SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aldi dołącza do grona klientów agencji PZL

Sieć sklepów Aldi Polska, po intensywnym procesie przetargowym, wybrała do współpracy agencję PZL. Zajmie się ona wdrożeniem nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych sieci.

- Z klientami z kategorii retailowej pracujemy od wielu lat. Z jednej strony zawsze jest to olbrzymie zadanie organizacyjne dla agencji, a z drugiej duże wyzwanie kreatywno-twórcze. Natomiast w PZLu takie wyzwania lubimy najbardziej, dlatego niezmiernie cieszymy się na tę współpracę. Efekty wkrótce.- mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

Firmy nie podają informacji na temat szczegółów współpracy. Nie zdradzają też, jakiej kategorii produktów będą dotyczyć wspólne działania. Ich start ma nastąpić niebawem. 

W ub.r. w reklamach Aldi występowała aktorka Sonia Bohosiewicz. Za kreację reklam odpowiadała wówczas agencja Opus B. 

Dołącz do dyskusji: Aldi dołącza do grona klientów agencji PZL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl