SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania firmy Wrigley

Wrigley - kampanie na nośnikach w hipermarketach

W lutym Clear Channel Poland rozpoczął realizację miesięcznej kampanii dla firmy Wrigley. Na nośnikach reklamowych CCP w hipermarketach promowany jest nowy produkt - Airwaves Drops. Kampania objęła swoim zasięgiem 38 sklepów Tesco na terenie całej Polski. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne nośniki reklamowe: naklejki na taśmach kasowych, separatory kasowe "Następny klient", oraz reklamę na drzwiach wejściowych.

- To już druga w tym roku kampania dla firmy Wrigley. W styczniu, również na nośnikach reklamowych w miejscu sprzedaży, promowaliśmy ORBIT Professional. W kampanii styczniowej wykorzystane zostały naklejki na taśmach kasowych, a jej zasięg odpowiadał kampanii lutowej. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

W tym roku produkty firmy Wrigley po raz pierwszy pojawiły się na nośnikach w miejscu sprzedaży. - Reklama w hipermarketach trafia bezpośrednio do kupujących. Ale to nie jedyny atut naszej oferty. Nośniki reklamowe w miejscu sprzedaży, jakimi dysponujemy pozwalają na elastyczne budowanie rozwiązań uwzględniających charakter kampanii i potrzeby reklamodawcy. Reklamodawca może budować i utrwalać wizerunek marki czy produktu, informować o nowościach, a wartością dodaną jest możliwość bezpośredniego aktywizowania sprzedaży w hipermarkecie, a więc miejscu gdzie podejmowane są ostateczne decyzje zakupowe. - wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun

Oferta nośników reklamowych Clear Channel Poland w miejscu sprzedaży obejmuje: citylighty i freeboardy na parkingach, moduły na drzwiach wejściowych, citylighty w galeriach handlowych, wózki zakupowe, naklejki podłogowe w alei głównej i produktowej, zwieńczenia regałów, stopery, taśmy przesuwne kas, przegrody kasowe "Następny klient" oraz podajniki do wydawania reszty.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania firmy Wrigley

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl