w Social Media mają wpływ na marki - twierdzą przedstawiciele NetSprint w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Katarzyna Warzecha: czytanie gazety zaczynam od reklam
Na pytania odpowiada Katarzyna Warzecha, dyrektor marketingu Avon Cosmetics Polska.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|