SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube

Na platformie YouTube wystartował nowy rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!” promujący usługi InPost. Za kreację, produkcję oraz strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.

Studi (dawniej Abstra) przygotowało dla InPost serię 12 filmów „Masz przesyłkę!” Nowy kanał to połączenie fabularnego formatu, zabawnej formuły, w obsadzie pełnej gwiazd Internetu. W rolę użytkowników Paczkomatów wcielili się aktorzy, znani YouTuberzy oraz influencerzy.

Celem kampanii jest promocja usług InPost. Każdy z serii 12 krótkich odcinków, będzie emitowany raz w tygodniu na YouTube.

InPost z nowym kanałem na YouTube

- Pracując nad briefem zastanawialiśmy się, w jaki sposób pokazać widzom usługi InPost, aby przyciągnąć ich uwagę oraz nakłonić, by zostali na kanale na dłużej. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzi się format fabularny oparty o zabawne sytuacje, z którymi każdy z nas spotyka się na co dzień odbierając i nadając paczki. Wierzymy, że lekka, rozrywkowa formuła kanału zostanie doceniona przez naszych użytkowników, a tym samym pokaże młodej grupie docelowej unikalne i nowoczesne produkty InPost i zalety korzystania z Paczkomatów, które znacznie ułatwiają nam życie - powiedział Olek Wandzel, CEO Studi.

Za kreację, produkcję, strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.

Dołącz do dyskusji: Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klubowisz
Będzie śmiesznie o tym paczkomacie, którym zastawili przejscie przez bramę? :-)
0 0
odpowiedź