SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„We mnie jest rock” w reklamach Antyradia

Stacja Antyradio wystartowała z kampanią wizerunkową „We mnie jest rock”, która objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet. To największa kampania promocyjna stacji od 2016 roku.

W kampanii wykorzystano hasło i kreacje z 2016 roku, które uzupełniono o nowe grafiki. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć internecie, w tym mediach społecznościowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Reklamy pojawią się również w otwartej przestrzeni największych miast Polski, w których nadaje Antyradio. Do tego celu wykorzystano citylighty i autobusy. Kampanię uzupełniają ID-sy „We mnie jest rock” nagrane przez polskie i zagraniczne gwiazdy muzyki rockowej, a słuchacze będą mogli wygrać koszulki i plakaty „We mnie jest rock” w konkursach antenowych.

Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał zespół promocji Antyradia.

Z danych Radio Track Kantar Polska wynika, że w trzecim kwartale br. średni udział Antyradia w rynku wyniósł 2,7 proc.

Dołącz do dyskusji: „We mnie jest rock” w reklamach Antyradia

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nie nie nie
Strasznie źle się to kojarzy.
0 0
odpowiedź
User
Fotoedytor
Odgrzewane kotlety
0 0
odpowiedź
User
Hubert
To jest po prostu odgrzany kotlet ps. Kiedy Antyradio w Kielcach
0 0
odpowiedź