|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Środa, 23 Grudzień 2009 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Organizator akcji "Krewniacy" żąda 5 mln zł od "Rzeczpospolitej"
Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi, organizator kampanii "Krewniacy", domaga się ponad 5 mln złotych odszkodowania i zadośćuczynienia od dziennika "Rzeczpospolita" oraz sprostowania informacji zawartych w publikacjach gazety.
więcej |
|
Bruce Willis będzie reklamował wódkę Sobieski w zamian za akcje Belvedere
Belvedere rozszerzyło umowę reklamową z Bruce’em Willisem. W ramach porozumienia aktor będzie promował przez cztery lata na całym świecie wódkę Sobieski w zamian za 3,3 proc. akcji firmy.
więcej |
|
,,Usta Usta" polską wersją ,,Cold Feet"
Polska wersja „Cold Feet” będzie nosiła tytuł „Usta Usta”. Serial pojawi się na antenie TVN wiosną. W rolach głównych wystąpią: Magdalena Różczka, Paweł Wilczak, Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski, Magdalena Popławska oraz Marcin Perchuć.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Rok 2009 pod lupą branży prasowej; prognozy na 2010 r.
|
Jaki był mijający rok dla branży prasowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Wiesław Podkański (Izba Wydawców Prasy), Magdalena Malicka (G+J), Paweł Bień (Presspublica), Ryszard Pieńkowski (Infor PL), Dorota Stanek (Polskapresse), Joanna Pilcicka (Media Regionalne) i dr Zbigniew Bajka.
|
|
Podkański: Czytelnik nie powinien płacić za treści w internecie
|
Przeglądy prasy w internecie są wielokrotnie zwyczajną próbą obejścia prawa i uniknięcia procesów. Ponadto udowodnienie, że operator internetowy tylko zmodyfikował pochodzącego z prasy newsa nie jest proste – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP 2: program Beaty Pawlikowskiej przegrał z konkurencją
Prowadzony przez Beatę Pawlikowską show „Zagadkowa blondynka”, który jesienią pokazywała Dwójka, oglądało mniej widzów niż programy nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów TVP 2.
więcej
|
|
,,Usta Usta" polską wersją ,,Cold Feet"
Polska wersja „Cold Feet” będzie nosiła tytuł „Usta Usta”. Serial pojawi się na antenie TVN wiosną. W rolach głównych wystąpią: Magdalena Różczka, Paweł Wilczak, Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski, Magdalena Popławska oraz Marcin Perchuć.
więcej
|
|
Cyfra+ promuje się stereoskopowym spotem przed 'Avatarem' (wideo)
W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa Cyfry+. Na jej potrzeby został zrealizowany spot w technice stereoskopowej, który emitowany będzie przed największą kinową produkcją ostatnich lat - trójwymiarowym filmem „Avatar”. To pierwsza reklama w tej technologii w Polsce.
więcej
|
|
Nowy dyrektor biura zarządu TVP
Dariusz Lasocki został p.o. dyrektorem biura zarządu i spraw korporacyjnych TVP. Zastąpił Romulada Orła, który wybrany został w piątek nowym prezesem Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
TVN wykupił i umorzył całości obligacje zapadające w 2013 r. kosztem 242,7 mln euro
Grupa medialna TVN wykupiła i umorzyła w całości obligacji senior notes zapadające w 2013 r., podała spółka w komunikacie. Całkowity koszt operacji z odsetkami wyniósł 242,7 mln euro. Na tę operację przeznaczono część środków pozyskanych z tegorocznej emisji obligacji zapadających w 2017 roku.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Co na Święta przygotowało Polskie Radio?
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, wszystkie programy Polskiego Radia przygotowały dla słuchaczy specjalne audycje. Jak będzie wyglądać ramówki Jedynki, Dwójki, Trójki?
więcej
|
|
Planeta FM zaprasza na sylwestra marzeń
Ruszył sylwestrowy konkurs na antenie Planety FM – „Sylwestrowy lans z Planetą FM”. Zwycięzca wraz z siódemką swoich znajomych spędzi w Warszawie niezapomnianego Sylwestra.
więcej
|
|
Święta i Nowy Rok w Radiu Wawa
Radio Wawa przygotowało zmiany w świątecznej i noworocznej ramówce: w wigilię od godz 17.00 do 1 w nocy odbędzie się „Wieczór kolęd w Radiu WAWa” : polskie kolędy zaśpiewają gwiazdy, m.in. Anna Maria Jopek, Krzysztof Krawczyk, Budka Suflera i Ryszard Rynkowski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bruce Willis będzie reklamował wódkę Sobieski w zamian za akcje Belvedere
Belvedere rozszerzyło umowę reklamową z Bruce’em Willisem. W ramach porozumienia aktor będzie promował przez cztery lata na całym świecie wódkę Sobieski w zamian za 3,3 proc. akcji firmy.
więcej
|
|
Cyfra+ promuje się stereoskopowym spotem przed 'Avatarem' (wideo)
W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa Cyfry+. Na jej potrzeby został zrealizowany spot w technice stereoskopowej, który emitowany będzie przed największą kinową produkcją ostatnich lat - trójwymiarowym filmem „Avatar”. To pierwsza reklama w tej technologii w Polsce.
więcej
|
|
,,Pikantne szczegóły" w kobiecej kampanii Cin&Cin
Pod hasłem „Pikantne szczegóły” ruszyła kampania reklamowa Cin&Cin skierowana do kobiet Akcja obejmuje prasę, internet i BTL.
więcej
|
|
Coty promuje kosmetyki wśród klientów i sprzedawców
Trwa druga edycja programu lojalnościowego kosmetyków Coty. Akcja jest skierowana zarówno do sprzedawców, jak i klientów.
więcej
|
|
FireFly Creation dla Burn
FireFly Creation wygrała przetarg na obsługę komunikacyjno-fieldową przyszłorocznej kampanii marki Burn. Oferta agencji okazała się lepsza od propozycji trzech innych firm.
więcej
|
|
Stanisław Tomczak dyrektorem strategicznym w Minima
Stanisław Tomczak objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji reklamowej Minima. Wcześniej pracował m.in. w GPD, Tequila\Polska i Peppermint.
więcej
|
|
Serwisy MTV Networks Polska przechodzą z ARBOmedia do Grupy o2.pl
MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2 w zakresie obsługi reklamowej swoich serwisów internetowych. Wcześniej witryny należały do sieci ARBOmedia.
więcej
|
|
PRO Media House zmienia logo
Dom mediowy PRO Media House wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma przygotowała ją we współpracy z agencją Demo Effective Launching.
więcej
|
|
KKVLAB na stałe dla VB Leasing
Agencja KKVLAB rozpoczęła stałą współpracę z firmą VB Leasing. Będzie dla niej przez dwa lata przygotowywać projekty w internecie.
więcej
|
|
Kampania ,,Zdrowe Zatoki" z nowym serwisem internetowym
Uruchomiono nowy serwis internetowy kampanii „Zdrowe Zatoki”. Witryna zawiera informacje o tej akcji oraz kompendium wiedzy o chorobach zatok.
więcej
|
|
Wirtualna Polska nie dyskryminowała kobiet w reklamie serwisu jegoego.pl
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła protest zarzucający prowadzonej przez Wirtualną Polskę kampanii serwisu jegoego.pl dyskryminowanie kobiet. Skarga dotyczyła użytego w niej hasła "chcę poznać jegoego.pl aby być posłuszną kicią".
więcej
|
|
Hypermedia przygotowuje serwis społecznościowy dla Vattenfall Heat Poland
Agencja Hypermedia pracuje nad interaktywnym projektem wizerunkowym dla Vattenfall Heat Poland. Obejmuje on miniserwis z opcjami społecznościowymi oraz konkurs edukacyjny.
więcej
|
|
Super Bowl bez Pepsi
Firma PepsiCo zrezygnowała z umieszczenia swoich reklam telewizyjnych w trakcie lutowego finału ligi futbolu amerykańskiego NFL.
więcej
|
|
McCann Erickson dla Holiday Inn
Agencja McCann Erickson przejęła globalne obowiązki kreatywne marek Holiday Inn i Holiday Inn Express, należących do międzynarodowej sieci hotelowej InterContinental Hotels Groups (IHG).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rok 2009 pod lupą branży internetowej (część 1)
Jaki był mijający rok dla branży internetowej? Oceniają m.in.: Tomasz Józefacki (Agora), Michał Brański (założyciel o2.pl), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa.pl), Jarosław Sobolewski (prezes IAB Polska).
więcej
|
|
Megapanel za październik: awans Polskapresse, spadek Fotka.pl; onet.pl wyprzedza nasza-klasa.pl
W rankingu najpopularniejszych w październiku br. grup witryn na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius pojawiły się serwisy Polskapresse, natomiast wypadła z niego Grupa Fotka.pl. Wśród najpopularniejszych domen nasza-klasa.pl została wyprzedzona przez onet.pl.
więcej
|
|
Ruszają testy poczty e-mail w Gadu-Gadu
GG Network rozpoczyna testy własnej poczty e-mailowej zintegrowanej z komunikatorem Gadu-Gadu. Usługa zostanie udostępniona w pierwszym kwartale 2010 roku.
więcej
|
|
Polscy internauci spędzają więcej czasu przed telewizorem niż w sieci
Polscy internauci korzystają z sieci średnio przez 71 minut dziennie, podczas gdy telewizję oglądają przez prawie 3 godziny – wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brawn SMG/KRC. Mimo że użytkownicy sieci mają dostęp do lepszej oferty programów, i tak spędzają przed telewizorem godzinę mniej każdego dnia niż osoby niekorzystające z internetu.
więcej
|
|
Action rozważa połączenie swoich przedsięwzięć e-commerce
Action może połączyć spółki a.pl i Gram.pl, wynika z wypowiedzi prezesa Piotra Bielińskiego dla agencji ISB. Wcześniej Action rozważał włączenie a.pl bezpośrednio w strukturę spółki-matki.
więcej
|
|
Kampania ,,Zdrowe Zatoki" z nowym serwisem internetowym
Uruchomiono nowy serwis internetowy kampanii „Zdrowe Zatoki”. Witryna zawiera informacje o tej akcji oraz kompendium wiedzy o chorobach zatok.
więcej
|
|
Komputery w Bydgoszczy coraz częściej atakowane przez wirusy
Co dwunasta infekcja komputerowa w Polsce miała w listopadzie miejsce w Bydgoszczy – wynika z badania firmy Kaspersky Lab. Zdecydowanie najczęściej atakowanym miastem pozostaje Warszawa, a najaktywniejszym wirusem – HEUR:Trojan.Win32.Generic.
więcej
|
|
iPlus wprowadza nocną taryfę iPlusopobieracz
W iPlusie pojawia się oferta iPlusopobieracz pozwalająca pobierać dane w ciągu nocy bez limitu. Przez pierwszy miesiąc korzystanie z usługi jest bezpłatne.
więcej
|
|
Twitter zarobił 25 mln USD
Umowy zawarte przez Twitter z Microsoftem i Google przyniosły mikroblogowi łącznie 25 milionów dolarów. Dzięki temu Twitter może po raz pierwszy pochwalić się zyskownością swojej działalności.
więcej
|
|
Facebook częstą przyczyną rozwodów
Serwis społecznościowy Facebook jest wymieniany jako przyczyna małżeńskich problemów w prawie co piątym pozwie rozwodowym.
więcej
|
|
BPI: 1/3 Brytyjczyków wciąż nielegalnie pobiera muzykę
Pomimo dostępności nowych legalnych serwisów, liczba Brytyjczyków bezprawnie ściągających muzykę z sieci nie spada.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Donald Tusk lepszym prezydentem niż Kaczyński
46 proc. respondentów uważa, że Donald Tusk byłby lepszym prezydentem niż Lech Kaczyński; według 23 proc. badanych byłby gorszym - wynika z sondażu TNS OBOP. Badani przez TNS OBOP byli pytani o kandydaturę i hipotetyczną prezydenturę Tuska.
więcej
|
|
Sytuacja w kraju zmierza w złym kierunku
Drugi miesiąc z rzędu negatywne opinie o sytuacji w kraju ponaddwukrotnie przeważają nad pozytywnymi. 58 proc. Polaków uważa, że sytuacja w kraju zmierza w złym kierunku, pozytywnie kierunek zmian ocenia 27 proc. badanych - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marek Kmiecik - dyr. marketingu Hoop Polska (wywiad)
- W ubiegłym roku podjęliśmy decyzje o zmianie strategii naszych głównych marek - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Kmiecik.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Marek Piotrowski: szefem jestem inspirującym, acz wymagającym
Na pytania odpowiada Marek Piotrowski, FireFly Creation CEO oraz Partner i Prezes FireFly Group.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|