SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla marketerów w obszarze brand safety i brand suitability

Platforma DoubleVerify oferuje marketerom nowe narzędzia w obszarze brand safety i brand suitability,  związane z unikaniem witryn MFA („Made for Advertising”). 

MFA są to witryny internetowe o niskiej jakości, tworzone głównie, lub wyłącznie, w celu generowania dochodu z reklam. To rozwiązanie, zintegrowane z DV Authentic Brand Suitability (ABS), uzupełnia istniejącą ofertę DV post-bid i zapewnia reklamodawcom rozwiązanie o pełnym spektrum, maksymalizujące skuteczność ich reklam w kontekście całego procesu zakupu mediów.

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy nastąpił gwałtowny wzrost kontentu MFA opartego na sztucznej inteligencji, tworząc nowy zestaw zagrożeń dla reklamodawców poszukujących wysokiej jakości i efektywnej powierzchni w mediach. Wprowadzenie kategorii brand suitability MFA w DV dla unikania ofert MFA na etapie pre-bid oraz pomiarów post-bid zapewnia globalnym markom ujednolicone, „chirurgiczne” rozwiązanie, które gwarantuje, że kampanie będą od początku do końca zgodne z wartościami danej marki – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Nasze dualistyczne podejście nie tylko chroni reklamodawców, ale także zwiększa efektywność zakupu mediów – zapewniając, że na każdym etapie procesu zakupu mediów stosowane są kryteria brand safety i brand suitability.

Niedawno wprowadzone na rynek przez DV kategorie Brand Suitability MFA opierają się na autorskim procesie analizy, który łączy audyt wykonywany przez ludzi i ten w wykonaniu sztucznej inteligencji, w celu dokładnej identyfikacji witryn MFA na dużą skalę. Witryny te są kategoryzowane na podstawie kompleksowej oceny ich strategii monetyzacji reklam, źródeł ruchu i praktyk tworzenia treści. 

- Nasz zastrzeżony proces analizy łączy ludzką wiedzę z audytem opartym na sztucznej inteligencji i ustanawia nowy branżowy punkt odniesienia w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki – powiedział Jack Smith, chief innovation officer w DoubleVerify. - Odzwierciedla to misję naszego produktu polegającą na weryfikacji zawsze i wszędzie oraz reagowaniu na nowe pojawiające się zagrożenia w Internecie – zapewniając klientom DV możliwość ochrony swoich inwestycji digitalowych i maksymalizowania wyników kampanii.

Authentic Brand Suitability zapewnia reklamodawcom pierwszą linię obrony, zapewniając, że kryteria brand safety i brand suitability zostaną zastosowane przed zakupem mediów. Kiedy stosuje się łącznie pre-bid avoidance i post-bid measurement, marki mogą poprawić efektywność operacyjną i jakość realizacji kampanii, zmniejszyć współczynniki blokowania, wyeliminować marnotrawstwo mediów i zmaksymalizować skuteczność reklam.

W przeciwieństwie do oszustw reklamowych, zasoby MFA nie są z natury „nieprawidłowe” i wielu reklamodawców może zdecydować się na wyświetlanie reklam w witrynach MFA. Marketerzy potrzebują narzędzi, które pomogą określić, czy określone witryny MFA są zgodne z wartościami marki i celami reklamowymi. Kategorie MFA firmy DV zapewniają markom większą szczegółowość i kontrolę w celu określenia poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada ich wymaganiom. 
To udoskonalenie pakietu rozwiązań DV zwiększa zdolność reklamodawców do reagowania na wzrost zawartości treści MFA w Internecie i zapewnia, że mechanizmy kontrolne DV w dalszym ciągu zapewniają kompleksową ochronę multimediów i wysoką efektywność działań w internecie.
 

Dołącz do dyskusji: DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla marketerów w obszarze brand safety i brand suitability

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl