|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Grudzień 2009 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
35 mln zł zapłaci PGE za nazwę PGE Arena Gdańsk
Znana jest nowa nazwa gdańskiego stadionu, który będzie miejscem rozgrywania meczów podczas Euro 2012. Od 1 stycznia 2010 roku tymczasowo nazwany stadion Baltic Areną będzie nosił nazwę PGE Arena Gdańsk.
więcej
|
|
Fatalna sytuacja finansowa TVP
Sytuacja finansowa Telewizji Polskiej pogarsza się - alarmuje Najwyższa Izba Kontroli. Jak wynika z jej raportu - od 2007 do połowy 2009 r. - w wyniku m.in. chaotycznej polityki kadrowej i nieprawidłowości przy transakcjach spółka straciła prawie 150 mln zł.
więcej
|
|
Rekordowy wynik RMF FM i Trójki
Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umocniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także Trójka, która ustanowiła swój nowy rekord - bardzo słaby wynik Zetki - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolporter wprowadza eClicto, czytnik e-booków
Od 10 grudnia Kolporter rusza z projektem eClicto, który umożliwia czytanie e-wydań około 800 książek. Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jarosław Ambroziak, prezes Kolporter Info SA.
więcej |
|
Sylwester Polsatu w Warszawie: mniejszy budżet, ale większy rozmach
Telewizja Polsat po raz drugi zorganizuje sylwestrowy koncert wspólnie z Miastem Stołecznym Warszawa - tym razem upłynie on pod znakiem Michaela Jacksona. Impreza, która odbędzie się na pl. Konstytucji, mimo mniejszego budżetu, ma mieć większy rozmach od zeszłorocznej.
więcej |
|
Kuba Wojewódzki zyskał 300 tys. widzów
Jesienny sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało średnio 2,07 mln widzów - to o blisko 300 tys. więcej niż w analogicznym czasie przed rokiem. TVN w czasie emisji programu była liderem rynku.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fatalna sytuacja finansowa TVP
Sytuacja finansowa Telewizji Polskiej pogarsza się - alarmuje Najwyższa Izba Kontroli. Jak wynika z jej raportu - od 2007 do połowy 2009 r. - w wyniku m.in. chaotycznej polityki kadrowej i nieprawidłowości przy transakcjach spółka straciła prawie 150 mln zł.
więcej
|
|
Sylwester Polsatu w Warszawie: mniejszy budżet, ale większy rozmach
Telewizja Polsat po raz drugi zorganizuje sylwestrowy koncert wspólnie z Miastem Stołecznym Warszawa - tym razem upłynie on pod znakiem Michaela Jacksona. Impreza, która odbędzie się na pl. Konstytucji, mimo mniejszego budżetu, ma mieć większy rozmach od zeszłorocznej.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki zyskał 300 tys. widzów
Jesienny sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało średnio 2,07 mln widzów - to o blisko 300 tys. więcej niż w analogicznym czasie przed rokiem. TVN w czasie emisji programu była liderem rynku.
więcej
|
|
W TVP dziura budżetowa wielkości 200 mln zł
200 mln zł - taką stratę finansową zanotować ma TVP na koniec 2009 r. Spółka będzie wnioskować o jej pokrycie do Ministra Skarbu, od którego oczekuje podniesienia kapitału zakładowego telewizji.
więcej
|
|
'Strefa Euro' - nowy program Krzysztofa Materny
W styczniu 2010 roku Canal+ Sport wprowadzi na swoją antenę nowy program publicystyczny "Strefa Euro". Poprowadzi go aktor i satyryk Krzysztof Materna, który w magazynie będzie rozmawiał z gośćmi o postępach w przygotowaniach do Euro 2012.
więcej
|
|
Spadła widownia i przychody reklamowe 'Rzymu'
Drugi sezon serialu "Rzym" nadawany w TVP 1 jesienią br. oglądało o ponad 56 proc. mniej widzów niż pokazywaną rok temu pierwszą serię produkcji, a przychody reklamowe serialu spadły o połowę - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Mucha jurorką w "You Can Dance!"
Aktorka Anna Mucha, która zwyciężyła w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami” została nową jurorką w programie TVN-u „You Can Dance – Po prostu tańcz!”. Castingi do piątej edycji talent show wystartowały w środę we Wrocławiu.
więcej
|
|
TVP ma już kandydatów na prezesa
W środę zakończyły się przesłuchania kandydatów do zarządu TVP, w tym prezesa spółki. Rada Nadzorcza TVP wysłuchała ostatnich z 28 osób, które po wstępnej, formalnej kwalifikacji dopuszczono do udziału w konkursie.
więcej
|
|
Borek, Smokowski i Rosłoń mają szanse na Piłkarskie Oscary
Canal+ ogłosił nominacje w plebiscycie Piłkarskie Oscary 2009. Dwie kategorie plebiscytu dotyczą ludzi mediów - w jednej nominowani zostali komentatorzy telewizyjni i radiowi, a w drugiej - dziennikarze prasowi zajmujący się piłką nożną.
więcej
|
|
Szymon Majewski zostaje w TVN
Dziewiąty sezon "Szymon Majewski Show" oglądało średnio 2,83 mln widzów a wpływy reklamowe wyniosły 17 mln zł. - Program będzie kontynuowany w wiosennej ramówce - zapewnia Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, z-ca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
Zmiany w ramówce Polsat News
Od stycznia 2010 roku z anteny kanału Polsat News zniknie wieczorne wydanie programu "Graffiti", które zastąpione zostanie przez magazyn "Polska". Zmniejszy się też częstotliwość emisji "Encyklopedii zdrowia".
więcej
|
|
Piotr Farfał w ostatniej chwili podpisał umowy na 4,5 mln zł
Politycy Lewicy oczekują, że minister skarbu Aleksander Grad skieruje do prokuratury wniosek w sprawie umów, jakie były prezes TVP Piotr Farfał, tuż przed swoim odejściem, podpisał z trzema organizacjami kombatanckimi.
więcej
|
|
Multimedia Polska: 400 mln zł kredytu na inwestycje
Dostawca usługi potrójnej (telewizja kablowa, usługi głosowe, dostęp do internetu) Multimedia Polska zawarł umowę na kredyt o wartości 400 mln zł. Środki mają być przeznaczone na "finansowanie ogólnych potrzeb korporacyjnych, w tym na finansowanie inwestycji kapitałowych".
więcej
|
|
Telewizja cyfrowa i internet 120 Mb/s w biznesowej ofercie UPC
UPC Polska wprowadza nowe usługi dla małych firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. W ofercie pojawiają się telewizja cyfrowa i pakiet internetowy 120 Mb/s.
więcej
|
|
TVP szuka prezesa bez doświadczenia i znajomości języków obcych
W obecnym konkursie na prezesa Telewizji Polskiej stawiane są o wiele niższe wymagania niż w pierwszej, unieważnionej rekrutacji. Kandydaci nie muszą już mieć doświadczenia na stanowisku kierowniczym ani znać języków obcych.
więcej
|
|
"Mam talent! 2" pokonał konkurencję i przyniósł 56 mln zł z reklam
Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu.
więcej
|
|
6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu
Średnio 5,9 mln widzów obejrzało szósty Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w niedzielę przed "Wydarzeniami" - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową sumę 1,3 mln zł.
więcej
|
|
'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe
Zakończony w niedzielę drugi sezon serialu historycznego TVP 2 "Czas honoru" miał mniej widzów niż nadawana rok temu premierowa seria produkcji, ale wzrosły jego wpływy reklamowe. Podczas nadawania serialu Dwójka przegrywała z komercyjnymi konkurentami.
więcej
|
|
Zmiany w zarządzie ATM Grupy
Dorota Michalak - Kurzewska zrezygnowała ze stanowiska wiceprezesa zarządu producenta telewizyjnego ATM Grupa i została powołana na nowoutworzoną funkcję prokurenta samoistnego spółki. Nowym wiceprezesem ATM Grupy został Andrzej Muszyński.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rekordowy wynik RMF FM i Trójki
Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umocniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także Trójka, która ustanowiła swój nowy rekord - bardzo słaby wynik Zetki - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio chce dotacji dla swojego archiwum
Polskie Radio kolejny raz apeluje o dotację - tym razem dla swojego archiwum. Radio argumentuje, że w sytuacji "drastycznego" spadku wpływów z abonamentu bez zewnętrznego wsparcia będzie musiało wycofać się z utrzymywania i cyfryzacji zbiorów archiwalnych, które kosztują spółkę ok. 3 mln zł rocznie.
więcej
|
|
PR Euro - zostaje nazwa, zmienia się format
Zarząd Polskiego Radia pracuje nad nowym formatem PR Euro. W stacji ma być mniej tematyki związanej z Euro2012, więcej rozrywki, a wszystko to dostępne nie tylko w eterze, ale również na wizji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
'Choinki pod Choinkę' RMF FM wsparte kampanią
RMF FM rozpoczyna akcję eventową "Choinki pod Choinkę". Wspiera ją kampania reklamowa w prasie.
więcej
|
|
Ukazała się monografia o Radiu Solidarność
27 ocalonych audycji radiowych znalazło się na płycie dołączonej do monografii "Radio Solidarność w Gorzowie Wielkopolskim w latach 1982 - 1989". Odbyła się promocja publikacji, wydanej przez szczeciński oddział Instytutu Pamięci Narodowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
35 mln zł zapłaci PGE za nazwę PGE Arena Gdańsk
Znana jest nowa nazwa gdańskiego stadionu, który będzie miejscem rozgrywania meczów podczas Euro 2012. Od 1 stycznia 2010 roku tymczasowo nazwany stadion Baltic Areną będzie nosił nazwę PGE Arena Gdańsk.
więcej
|
|
KRRiT przerwała świąteczną kampanię Allegro za naruszanie uczuć religijnych (spot)
Allegro.pl wycofało ze swojej świątecznej kampanii reklamowej spot radiowy, który zdaniem KRRiT narusza uczucia religijne. W reklamie kobieta na melodię kolędy śpiewa piosenkę zachęcającą do korzystania z tego serwisu.
więcej
|
|
Marek Piotrowski: szefem jestem inspirującym, acz wymagającym
Na pytania odpowiada Marek Piotrowski, FireFly Creation CEO oraz Partner i Prezes FireFly Group.
więcej
|
|
Świąteczna kampania Pepsi (wideo)
Bohaterem tegorocznej świątecznej kampanii Pepsi jest pingwin.
więcej
|
|
Startuje agencja eventowa Sin Limites
Działalność rozpoczyna agencja eventowa Sin Limites. Firmę założyli Anna Michalska, Iwona Burdzy-Trafidło i Piotr Michalski.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group: w 2010 r. wzrosną wydatki reklamowe
W bieżącym roku światowy rynek reklamy zmalał o 10,2 proc., ale w przyszłym roku zyska na wartości 0,9 proc. - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. W najbliższych latach rósł będzie udział reklamowy internetu, a spadał - prasy.
więcej
|
|
CAM Media przejmuje internetową sieć reklamową Ad-Vice
CAM Media za 3,2 mln zł kupiła 55 proc. udziałów w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Pozostałe aktywa przejmie w ciągu najbliższych trzech lat.
więcej
|
|
OS3 multimedia dla Nemiroffa
Agencja OS3 multimedia zdobyła internetowy budżet reklamowy koncernu Nemiroff. W ramach współpracy będzie przygotowywać i wdrażać reklamy tej marki w sieci.
więcej
|
|
Cube Group stworzyła sieć afiliacyjną NetSales
Cube Group uruchomiła własną sieć afiliacyjną NetSales. Oferta, którą kieruje Marcin Michalski, ma zyskać w ciągu pół roku 10 tys. wydawców.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" promuje świąteczne reklamy
W "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) przy wykupywaniu reklamy z życzeniami świątecznymi drugą otrzymuje się gratis. Promocja obejmuje również reklamę w serwisie gazeta prawna.pl.
więcej
|
|
"Dolina Upominków" w świątecznej kampanii CH Promenada
Na outdoorze trwa świąteczna kampania reklamowa centrum handlowego Promenada. Akcja przygotowana przez Paralotną i Easymedia przebieg pod hasłem "Dolina Upominków".
więcej
|
|
Kończą się zgłoszenia do konkursu IAA Responsibility Award
Do 18 grudnia można zgłaszać projekty do konkursu organizacji IAA na najlepszą kampanię społeczną. Wyróżnienia w poszczególnych kategoriach zostaną przyznane w maju przyszłego roku.
więcej
|
|
Effectica Direct promuje HSBC
Trwa direct marketingowa kampania kont firmowych w banku HSBC. Akcję przygotowała agencja Effectica Direct.
więcej
|
|
TVN Warszawa rozszerza ofertę reklamową
TVN Warszawa rozszerza ofertę reklamową o pakiety łączone z ZUMI i www.tvnwarszawa.pl. Pakiety mają na celu zwiększenie efektywności kampanii.
więcej
|
|
6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu
Średnio 5,9 mln widzów obejrzało szósty Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w niedzielę przed "Wydarzeniami" - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową sumę 1,3 mln zł.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kolporter wprowadza eClicto, czytnik e-booków
Od 10 grudnia Kolporter rusza z projektem eClicto, który umożliwia czytanie e-wydań około 800 książek. Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jarosław Ambroziak, prezes Kolporter Info SA.
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż "Joy", 'Glamour', 'Pani' i 'Zwierciadła'
We wrześniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (18 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskapresse została wydawcą 'Echa Miasta'
Grupa Wydawnicza Polskapresse od 10 grudnia br. została wydawcą bezpłatnej gazety "Echo Miasta". To efekt transakcji przejęcia przez Polskapresse 100 proc. udziałów w spółce Media4mat dotychczas wydającej ten tytuł.
więcej
|
|
Dwa nowe tytuły Publikatora
"Eko&Dom" i "Inwestycje Publiczne" - to dwa nowe tytuły, które ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Publikator. Redaktorem naczelnym obu tytułów jest Mariusz Golak.
więcej
|
|
Ukazał się magazyn dla kibiców Skry Bełchatów
Na rynku pojawił się dwumiesięcznik "Skra Magazyn", skierowany do miłośników siatkówki, a w szczególności kibiców drużyny PGE Skra Bełchatów. Na zlecenie klubu tytuł wydaje agencja Pawłowicz i Partnerzy.
więcej
|
|
Wydawcy z USA tworzą kiosk 'nowej generacji'
Pięć wielkich amerykańskich wydawnictw prasowych poinformowało o planach stworzenia internetowego "kiosku z gazetami". Mają to być multimedialne gazety "nowej generacji", dostosowane do mobilnych urządzeń, korzystających z internetu.
więcej
|
|
"Czas na Wnętrze" - nowy magazyn wnętrzarski z płytą CD
Wydawnictwo AVT - Korporacja wprowadza na rynek nowy miesięcznik wnętrzarsko - shoppingowy "Czas na wnętrze", którego integralną częścią będzie płyta CD. Pismo zadebiutuje 18 grudnia br.
więcej
|
|
Rusza Styl.pl - serwis z tekstami z kobiecych pism Bauera
Interia.pl uruchomiła serwis Styl.pl. Witryna zawiera teksty z kobiecych i poradnikowych czasopism wydawnictwa Bauer, własne radio internetowe oraz opcje społecznościowe.
więcej
|
|
Kalendarz z autami w styczniowym 'Top Gear'
Do styczniowego numeru miesięcznika "Top Gear" (Burda Media Polska), który trafił do sprzedaży we wtorek, dołączony został kalendarz ścienny na 13 nadchodzących miesięcy z samochodami prezentowanymi na łamach magazynu w 2009 roku.
więcej
|
|
Jacek Balicki udziałowcem grupy mediowej kmh
Jacek Balicki, Sylwester Biernacki, Michał Kwiatkowski, Tomasz Pirowski, Tomasz Chmielowiec i Przemysław Soroka zostali udziałowcami grupy mediowej kmh. Dwóch ostatnich zasiada w zarządzie spółki.
więcej
|
|
Kto ma szansę na Telekamery 2010?
Ujawniono listę nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2010 organizowanym przez Wydawnictwo Bauer. W tym roku w szestnastu kategoriach na nagrody szanse ma 30 aktorów, dziennikarzy i muzyków, 10 programów telewizyjnych, 15 seriali oraz 25 kanałów tematycznych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kolporter wprowadza eClicto, czytnik e-booków
Od 10 grudnia Kolporter rusza z projektem eClicto, który umożliwia czytanie e-wydań około 800 książek. Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jarosław Ambroziak, prezes Kolporter Info SA.
więcej
|
|
Marek Piotrowski: szefem jestem inspirującym, acz wymagającym
Na pytania odpowiada Marek Piotrowski, FireFly Creation CEO oraz Partner i Prezes FireFly Group.
więcej
|
|
Internet Group rozmawia z dwoma inwestorami, finalizacji umów przed świętami
Internet Group prowadzi rozmowy z dwoma inwestorami, którzy mogą objąć nową emisję jego akcji, poinformował prezes Ryszard Wojciechowski w rozmowie z ISB. Dodał, że ma nadzieję na finalizację tych negocjacji przed świętami.
więcej
|
|
Google kupuje AppJet
Firma AppJet ogłosiła na swoim blogu, że została przejęta przez Google.
więcej
|
|
Rekordowa liczba pobrań nowej wersji Opery
W ciągu pierwszego tygodnia od premiery, najnowsza wersja przeglądarki internetowej Opera została pobrana 12,5 miliona razy.
więcej
|
|
comScore zbada trzy nowe rynki internetowe
Indonezja, Filipiny, Wietnam - to trzy nowe kraje, w których firma badawcza comScore będzie badać poziom korzystania z internetu.
więcej
|
|
Liczba gospodarstw domowych w Polsce z dostępem do internetu wzrosła do 59 proc.
Liczba gospodarstw domowych z dostępem do internetu w Polsce wzrosła do 59% w 2009 r. z 48% rok wcześniej, natomiast liczba gospodarstw wyposażonych w internet szerokopasmowy zwiększyła się odpowiednio do 51% z 38%, podał unijny urząd statystyczny Eurostat.
więcej
|
|
gdanskconvention.pl informuje o konferencjach biznesowych na Pomorzu
Ruszył serwis gdanskconvention.pl z poświęcony turystyce biznesowej na Pomorzu. Strona zawiera różnorodne informacje o konferencjach w tym regionie.
więcej
|
|
Wydawcy z USA tworzą kiosk 'nowej generacji'
Pięć wielkich amerykańskich wydawnictw prasowych poinformowało o planach stworzenia internetowego "kiosku z gazetami". Mają to być multimedialne gazety "nowej generacji", dostosowane do mobilnych urządzeń, korzystających z internetu.
więcej
|
|
Rusza Styl.pl - serwis z tekstami z kobiecych pism Bauera
Interia.pl uruchomiła serwis Styl.pl. Witryna zawiera teksty z kobiecych i poradnikowych czasopism wydawnictwa Bauer, własne radio internetowe oraz opcje społecznościowe.
więcej
|
|
AOL ostatecznie rozstał się z Time Warner
W środę 9 grudnia oficjalnie rozeszły się drogi koncernu Time Warner i spółki internetowej AOL.
więcej
|
|
Google: wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (wideo)
Google wprowadziło do swojej wyszukiwarki internetowej funkcję wyszukiwania w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
Telewizja cyfrowa i internet 120 Mb/s w biznesowej ofercie UPC
UPC Polska wprowadza nowe usługi dla małych firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. W ofercie pojawiają się telewizja cyfrowa i pakiet internetowy 120 Mb/s.
więcej
|
|
CAM Media przejmuje internetową sieć reklamową Ad-Vice
CAM Media za 3,2 mln zł kupiła 55 proc. udziałów w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Pozostałe aktywa przejmie w ciągu najbliższych trzech lat.
więcej
|
|
OS3 multimedia dla Nemiroffa
Agencja OS3 multimedia zdobyła internetowy budżet reklamowy koncernu Nemiroff. W ramach współpracy będzie przygotowywać i wdrażać reklamy tej marki w sieci.
więcej
|
|
Cube Group stworzyła sieć afiliacyjną NetSales
Cube Group uruchomiła własną sieć afiliacyjną NetSales. Oferta, którą kieruje Marcin Michalski, ma zyskać w ciągu pół roku 10 tys. wydawców.
więcej
|
|
Co piąty polski internauta ogląda telewizję w sieci
Ponad 20 proc. polskich internautów regularnie ogląda telewizję w sieci - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Tylko połowa z nich natknęła się kiedykolwiek na reklamy przy takich materiałach.
więcej
|
|
ipla udostępniła sto filmów w VoD
W aplikacji internetowej ipla pojawiło się prawie sto filmów fabularnych. Można je oglądać odpłatnie w modelu VoD.
więcej
|
|
Dell zarobił 6,5 mln USD dzięki Twitterowi
Serwis społecznościowy Twitter pomógł firmie Dell w zarobieniu ponad 6,5 miliona dolarów.
więcej
|
|
Facebook tworzy radę na rzecz bezpieczeństwa online
Serwis społecznościowy Facebook powołał do życia radę, z którą będzie konsultował się w kwestiach dotyczących bezpieczeństwa online.
więcej
|
|
Apple przejmuje serws Lala
Apple kupiło internetowy serwis muzyczny Lala.com.
więcej
|
|
BRE Bank zgodził się na restrukturyzację zadłużenia Internet Group
BRE Bank zgodził się na restrukturyzację zadłużenia spółki Internet Group, poinformowała firma w komunikacie. Porozumienie oznacza, że spółka może kontynuować rozmowy dotyczące pozyskania inwestora.
więcej
|
|
Filmy NBC Universal w ofercie platformy tvscreen.pl
Digital Partners, operator internetowej platformy wideo na żądanie tvscreen.pl, podpisał wieloletnią umowę licencyjną z NBC Universal International Television Distribution. Dzięki kontratkowi w ofercie serwisu pojawią się filmy kinowe i telewizyjne z oferty NBC Universal.
więcej
|
|
Można już licytować numer 18 w Gadu-Gadu dla WOŚP
Ruszyła internetowa licytacja numeru 18 w komunikatorze Gadu-Gadu. Aukcja jest prowadzona w ramach zbliżającego się finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
BZ WBK: Zyskaliśmy na kryzysie
- Jeszcze nigdy nie było kryzysu zbudowanego w tak dużym stopniu na emocjach - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK. Mimo to dodaje, że wizerunkowo na kryzysie jego bank zyskał.
więcej
|
Kwestionariusz |
|
Marek Piotrowski: szefem jestem inspirującym, acz wymagającym
Na pytania odpowiada Marek Piotrowski, FireFly Creation CEO oraz Partner i Prezes FireFly Group.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl
|
|
|