SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Wpływy reklamowe kolorowych magazynów spadły w I półroczu 2009 rokuo 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Liderembył tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska)zanotował w I półroczu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowychdo poziomu 43,7 mln zł (mniej o 14,9 mln zł wobec analogicznegookresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynówfirmy Expert Monitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "TeleTydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 43,3 mln zł (5,1 mln zł mniej niż wI półroczu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się"Polityka" - 38,3 mln zł.

Rok /MiesiącI-VI.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny1 134 256 486 zł
NEWSWEEK POLSKA43 727573 zł
TELE TYDZIEŃ43 389404 zł
POLITYKA38 378700 zł
VIVA37 143283 zł
WPROST36 812430 zł

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I półroczu 2009 roku 1134 256 486 zł wobec 1 294 653 724 zł w 2008 r.

Rok /MiesiącI-VI.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny1294 653 724 zł
NEWSWEEK POLSKA58 662497 zł
POLITYKA54 293650 zł
WPROST52 126944 zł
TELE TYDZIEŃ48 457314 zł
VIVA41 520295 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl