SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP wcieli marketing do biura reklamy. „Odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku”

Telewizja Polska rozszerza biuro reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe będą prowadzone w ramach połączonego biura reklamy i marketingu pod kierownictwem dyrektora Marcina Gudowicza. Jego zastępcą ds. marketingu zostanie Anita Tomasik, dotąd związana z Radiem ZET. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która wykorzysta synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawni procesy komunikacyjne - podaje TVP w komunikacie. Zespół marketingowy w ramach struktur biura reklamy i marketingu skupi się na kompleksowym opracowaniu długo - oraz krótkoterminowych strategii promocji i komunikacji poszczególnych kanałów, formatów oraz wydarzeń specjalnych.

Dotąd zespół marketingu składający się z ludzi od promocji, PR i działań online był częścią biura programowego. Przed zmianą władz TVP w grudniu ub.r. szefem marketingu (w roli wicedyrektora biura programowego) był Marcin Skabara, który rozstał się z telewizją publiczną. 

- To kolejna zmiana, której celem jest zintegrowanie działań i usprawnienie procesów decyzyjnych. Dotychczas działania marketingowe rozproszone były w różnych biurach, co zaburzało proces komunikacji. Telewizja Polska przechodzi gruntowaną zmianę. Naszym celem jest odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku, opartej o rzetelne dziennikarstwo i świetną ofertę programową, z którą chcemy dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców. Działania marketingowe i promocyjne muszą w skuteczny i atrakcyjny sposób ten proces wspierać - mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

Marcin Gudowicz, który w lutym br. wrócił do kierowania biurem reklamy TVP, w nowej strukturze będzie dyrektorem biura reklamy i marketingu, poszerzając tym samym swoje dotychczasowe obowiązki. Zastępcą dyrektora ds. marketingu zostanie Anita Tomasik. Będzie współodpowiedzialna za planowanie, koordynację i wdrażanie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVP.

Anita Tomasik przechodzi do TVP z Radia ZET

Tomasik od 2022 br. była brand managerem Radia ZET. Wcześniej pracowała w agencji marketingowej Mediasplit na stanowisku project managera, realizując szereg kampanii mediowych i reklamowych. Była także producentem wydarzeń komercyjnych oraz branżowych m.in.: Zjazdu Rynku Reklamy czy Regat Reklamy. W przeszłości pracowała już w biurze reklamy TVP, a także w TVN Media.

- Nowe wyzwania i rosnące oczekiwania widzów oraz partnerów biznesowych wymagają nowych rozwiązań organizacyjnych, dlatego też dokonujemy integracji biura reklamy i marketingu, aby skuteczniej reagować na wyzwania, jakie niesie ze sobą dzisiejszy rynek mediowy. Optymalizacja struktury oraz procesów będzie kluczowym elementem procesu integracji. Naszym głównym celem jest stworzenie spójnej i wydajnej struktury, która pozwoli nam lepiej dostosować się do wymagań rynku. Wierzymy, że ta nowa inicjatywa wzmocni pozycję Telewizji Polskiej na rynku mediów - mówi Marcin Gudowicz. 

TVP podaje, że obecnie trwają prace strategiczne, które obejmą wszystkie kluczowe aspekty integrowania zespołów marketingowych oraz biura reklamy. 

Dołącz do dyskusji: TVP wcieli marketing do biura reklamy. „Odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
No i super, psy będą szczekać, ale niech szczekają. Gudowicz fachura
8 13
odpowiedź
User
Ona
Czyli na rynku nie ma nikogo kto przyjdzie do pracy za 5 zł ?
5 1
odpowiedź
User
Kapitalizm to dłuugi
Przecież jest w likwidacji, więc jaki sens?
14 4
odpowiedź