SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Piwocki media development directorem w IMS

Wojciech Piwocki objął stanowisko media development directora w firmie IMS zajmującej się tzw. marketingiem sensorycznym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Agencji Reklamy Polskiego Radia.

Przez ostatnie miesiące Wojciech Piwocki zajmował się konsultingiem strategicznym w zakresie sprzedaży. Do wiosny br. przez kilka miesięcy był prezesem spółki Glob 360, właściciela Grupy naTemat. Zastąpiła go Monika Bogusz-Jędrzejczyk.

W latach 2011-2016 Piwocki pracował jako szef Agencji Reklamy Polskiego Radia. Natomiast od 1998 do 2007 roku był szefem RRM, biura reklamy m.in. Radia ZET.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Piwocki media development directorem w IMS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak
Oj. Biedny IMS. ekspert pełna gębą.
odpowiedź
User
zizi
hahaha, ciekawe ile tam z nim wytrzymają, obstawiam maks pól roku zanim się nie zorientują, że gość nic nie potrafi, tylko gadać i ludzi na siebie napuszczać, żałość
odpowiedź