SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eska zyskuje słuchaczy

Radio Track: Radio Eska liderem wśród sieci radiowych - większość stacji poprawiło swoje wyniki.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (luty - kwiecień 2007) pokazuje, że liderem wśród sieci radiowych pozostaje radio Eska.

W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zwiększyła udział w rynku z 7,4 proc. do 8,3 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 4,9 proc. (rok wcześniej – 5,0 proc.). Trzecie 'Złote Przeboje' (18 stacji - Agora) miały 3,5 proc. rynku - przed rokiem generowały udział na poziomie 4,1 proc.

RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,9 proc. udziału w rynku ogólnopolskim. 

Udziały w rynku % Luty : kwiecień 2007 Luty : kwiecień 2006
ESKA [33] 8,3% 7,4%
Audytorium 17 [17] 4,9% 5,0%
Złote Przeboje [18] 3,5% 4,1%
Ad Point [11] 1,8% 1,5%
RMF Maxxx [8] 1,0% 0,9%
VOX FM [8] 0,6% 0,3%
PLUS [12] 0,5% 0,6%
ROXY [6] 0,4% 0,4%

Fale:    
    luty 2007 : kwiecień 2007 (wielkość: 23 036)   
    luty 2006 : kwiecień 2006 (wielkość: 22 976)   
Grupy celowe: wszystkie przypadki   
    Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (603 788 przypadków, 100,0% całej próby)
       

Porównując dane "miesiąc do miesiąca"  najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która – w porównaniu do ostatniego badania -  zyskała 0,3 punktu proc. 

Udziały w rynku % Luty : kwiecień 2007 styczeń : marzec 2007
ESKA [33] 8,3% 8,0%
Audytorium 17 [17] 4,9% 5,1%
Złote Przeboje [18] 3,5% 3,4%
Ad Point [11] 1,8% 1,8%
RMF Maxxx [8] 1,0% 1,0%
VOX FM [8] 0,6% 0,5%
PLUS [12] 0,5% 0,6%
ROXY [6] 0,4% 0,3%

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: Eska zyskuje słuchaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl