SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Flyberry zajmie się kampanią "Mam kota na punkcie mleka!"

Polska Izba Mleka rozstrzygnęła postępowanie na wybór agencji odpowiedzialnej za kompleksową realizację w 2021 roku ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem "Ma kota na punkcie mleka!" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała agencję Flyberry.

Liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w postępowaniu Polska Izba Mleka nie ujawnia.

Flyberry zajmie się realizacją działań reklamowych i działań public relations, konkursami, gadżetami, materiałami informacyjno-edukacyjnymi dla szkół oraz prowadzeniem strony internetowej i profilu kampanii na Facebooku.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i internecie. Kampania w mediach potrwa 10 miesięcy, a pozostałe działania będą realizowane przez cały rok.

Wybrana agencja będzie pracować dla Polskiej Izby Mleka do końca 2021 roku.

Wybrana do realizacji kampanii w tym roku agencja Flyberry odpowiadała za nią także w 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Flyberry zajmie się kampanią "Mam kota na punkcie mleka!"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
"Mam kota na punkcie mleka" to zupełnie nie trafione hasło. DOROSŁE KOTY MLEKA NIE SPOŻYWAJĄ!
odpowiedź
User
Buba
"Mam kota na punkcie mleka" to zupełnie nie trafione hasło. DOROSŁE KOTY MLEKA NIE SPOŻYWAJĄ!
Dokładnie! To jest powielanie mega szkodliwego stereotypu. Jeśli już claim zdradza, że akcja ma NAJDELIKATNIEJ MÓWIĄC kruche podstawy merytoryczne i mija się z faktami, to strach myśleć co będzie dalej
odpowiedź
User
Zuza
KOTY MLEKA NIE PIJĄ !!!!
odpowiedź