SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„100 produktów taniej” w promocji Biedronki. „Walka z rosnącą inflacją”

Sieć dyskontów Biedronka ogłasza, że w ramach promocji na stałe obniża ceny 100 produktów podstawowego użytku. - W Biedronce obniżamy ceny zawsze, gdy tylko jest to możliwe, w ten sposób dokładając się do walki z rosnącą inflacją. Co ważne, ta obniżka nie jest związana ze zmianami w matrycy podatku VAT - zaznacza Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci Biedronka.

W komunikacie Biedronki podkreślono, że obniżone zostaną ceny produktów takich jak sery, jajka, owoce, pieczywo czy wędliny. Ponadto kilka przykładów: opakowanie 20 sztuk ściółkowych jajek Moja Kurka rozmiar M potanieją o 8 proc. do 9,99 zł, litrowe mleko Mleczna Dolina - o 10 proc. do : 2,69 zł, litrowy sok jabłkowy Vital Fresh - o 11 proc. do 3,99 zł, 300-gramowe masło Mleczna Dolina - o 13 proc. do 6,99 zł, a 410-gramowy chleb rodzinny - o 11 proc. do 2,39 zł. Zaznaczono, że promocja obejmuje też warzywa i owoce, takie jak kiwi, awokado czy pieczarki.

Ponadto tanieją kosmetyki, środki chemiczne i produkty dla dzieci. Przykładowo pieluszki Dada tanieją o 6 proc. do 16,99 zł, cztery rolki ręcznika kuchennego - o 8 proc. do 3,95 zł, a 20 sztuk saszetek do prania Ultra - o 19 proc. do 12,99 zł.

Promocja w ramach „walki z rosnącą inflacją”

W komunikacie podkreślono, że obniżki to „odpowiedź na oczekiwania klientów, poszukujących codziennie niskich cen w otoczeniu rosnącej inflacji”

- W Biedronce obniżamy ceny zawsze, gdy tylko jest to możliwe, w ten sposób dokładając się do walki z rosnącą inflacją. Naszym kolejnym krokiem do tego celu jest zmiana cen regularnych aż 100 popularnych produktów, dostępnych w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Co ważne, ta obniżka nie jest związana ze zmianami w matrycy podatku VAT, dlatego nasi klienci mogą się spodziewać kolejnych dobrych informacji wkrótce - komentuje Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci Biedronka.

O rosnącej inflacji mówi się od prawie miesiąca, po tym jak GUS podał, że w styczniu br. wskaźnik podwyżek cen rok do roku wyniósł 4,5 proc., co jest najwyższym wynikiem od 10 lat.

Szybko stał się to temat polityczny, wykorzystywany przez opozycję do krytykowania obozu rządzącego. W „Gazecie Wyborczej” w artykule „Koszyk Dudy: Ale drogo!” podkreślono, że produkty, które w sklepie Biedronka Andrzej Duda kupił w marcu 2015 roku w ramach kampanii wyborczej za 37,04 zł obecnie kosztują 47,16 zł, czyli o 27 proc.

Na to w Biedronce wprowadzono kilkudniową promocję, w ramach której zestaw produktów z koszyka Dudy kosztował 29,99 zł. Skrytykowali to niektórzy politycy Koalicji Obywatelskiej, zarzucając firmie próbę przykrywania podwyżek i mimowolne wspieranie władzy.

W ub.r. przychody sprzedażowe sklepów Biedronka zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe.

Według danych Kantar Media w styczniu br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska (do firmy oprócz Biedronki należy sieć drogerii Hebe) w mediach pozainternetowych wyniosły 35,62 mln zł, o 46,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „100 produktów taniej” w promocji Biedronki. „Walka z rosnącą inflacją”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
Taniej? Jak patrzę na mleko UHT, to 2 tygodnie temu kosztowało ono 2,09zł. Potem wzrosła cena do 2.95 i obniżyli do 2.69. Dlaczego nie podali o ile podwyższyli ceny produktow przed tym?
odpowiedź
User
Janusz I
Gdyby nie Biedronka, to my, emeryci zdychalibyśmy z głodu!
odpowiedź