SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet

W maju 2006 roku radio RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

RMF zarobiło 38 886 310 zł zł, czyli o 5,7 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 33 737 488 zł  (1,3 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,67 mln rok temu do 3,02 mln zł.

Natomiast spośród stacji ponadregionalnych liderem pozostaje Radio Wawa.

 


V.2006
TOP stacje radioweKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe132 871 292 zł
RMF FM38 886 310 zł
ZET33 737 488 zł
PR 36 100 615 zł
PR 14 234 650 zł
ESKA Warszawa3 029 948 zł
ESKA Łódź2 448 128 zł
ESKA Wrocław2 425 614 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)2 231 790 zł
WAWA2 151 116 zł
ESKA Poznań2 027 926 zł

 


V.2005
TOP stacje radioweKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe111 253 384 zł
RMF FM33 112 290 zł
ZET32 439 285 zł
PR 35 117 620 zł
PR 13 457 580 zł
ESKA Warszawa2 675 902 zł
ESKA Wrocław1 938 436 zł
ESKA Poznań1 860 207 zł
WAWA1 407 278 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 370 416 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra1 126 024 zł

* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl