SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym

Agencja Arskom zajmuje się obsługą Kanału Zero od strony sponsoringowej. 

Krzysztof Stanowski w Kanale Zero/YouTubeKrzysztof Stanowski w Kanale Zero/YouTube

- Z Krzysztofem Stanowskim współpracujemy od ponad dekady, z początkiem bieżącego roku także w ramach Kanału Zero. Arskom pełni tu rolę wyłącznego brokera reklamowego, odpowiadając za kształtowanie produktu reklamowego, pozyskiwanie kontraktów sponsorskich oraz obsługę klientów – przekazał nam przedstawiciel agencji Łukasz Grabowski.

Za koordynację działań dla klienta po stronie Arskomu odpowiada Maja Matuszewska, partnership director. Z agencją związana od ponad trzech lat, odpowiadała dotąd za kampanie m.in. z Jerzym Dudkiem, Maciejem Krawczykiem (Footroll) czy Martyną Grajber, wcześniej za współpracę ambasadorską ze współtwórcami Kanału Sportowego (głównie Michałem Polem i Krzysztofem Stanowskim).

Ile zarabia Kanał Zero 

Sponsorem głównym Kanału Zero jest właściciel branżowych serwisów rekrutacyjnych Just Join IT i RocketJobs. Innymi partnerami reklamowymi są x-kom, Diety od Brokuła, XTB, SFD, Fuksiarz, GoldSaver, TP Vision, Mubi, KFC. 

W lutym przychody Kanału Zero tylko z reklam emitowanych na YouTubie wyniosły ok. 780 tys. zł. Kanał ma 947 tys. subskrybentów.

Przy starcie kanału jego założyciel Krzysztof Stanowski stwierdził, że część sponsorów zapłaciła za kilka miesięcy z góry, a z tych środków można było sfinansować budowę i wyposażenia siedziby kanału. Kosztowało to ok. 2 mln zł, natomiast stałe wydatki miesięczne mają wynosić 1,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Ten reklamodawca Rocketjobs zamiast pakowac kasę w Kanał Zero powinien zatrudnić dopbrych informatyków i zmienić swoją stronę. Ich ogłoszenia o pracy są dokładnie te same, co w pracujpl, bo HR-y wszystkich firm wysyłają ogłszenia hurtowo wszędzie, ale na Rocket jest zniechęcający chaos - groch z kapustą. Skoro są tam te same ogłoszenia, co gdzie indziej, wybieram portal czytelny dla oka.
odpowiedź
User
Adult
Nie wiem, czy sponsorowanie pisowskiego dłużnika który obecnie zwraca przysługę za kasę sponsorską od obajtkowego Orlenu, to jest dobry pomysł. Dzień w dzień wychodzą kolejne skandale poprzedniej władzy i można być pewnym że poza listą gości obajtka na której widnieje stanowski, większe rzeczy za chwilę się pojawią.
odpowiedź