SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ketchupy Pudliszki reklamowane na sezon grillowy

Marka Pudliszki ruszyła z tegoroczną odsłoną kampanii promującej range ketchupów. Kampania ponownie oparta jest na badaniach, w których 80 proc. Polaków przyznaje, iż nie wyobraża sobie grilla bez ketchupu.

W tym roku główną nowością w kampanii są indywidualne mapy 7 miast (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice, Szczecin, Toruń). Zaznaczono na nich miejsca, w których można legalnie oraz bezpiecznie grillować, bez potrzeby wyjazdu za miasto.

Nowością jest zmiana formatu konkursów - zamiast jednego konkursu na Facebooku, odbędą się 3 konkursy na Instagramie. Finalnym konkursem kampanii będzie konkurs na TikToku. Formuła konkursu pozostaje jednak bez zmian. Aby zawalczyć o nagrody, wystarczy w kreatywny sposób dokończyć jedno zdanie dotyczące Pudliszek oraz grillowania. Na zwycięzców czekają zestawy nagród, pochodzące ze specjalnej kolekcji Pudliszki x Pan Tu Nie Stał.

Działania komunikacyjne będą prowadzone YouTube, w Google Display Network, Onet, Filmweb, Polsat Media, Digital Crew oraz na nośnikach DOOH w całej Polsce.

W jesiennej kampanii marki wystąpił Jan Frycz.

Za strategię oraz koncept kreatywny nowe akcji odpowiada Spot and Dot. Nad działaniami w social mediach czuwa The Kitchen, in-house'owa agencja KraftHeinz. Od strony mediowej, kampanię w digitalu prowadzi Carat. W pozostałych kanałach komunikacji domem mediowym jest Sales & More. Na maj zaplanowana jest także dodatkowa akcja specjalna marki.

Dołącz do dyskusji: Ketchupy Pudliszki reklamowane na sezon grillowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl