|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Styczeń 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy projekt finansowania mediów publicznych - pieniądze z PIT-u
Klub Lewicy ma nowy projekt ustawy medialnej. Dokument dotyczy wyłącznie sposobu finansowania TVP i Polskiego Radia, jego założenia jeszcze w tym tygodniu mają być zaprezentowane dziennikarzom. Według nieoficjalnych informacji z kręgów zbliżonych do klubu Lewicy, projekt zakłada, że na media publiczne przeznaczony byłby określony procent podatku dochodowego.
więcej |
|
Polacy chcą oglądać mobilną telewizję
Z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia podczas programu pilotażowego telewizji mobilnej DVB-H w Warszawie (w końcu 2009 roku) wynika, że aż 75 proc ankietowanych zadeklarowało chęć zakupu usługi telewizji mobilnej w abonamencie za cenę 10 zł miesięcznie. Testujące osoby najwięcej czasu poświeciły oglądaniu propozycji TVN i słuchanie Radia Zet.
więcej |
|
Marcin Gortat w kampanii "Pij mleko! będziesz Wielki" (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusz kolejna odsłona kampanii społecznej "Pij mleko! będziesz Wielki". Tym razem gwiazdą akcji jest koszykarz Marcin Gortat.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Siostry" wygrały z konkurencją i zarobiły ponad 5 mln zł
Serial obyczajowy "Siostry" nadawany w TVP 1 oglądało średnio 3,58 mln widzów. Opowieść o zakonnicach cieszyła się większą popularnością niż pozycje nadawane przez konkurentów i podniosła widownię stacji.
więcej
|
|
Nowy projekt finansowania mediów publicznych - pieniądze z PIT-u
Klub Lewicy ma nowy projekt ustawy medialnej. Dokument dotyczy wyłącznie sposobu finansowania TVP i Polskiego Radia, jego założenia jeszcze w tym tygodniu mają być zaprezentowane dziennikarzom. Według nieoficjalnych informacji z kręgów zbliżonych do klubu Lewicy, projekt zakłada, że na media publiczne przeznaczony byłby określony procent podatku dochodowego.
więcej
|
|
Polacy chcą oglądać mobilną telewizję
Z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia podczas programu pilotażowego telewizji mobilnej DVB-H w Warszawie (w końcu 2009 roku) wynika, że aż 75 proc ankietowanych zadeklarowało chęć zakupu usługi telewizji mobilnej w abonamencie za cenę 10 zł miesięcznie. Testujące osoby najwięcej czasu poświeciły oglądaniu propozycji TVN i słuchanie Radia Zet.
więcej
|
|
UPC oferuje "Wszystko co najlepsze" za 150 zł
"Wszystko co najlepsze" to nowa promocja sieci UPC Polska, w której pakiet trzech usług: telewizja cyfrowa wraz z dekoderem z nagrywarką i pakietem Select, Internet Fiber Power 25 lub 30 Mb/s (w zależności od lokalizacji) oraz telefon z taryfą "Rozmowy non-stop Europa i Świat" kosztują tylko 150 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Duży spadek TVP1, słaby styczeń Polsatu i TVN
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 - w górę Polsat i TVP 2. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Zmiany w ofercie mobilnej telewizji Info-TV-FM
W najbliższym czasie spółka Info-TV-FM przedstawi zmiany w ofercie hurtowej telewizji mobilnej, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki. Firma negocjuje wprowadzenie nowych kanałów do swojej oferty, liczy też, że podpisze umowę przynajmniej z jednym z operatorów telefonii komórkowej z tzw. "Wielkiej Czwórki".
więcej
|
|
Sąd oddalił wniosek Almy o zakaz emisji materiału w TVP
Lubelski Sąd Okręgowy oddalił w poniedziałek wniosek sieci delikatesów Alma, w którym spółka domagała się zakazu emisji w lubelskiej TVP reportażu dotyczącego rzekomych nieprawidłowości sanitarnych i naruszania praw pracowniczych. Reportaż nie został jeszcze wyemitowany.
więcej
|
|
"Co do minuty" poprawia wyniki Polsat News
Nowy magazyn informacyjny Polsat News "Co do minuty" nadawany w dni powszednie o 22.00 po pięciu wydaniach ma średnio 43 tys. widzów, czyli nieco więcej niż oglądało to pasmo rok temu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
Drugi sezon "Californication" w Comedy Central
Telewizja Comedy Central rozpoczyna emisję drugiej serii amerykańskiego serialu "Californication" opowiadającego o przygodach pisarza Hanka Moody'ego (w tej roli David Duchovny).
więcej
|
|
Eurosport: 230 godzin Australian Open w HD i internecie
Eurosport rozpoczął transmisje turnieju tenisowego Australian Open. Relacje są dostępne zarówno w obu kanałach tej stacji, jak i jej serwisie internetowym.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Niemcy i Francja odradzają korzystanie z Internet Explorer
Niemieckie i francuskie władze zachęcają internautów, żeby nie korzystali z przeglądarki Internet Explorer. Zdaniem instytucji nawet ustawienie w tej aplikacji trybu chronionego nie naprawia luki wykorzystanej ostatnio przez hakerów w ataku na serwery Google.
więcej
|
|
Hakerzy zaatakowali klientów banku PKO BP
W polskim internecie krążą maile wysłane rzekomo przez PKO BP. Wiadomości przekierowują odbiorców na fałszywą stronę banku, zachęcając do podania danych ich kont i kart kredytowych.
więcej
|
|
Polacy przed wykupieniem wycieczki sprawdzają informacje w internecie
Prawie dwie trzecie Polaków, którzy wykupili wycieczkę w tradycyjnym biurze podróży, szukało wcześniej informacji w internecie - wynika z badania TNS OBOP. Tylko 5 proc. osób zasugerowało się w tej kwestii doniesieniami mediów.
więcej
|
|
KBR będzie badał co pół roku słuchaczy radia w internecie
Komitet Badań Radiowych będzie dwa razy w roku sprawdzał zwyczaje słuchaczy internetowych stacji radiowych. Realizacją badania zajmie się MillwardBrown SMG/KRC.
więcej
|
|
Konta na Śledziku ma już 10 miast
Oficjalne profile na mikroblogu Śledzik w serwisie Nasza-klasa.pl założyły już władze 10 polskich miast. Najpopularniejsze jest konto Wrocławia.
więcej
|
|
NetSprint wdroży IAP w serwisach Berlingske Media
NetSprint wprowadzi swoje narzędzie Information Access Platform w serwisach internetowych duńskiego wydawnictwa Berlingske Media. Rozwiązanie to pozwoli wyszukiwać na tych stronach różnego rodzaju treści.
więcej
|
|
Netia chce być bardziej aktywna w zakresie przejęć w 2010 r.
Netia chce w 2010 r. przeprowadzić więcej akwizycji lokalnych sieci ethernetowych niż w 2009 r., w którym pozyskała w ten sposób 16,9 tys. abonentów usługi dostępu do internetu szerokopasmowego, wynika z wypowiedzi prezesa Mirosława Godlewskiego dla agencji ISB.
więcej
|
|
Kuratorium Oświaty w Poznaniu z odświeżonym serwisem internetowym
Ruszył odświeżony serwis internetowy Kuratorium Oświaty w Poznaniu. W witrynie zmieniono szatę graficzną i wprowadzono nowe funkcje.
więcej
|
|
Experian Hitwise: Google w górę, tracą Yahoo, Bing i Ask
Google miało w grudniu ubiegłego roku 72,25 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.
więcej
|
|
Vevo (dzięki YouTube) najpopularniejszym serwisem muzycznym
Najpopularniejszym w grudniu serwisem muzycznym w USA był Vevo.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy chcą oglądać mobilną telewizję
Z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia podczas programu pilotażowego telewizji mobilnej DVB-H w Warszawie (w końcu 2009 roku) wynika, że aż 75 proc ankietowanych zadeklarowało chęć zakupu usługi telewizji mobilnej w abonamencie za cenę 10 zł miesięcznie. Testujące osoby najwięcej czasu poświeciły oglądaniu propozycji TVN i słuchanie Radia Zet.
więcej
|
|
Polacy przed wykupieniem wycieczki sprawdzają informacje w internecie
Prawie dwie trzecie Polaków, którzy wykupili wycieczkę w tradycyjnym biurze podróży, szukało wcześniej informacji w internecie - wynika z badania TNS OBOP. Tylko 5 proc. osób zasugerowało się w tej kwestii doniesieniami mediów.
więcej
|
|
Większość Polaków negatywnie ocenia działalność ZUS i NFZ
Większość Polaków krytycznie ocenia działalność Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (54 proc.) i Narodowego Funduszu Zdrowia (76 proc.) - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Dobre zdanie o pracy ZUS ma 22 proc. badanych; działalność NFZ pozytywnie ocenia 13 proc. respondentów.
więcej
|
|
Działalność Lecha Kaczyńskiego dobrze ocenia 30 proc. Polaków
Działalność prezydenta Lecha Kaczyńskiego dobrze ocenia 30 proc. ankietowanych, źle 58 proc.; pracę Sejmu krytycznie ocenia 71 proc. badanych, pozytywnie - 16 proc., natomiast Senat dobrze postrzegany jest przez 23 proc. respondentów, a negatywnie przez 51 proc. - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Bartosz Drozdowski: Facebook to nowa filozofia w marketingu online
ARBOmedia oficjalnie rozpoczęło sprzedaż reklam w serwisie Facebook. - Muszę przyznać, że zainteresowanie już duże - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, dyr. zarządzający ARBOinteractive Polska.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Katarzyna Warzecha: czytanie gazety zaczynam od reklam
Na pytania odpowiada Katarzyna Warzecha, dyrektor marketingu Avon Cosmetics Polska.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|