SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Suplementy diety onesano reklamowane w telewizji

Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października. Jej hasło brzmi „Z pasji do nauki, z miłości do natury”.

Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.

Marka Onesano reklamuje rozszerzenie swojej oferty produktowej o PostVital, wegański suplement diety nowej generacji.  Wegańskie kapsułki pojawią się na rynku także w różnych odsłonach w zależności od przeznaczenia – Beauty oraz Active. Promocja obejmie również takie produkty, jak EstroVita Immuno oraz Immuno Kids.

- Najnowsza kampania jest dla nas kolejnym milowym krokiem, wpisującym się w strategię rebrandingu marki. Komunikujemy również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, akcentując, że onesano dąży do ciągłego rozwoju. – mówi Zofia Cichoń, pełnomocniczka zarządu w onesano.

Kampania potrwa ponad miesiąc, do 29 października. Dedykowane bannery sponsorskie będą emitowane na wybranych antenach TVN Discovery oraz Polsat Media. Pojawią się również w serwisach online - YouTube, TikTok oraz na platformach należących do Mety.

Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu onesano.

Dołącz do dyskusji: Suplementy diety onesano reklamowane w telewizji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kolejny argument aby zrezygnować z klasycznej TV. Dziękujemy.
odpowiedź