SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie

Allegro rozszerza możliwość komunikacji pomiędzy użytkownikami serwisu a obsługującymi go pracownikami. Na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Na razie czat jest dostępny dla sprzedawców korzystających z opcji reklam na Allegro, w przyszłości ma zostać udostępniony wszystkim użytkownikom.

Narzędzie Czat Allegro jest obecnie dostępne dla sprzedających, którzy promują lub planują promować swoje oferty przez reklamy Allegro Ads. Jednak trwają już prace nad wdrożeniem czatu dla klientów i partnerów Allegro korzystających z innych funkcji serwisu.

Jak podkreśla serwis czat dla usługi Allegro Ads to pierwszy tego typu kanał kontaktu i pierwszy z wielu kroków zaplanowanych w strategii Customer Experience w Allegro do 2020 roku.

- Chcemy, żeby kontakt z nami był bardziej dostępny. Tak, abyśmy mogli oferować pomoc w czasie rzeczywistym - wyjaśnia Kornelia Musiałowska-Kałużna, senior customer experience manager w Allegro. -  Zależy nam, żeby nasza obecność i wsparcie były odczuwalne, a pomoc trafiona w punkt. Chcemy, aby kupujący mieli radość z transakcji, a sprzedający potrafili maksymalnie wykorzystać naszą platformę do rozwijania swojego biznesu.

Według Allegro czat jest dynamicznym kanałem kontaktu pozwalającym na rozmowę w czasie rzeczywistym, ale zachowuje zalety formy pisemnej. Pozwala to na przykład pisać na czacie i robić coś innego w tej samej chwili. Obsłudze serwisu pozwala odpowiedzieć na pytania i wątpliwości dokładnie wtedy, gdy takie się pojawiają.

Czat Allegro Ads wystartował 27 lutego br. Jest dostępny na stronie www.ads.allegro.pl po zalogowaniu do panelu. Zespół odpowiada na bieżące pytania sprzedających od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

- W przyszłości wydłużymy godziny aktywności i będziemy pracować też w weekendy - zapowiada Kornelia Musiałowska-Kałużna. - Teraz poza godzinami działania czatu z Allegro można skontaktować się mailowo. Skróciliśmy czas obsługi kupujących i sprzedających na Allegro i już teraz na niemal 90 proc. pytań odpowiadamy w czasie krótszym niż 6 godzin. Mamy za sobą pierwsze rozmowy, po których już wiemy, że uruchomienie czatu to był świetny ruch. Sprzedający zadają dużo pytań o możliwości usługi - podkreśla menedżerka Allegro.

W październiku 2016 roku Allegro i Ceneo zostały sprzedane przez Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa. Według badania Gemius/PBI w styczniu br. serwisy Grupy Allegro zanotowały 17,56 mln realnych użytkowników i 2,11 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Czy pracownicy Allegro zaczną się podpisywać imieniem i nazwiskiem, czy nadal będzie to komunikacja typu: cześć jestem Michał i też mam 11 lat?
0 0
odpowiedź
User
Karol, 13 lat
Czy pracownicy Allegro zaczną się podpisywać imieniem i nazwiskiem, czy nadal będzie to komunikacja typu: cześć jestem Michał i też mam 11 lat?

W jaki sposób imię czy nazwisko wpływa na rozwiązanie sprawy?
0 0
odpowiedź