SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czarno na białym” hitem TVN24. Jesienią nowe odcinki

Program „Czarno na białym” w sezonie 2016/2017 śledziło 440 tys. osób, o 95 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,17 mln zł. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.

Informacyjny magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2016/2017 (tj. w okresie od 27 sierpnia 2016 roku do 24 czerwca 2017 roku) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty po 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 440 tys. osób, co przełożyło się na 2,86 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 1,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 6 grudnia ub.r. Jego średnia widownia wyniosła 877 tys. osób.

Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku) gromadziły przed telewizorami 345 tys. osób, co przełożyło się na 2,22 proc. udziału w 4+ i 1,56 proc. w 16-49. Oznacza to, że program zyskał 95 tys. widzów.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 3,07 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,60 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był już jednak liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu we właśnie zakończonym sezonie wyniosły 7,17 mln zł. Dla porównania rok wcześniej audycja z reklam zarobiła 9,43 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzącą programu „Czarno na Białym” jest Patrycja Redo.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki audycji na antenie TVN24 będzie można oglądać od 28 sierpnia 2017 roku.

Przez całe wakacje tego roku w soboty o godz. 21.30 stacja pokazuje powtórkowe emisje programu, w którym można zobaczyć najlepsze materiały z właśnie zakończonego sezonu. Na przykład w najbliższą sobotę (tj. 1 lipca br.) będzie można zobaczyć wywiad z policjantką, która jest pierwowzorem Zuzy w filmie „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”.

W maju br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 4,66 proc.

Dołącz do dyskusji: „Czarno na białym” hitem TVN24. Jesienią nowe odcinki

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antoni
Z punktu widzenia dziennikarskiego artykuł nie uzasadnia zawartego słowa w tytule "hitem". Gdyby tak było to redakcja WM musiałaby przywołać wyniki oglądalności innych programów i na tej podstawie wysnuć wniosek, że coś jest hitem. Ale po pierwsze po co sobie robić robotę jak można z góry uznać, że część ludzi bezkrytycznie ocenia tvn jako wzór i wszystko o tvn można im wmówić a po drugie to przecież nikt rozumny nie czyta naszego portalu więc nie musimy być precyzyjni
odpowiedź
User
prawnik
Poczułem się zawiedziony krótkością artykułu i analizy.
Brakło porównania z ofertą konkurencji.
Tabelka i kilka słów. Ubogo.
Pominięto porównanie w aspekcie czasu. A niestety żyjemy w czasach ciekawych i ten jeden rok emisyjny to jakby dwie epoki w zmianach rozkładów oglądalności kanałów!

***
Ciekawe rzeczy wynikają z samej tabeli TOP odcinków. Aż dwa topowe są późną wiosną tego roku (20 kwietnia i 20 czerwca 2017).
odpowiedź
User
alina
Nudny Marek jest słaby.. wieje nudą w jego programie.. nic nowego tylko gadające głowy.. dlatego wynik tylko 0,6...
odpowiedź