Link4 ma nowego wiceprezesa odpowiedzialnego za marketing
David Beckham współpracuje z Hugo Bossem. Będzie zarabiać przez lata
Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery
Anna Kwiatkowska rozwinie biznes Grupy Przestrzeń
Frupp nowym klientem Cityboard Digital
Startuje kampania społeczna o hormonach „Sprawdź HGH!"
Filmy o artystach przygotowane przez Bank Pekao w ramach Nocy Muzeów
Oto jak Lidl i Biedronka odbijają sobie „wojnę cenową”. Dane zaskakują
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
Marcin Popiel na nowym stanowisku w Ströer Polska
Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL
Wniosek o upadłość europejskiego giganta odzieżowego. Setki pracowników stracą pracę
Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo
Poznań z nowym logo i strategią komunikacji. Nie wszystkim się podoba
Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”
Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe
Warka Energy w nowej kampanii stawia na Gez Z
Orlen chce sprzedawać własne czekolady