SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Groupe Poland wprowadza nowe narzędzie reklamowe

Publicis Groupe Poland wprowadza One Reach - narzędzie do predykcji zasięgu multitouchpointowych kampanii. Jest ono odpowiedzią na rosnącą złożoność kanałów komunikacji i konieczność planowania zasięgu kampanii na coraz większej liczbie touchpointów, przy braku jednoźródłowego badania mediów.

One Reach to narzędzie stworzone przez agencję doradczo - wdrożeniową YOTTA, należącą do Publicis Groupe Poland. Pozwala ono na oszacowanie zasięgu kampanii z dużo większą precyzją w stosunku do wykorzystywanych w przeszłości metodologii, które – jak na przykład metoda Sainsbury’ego – znacznie  przeszacowują skumulowane zasięgi kampanii.

- Wprowadzając to pionierskie narzędzie, jako rynkowy lider, dajemy odpowiedź na postępującą fragmentaryzację mediów i złożoność planowania zasięgu multitouchpointowych kampanii. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji, gdy na rynku brakuje jednoźródłowego badania mediów, a perspektywy na wypełnienie tej luki przez nadawców są raczej słabe – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna agencji mediowej Starcom.

Narzędzie bazuje na wieloźródłowej bazie danych, łączącej informacje z GWI (Global Web Index), TGI (Target Group Index), Mediapanelu oraz panelu PACE zaprojektowanego specjalnie dla Grupy Publicis w Polsce. Dzięki temu pozwala na wybór spośród aż 66 touchpointów - zarówno offline’owych jak i online’owych - i umożliwia szybką i prostą predykcję skumulowanego zasięgu, optymalizację doboru mediów, generowanie zestawień oraz wykresów wszystkich możliwych współkonsumpcji.

- One Reach idealnie dopasowuje się do realiów codziennej pracy zespołów mediowych, umożliwiając efektywne podejmowanie decyzji strategiczno - taktycznych w oparciu o najwyższej jakości dane i przy aktywnym wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji. Równolegle stale pracujemy nad uzupełnianiem bazy One Reach o kolejne kanały komunikacji, istotne z punktu widzenia realizacji celów biznesowych naszych Klientów - mówi Agnieszka Jędrasik, senior business science & strategy manager w Starcomie.

Eksperci Agencji mediowych Starcom, Zenith i Spark Foundry, już wdrożyli One Reach w swojej pracy. Z narzędzia mogą korzystać wszystkie agencje Publicis Groupe Poland. 

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe Poland wprowadza nowe narzędzie reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl