|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Grudzień 2009 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Walka Pudzian - Najman hitem weekendu
Ponad 5,7 mln widzów oglądało starcie Mariusza Pudzianowskiego i Marcina Najmana podczas piątkowej Konfrontacji Sztuk Walki. Telewizja Polsat między 23.50 a 24.00, kiedy nastąpiło starcie, miał ponad 50 proc. udziału w rynku.
więcej |
|
Pisma motoryzacyjne dalej tracą czytelników
We wrześniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", w dół o 25 proc. sprzedaż "Top Gear".
więcej |
|
'Milionerzy' stracili widzów, ale powrócą wiosną
Jesienią br. nadawany w TVN-ie teleturniej "Milionerzy" miał 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale przegrywał pod względem udziałów jedynie z propozycjami emitowanymi przez TVP 1. Stacja planuje kontynuowanie programu - powróci on na antenę wiosną przyszłego roku.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Radio Eska gwałtownie traci udział w rynku
|
Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych, mimo ponad 20 proc. spadku udziału w rynku - zyskuje Audytorium 17 i RMF Maxxx. Szczegółowe dane w raporcie Wirtualnemedia.pl.
|
|
Rekordowy wynik RMF FM i Trójki
|
Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umocniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także Trójka, która ustanowiła swój nowy rekord - bardzo słaby wynik Zetki - raport Wirtualnemedia.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Walter: mniejsze inwestycje i ... wygrana przez 'knock-out'
Piotr Walter wiceprezes TVN, po dobrych wynikach oglądalności stacji w sezonie jesiennym, liczy na ich utrzymanie w 2010 roku, co pozwoli zachować Grupie TVN udział w rynku reklamy telewizyjnej na poziomie 36 proc.
więcej
|
|
Walka Pudzian - Najman hitem weekendu
Ponad 5,7 mln widzów oglądało starcie Mariusza Pudzianowskiego i Marcina Najmana podczas piątkowej Konfrontacji Sztuk Walki. Telewizja Polsat między 23.50 a 24.00, kiedy nastąpiło starcie, miał ponad 50 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
'Milionerzy' stracili widzów, ale powrócą wiosną
Jesienią br. nadawany w TVN-ie teleturniej "Milionerzy" miał 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale przegrywał pod względem udziałów jedynie z propozycjami emitowanymi przez TVP 1. Stacja planuje kontynuowanie programu - powróci on na antenę wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Konflikt w TVP - nie wybrano prezesa
Wciąż nie wiadomo, kto zostanie prezesem Telewizji Polskiej. Obradująca w poniedziałek Rada Nadzorcza TVP nie doszła w tej kwestii do porozumienia. Szef TVP ma być wybrany we wtorek - Rada Nadzorcza zbierze się o godzinie 20.00.
więcej
|
|
Słaby tydzień TVP 1, TVN i Polsatu
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 - zyskuje TVP 2. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Piłkarski Oscar dla Tomasza Smokowskiego
Komentator Canal+ Tomasz Smokowski i dziennikarz "Sportu" Zbigniew Cieńciała to ludzie mediów nagrodzeni w plebiscycie Piłkarskie Oscary 2009 zorganizowanym przez Canal+. Konkurs został rozstrzygnięty w miniony poniedziałek.
więcej
|
|
Rusza "Dolina Kreatywna" - konkurs TVP dla młodych artystów
Telewizja Polska rozpoczęła konkurs "Dolina Kreatywna" skierowany do młodych artystów. O stypendia w wysokości 15 tys. zł mogą się starać tancerze, plastycy i animatorzy kultury, a finały rywalizacji pokaże TVP2.
więcej
|
|
Polsat i TVN zanotowały wzrost udziału w rynku w sezonie jesiennym
Udział w rynku kanału TVN w sezonie jesiennym w komercyjnej grupie docelowej (16-49) spadł nieznacznie do 19,5% całodobowo, zaś udział Polsatu wzrósł całodobowo do 18,2%. W peak time obie stacji zanotowały wzrost udziałów. Największy spadek całodobowo zanotowały TVP2 i TVP1, podał TVN w komunikacie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio wystąpiło o zmniejszenie opłaty gruntowej
W poniedziałek zarząd Polskiego Radia wystosował pismo do Hanny Gronkiewicz-Waltz, Prezydenta Miasta st. Warszawy, z prośbą o przywrócenie ustalonej w operacie szacunkowym wartości gruntu oraz zmianę stawki procentowej opłaty rocznej z tytułu wieczystego jego użytkowania.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KRRiT zakazała emisji reklamy 'Hoop Colę Daj' (wideo)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że świąteczna reklama Hoop Coli narusza uczucia religijne Polaków i zakazała jej emisji. Producent reklamowanego napoju odwołał się już od decyzji KRRiT, a spot można oglądać w internecie (wywiad).
więcej
|
|
Zaprezentowano logo Euro 2012
W poniedziałek zaprezentowano logo finałów mistrzostw Europy 2012, które odbędą się w Polsce i Ukrainie. Hasłem finałów jest slogan: "Razem tworzymy przyszłość".
więcej
|
|
Accenture rozstaje się z Tigerem Woodsem
Firma Accenture zrezygnowała ze sponsoringu Tigera Woodsa.
więcej
|
|
Robert Makłowicz w kampanii ,,Jeszcze żywy karp!"
Ruszyła kampania na rzecz humanitarnego traktowania karpi podczas ich transportu i sprzedaży. Twarzą akcji obejmującej internet, BTL i działania niestandardowe jest Robert Makłowicz.
więcej
|
|
Harnaś Mocne reklamuje się jako ,,dojrzałe" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Harnaś Mocne. Akcję pod hasłem „Dojrzałe” przygotowały firmy Red8, Propeller Film, Alien FX i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Rebel.tv: Robimy hałas
W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa uruchomionego właśnie kanału muzycznego Rebel.tv. Akcja przebiega pod hasłem „Robimy hałas”.
więcej
|
|
Bottega Veneta i Coty przygotują razem perfumy
Firmy Bottega Veneta i Coty stworzą razem linię perfum o nazwie Bottega Veneta. Przedsiębiorstwa porozumiały się również w sprawie dystrybucji wspólnych produktów perfumeryjnych.
więcej
|
|
Head & Shoulders promuje się z Funai
W supermarketach Real i internecie trwa promocja produktów Head & Shoulders. W akcji opartej na mechanizmie konkursu SMS-owego do wygrania są telewizory Funai.
więcej
|
|
Promocyjne billboardy w ofercie reklamowej ipli
W ofercie reklamowej aplikacji internetowej ipla pojawiają się darmowe emisje billboardów. Zaplanowana na miesiąc promocja dotyczy kampanii kosztujących co najmniej 5 tys. zł netto.
więcej
|
|
,,Pielęgnuj magię Świąt" w kampanii Super-Pharm
W prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa świąteczna kampania reklamowa sieci Super-Pharm. Akcja przebiega pod hasłem „Pielęgnuj magię Świąt”.
więcej
|
|
IAA rozpoczyna studencki konkurs na plakat
Rusza druga edycja skierowanego do studentów konkursu IAA na plakat. Tematem przewodnim akcji jest różnorodność biologiczna.
więcej
|
|
Startuje BrandoMetr - narzędzie monitoringu blogów, forów i serwisów społecznościowych
Uruchomiono BrandoMetr – internetową usługę monitorowania blogów, forów i serwisów społecznościowych. Narzędzie analizuje wpisy internautów dotyczące poszczególnych marek
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowy magazyn shoppingowy Muratora
"Podróże. Sport & Rekreacja" to nowy shoppingowy magazyn wydawnictwa Murator, którego pierwszy numer do sprzedaży trafił dzisiaj. Półrocznik adresowany jest osób ceniących aktywny wypoczynek i zdrowy styl życia.
więcej
|
|
Pisma motoryzacyjne dalej tracą czytelników
We wrześniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", w dół o 25 proc. sprzedaż "Top Gear".
więcej
|
|
Dariusz Świąder wiceprezesem Polskapresse
Od stycznia 2010 r. do zarządu Grupy Wydawniczej Polskapresse wejdzie Dariusz Świąder, dyrektor finansowy spółki.
więcej
|
|
Wyższa cena dwutygodnika 'Tele Świat'
Wydawnictwo Bauer podniosło cenę dwutygodnika "Tele Świat". Od najnowszego numeru, który ukazał się wczoraj, pismo kosztuje 1,80 zł.
więcej
|
|
Polskapresse przyznała nagrody swoim pracownikom
Michał Frontczak, Marek Twaróg i zespół oddziału "Polski Dziennika Zachodniego" w Lublińcu otrzymali nagrody specjalne Polskapresse - Lwy 2009. Natomiast wyróżnienia Oddziału Poligrafia przypadły Krzysztofowi Sipie i Jarosławowi Żebrowskiemu.
więcej
|
|
'Laif' w niższej cenie i z sylwestrowym rabatem
Cena magazynu "Laif" spada do 4,95 zł. Jednocześnie do grudniowego numeru dołączone są kupony rabatowe na klubowe imprezy sylwestrowe.
więcej
|
|
Świąteczna 'Polityka' w kioskach przez dwa tygodnie
Najbliższy numer tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), który ukaże się w środę 16 grudnia br. będzie świątecznym wydaniem podwójnym. Numer będzie mieć zwiększoną do 172 stron objętość i kosztować ma 6 zł (normalna cena pisma to 5 zł).
więcej
|
|
'Diners Club Magazine' ma nowego wydawcę
Wydawnictwo Direct Publishing Group zostało nowym wydawcą kwartalnika "Diners Club magazine" należącego do Diners Club Polska. DPG przejęła wydawanie pisma od agencji Concept Publishing Polska, bo taka była decyzja właściciela tytułu,
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Grzegorz Filipek - OKNOPLAST-Kraków
Firma OKNOPLAST- Kraków odnotowała w 2009 r. wzrost przychodów, nie zmniejszono również wydatków marketingowych - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Filipek, dyrektor ds. marketingu i reklamy.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Marek Piotrowski: szefem jestem inspirującym, acz wymagającym
Na pytania odpowiada Marek Piotrowski, FireFly Creation CEO oraz Partner i Prezes FireFly Group.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|